XTC Video

Doodkapje

Wijs gebruiker
brr inderdaad zulke filmpjes doet me nog meer denken aan het feit dat je iemand een vette loer kan draaien met mdma kristallen ook.

echt tof dat je daar als een debiel zit al dan niet zelf toegebracht, en dat andere mensen dat nog grappig vinden dat snap ik al helemaal niet.

masterblaster

Experimenterende gebruiker
zo'n kop als de laatste had ik 2 weken geleden nog (onbewust)
was opzich wel relaxt maar volgens mij ben ik wel ff out geweest dus volgende keer ff wa minder (was van mdma)

matthijs

Badass junkie
Hahahaha ja die wilde ik hier ook nog posten, maar kon hem niet meer vinden!

Tsja.... wat ik tegen heb op mensen die heel erg lijp zijn is dat ze er gewoon zo afschuwelijk kut uitzien. Daar kan ik echt heel slecht mee leven. Daarom probeer ik het bij mezelf ook altijd binnen de perken te houden.
En tsja.... ik ben student en ga veel met studenten om ook wel en studenten in groningen die drinken gewoon immens veel... heb dus vaak genoeg mensen erger kapot zien gaan van drank dan van xtc.
Ik vind het sowieso niet goed als je bewust zo lijp wordt dat je niet meer aanspreekbaar bent.... niet erg gezellig.

Carlitos

Badass junkie
Jeller zei:
als je niet veel neemt dan gaan je ogen gewoon open, maar als je te veel neemt dan vallen je ogen half dicht en beginnen ze weg te draaien (op het zelfde ritme van je kaken :tongueout:) kmoet zeggen dat ik dat echt wel extreem vuil vind

Ja dat heb ik een keer gehad met je ogen die dichtvallen en kaken die er op los stuiteren.Op dat moment niet veel schaamte,maar t'was echt belachelijk hoe dat eruit zag.\

Verder kon ik ook niet praten,of maar 1 woordje zeggen.
Voelde me wel ubergoed en helemaal niet ziek geweest.

Maar tegenwoordig houd ik het bij maximaal 3.
En ga er maanden tussen laten..

masterblaster

Ik vind het sowieso niet goed als je bewust zo lijp wordt dat je niet meer aanspreekbaar bent.... niet erg gezellig.

maar als je in een bos zit en iedereen is amper aanspreek baar, heb je dan de zelfde mening hierover?

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik wel. vanaf dat je zo lijp wordt geef je de verantwoordelijkheid aan iemand anders. bewust of onbewust...

ik zal nooit zo ver heen gaan...

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Lol er is ooit een filmpje van mij gemaakt dat ik al twee dagen wakker was en helemaal space. Ik stond op een buiten festivalletje en toen draaide ze ineens out of space van de prodigy. Start met zoeken :smoke: . Onvindbaar site waar ie opstond is geupdate :( , ik moet is leren dingen op te slaan...

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou wel na 2 dagen wakker weet ik nog heel goed wat ik aan het doen ben hoor, 3 dagen begint al moeilijker te worden....

Daar kan ik dus nie aan, hé!
Als je het zover laat komen, waar is dan de leut?

Ja, zoals ons vake altijd zegt: "Teveel hooi op u vork nemen"... en ik zeg er dan bij: "Dan gaat je molen weer aan het malen!"
Nie dat ie de point helemaal heeft, maar toch...

Delirium

Badass junkie
fragany zei:
wel raar eigelijk dat de meeste hun ogen bijna dicht zijn onder invloed van xtc

Bij normale doseringen krijg je grote ogen, maar als je het aantal milligram MDMA opvoert krijg je van die kleine wegdraaiende space oogjes :smoke:

falinter

meestal rollen myn ogen gewoon alle kanten op.

maar het is wel duidelijk te zien dan , haha. :wave:

masterblaster

als ik genoeg neem krijg ik flipperkast ogen of dat ze naar boven wegdraaien. als ik minder neem kan ik dit controleren

Telefoon

Wijs gebruiker
na een halve gram mdma kristallen heb ik mijn ogen en kaak nog redelijk onder controle ( soms alleen dat ik me kaken niet van elkaar afkrijg maar ik ga niet kauwen)

Telefoon

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
Telefoon zei:
na een halve gram mdma kristallen heb ik mijn ogen en kaak nog redelijk onder controle ( soms alleen dat ik me kaken niet van elkaar afkrijg maar ik ga niet kauwen)

hehe gewenning :)

haha me eerste keer was 500mg kristallen .. heb me lichaam gewoon goed ondercontrole denk ik .. heb ik ook nog wel filmpjes van haha maar die zet ik hier DUS niet op :P :rolleyes:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
GabberSnoePie zei:
Telefoon zei:

hehe gewenning :)

haha me eerste keer was 500mg kristallen .. heb me lichaam gewoon goed ondercontrole denk ik .. heb ik ook nog wel filmpjes van haha maar die zet ik hier DUS niet op :P :rolleyes:

Dude, je aller-aller-aller-aller-EERSTE keer was 500mg?!?!? Hoe kan je daarvan niet nok gegaan zijn?! Of had je al ervaring met pillen?

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:

whaha dat ben ik die tegen hem praat! Is mijn youtube.. :wink:

het leukste xtc filmpje vind ik deze:

http://www.youtube.com/watch?v=IbKZSL5s964

en deze is ontzettend gruwelijk! (ook wel bekend als de magical bike ride)

http://www.youtube.com/watch?v=HNkOCWd9nzM

en eentje uit eigen doos.. een vriend van me op de ptjes.. (die we wel vaker hier zien in fimpjes.. hij lijkt heel normaal maar check zn ogen rollen!, rechter kerel is het)

http://www.youtube.com/watch?v=XJKUd-jc ... ed&search=

maverick

Belezen gebruiker
hahah als ik die nou eerder allemaal had gezien!

paar weken terug mn kameraad ging helemaal gek snapte nix meer soms ff helder en dan helemaal vd wereld.. en ook heel extreem die ogen en gezicht.. werd soms echt eng.. waarschijnlijk had ik zelf ook wle beetje.. maar wat hebben wij hard staan gaan zeg en fyn gevoelt..!:P (daarna overigens niet de nacht dr voor hadden we al speed gehad + die sterke pil drbij!) oef oef oef..

Sgele™

whehehe zijn echt meesterlijk die filmpjes.
Mijn rechteroog heeft een afwijking naar buiten..als ik X slik, gaat ie recht staan...ik zal het eens filmen de volgende keer :)

Spacecowboy

fragany zei:
wel raar eigelijk dat de meeste hun ogen bijna dicht zijn onder invloed van xtc

op feeste zie ik meestal mense die hun oge ni dicht krijge :openmouth: :tongueout:
De mijn willen altijd andersom in mn schedel gaan staan :P Zeker als ik ziek hard ga. Heerlijk compleet ketsvaag als 'n deur op de bank zitten :xtc:

Eckster C

Bewuste gebruiker
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW valentijntje dat van die rave in 91 is gewoon TEEEEEEEEEEE GEK that's how we do space em eroop los extasy victimssssssss :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :hearteyes:

sannetjuh

Belezen gebruiker
wat ik niet snap is dat al die mensen stil zitten gehe..knappe vent die mij zittend kan krijge als ik gebruikt heb..me ogen draaien meestal helemaal rond inderdaad..en klappertande..tsja t hoort erbij..das t nadeel

Bovenaan