Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was op de terugweg van een feestje (bassleader geloof ik) wat nogal lang reizen is voor ons, dus we dachten laten we deze bus huren om de heen en terugweg wa gezelliger te maken. http://www.youtube.com/watch?v=rfdyGIDJ6Cc
blijven btw tog altijd wel de beste party's: de afterparty's!
Weet ook niet waar het aan ligt, maar als ik op een feest sta te knallen dan trek ik ook aardig begaaide koppen, en als ik ff stil sta te spacen vallen ze zowat dicht (gebeurt vrijwel niet )
whehehe zijn echt meesterlijk die filmpjes.
Mijn rechteroog heeft een afwijking naar buiten..als ik X slik, gaat ie recht staan...ik zal het eens filmen de volgende keer
bruut bruut bruut.
ik zou me ook kapot schamen
ik zou nooit mn eigen foto's/filmpjes op internet zetten
en als ze erstonden echt eisen dat ze er vanaf werden gehaald :}
bruut bruut bruut.
ik zou me ook kapot schamen
ik zou nooit mn eigen foto's/filmpjes op internet zetten
en als ze erstonden echt eisen dat ze er vanaf werden gehaald :}
Inderdaad, ik was zondagochtend nog redlijk zwaar aant spacen op xtc, en ik moet zeggen, ik danste constant(ookal was geen muziek, trein, station), trekte gekke bekken, en wat weet ik nog allemaal. een vriendin heeft hiervan een heleboel gefilmd, en als je dat dan zo bekijkt, als je nuchter bent.. schaam je eigenlijk wel hoor. gelukkig zal ze dat niet op internet zetten..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.