Xtc weekend voor op vakantie

Bull17

Newbie
Hoi iedereen,

Ik ga woensdag ( volgende week) op vakantie. Ik wil dit weekend xtc doen (zaterdag). Is er een manier om toch gepakt te worden op Schiphol AirPort? Of kan dit gewoon zonder eventuele risico's. Wil maximaal half pilletje pakken

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je bent niet van plan om XTC mee te smokkelen naar je vakantiebestemming, toch?
Waarom zouden ze je op het vliegveld dan willen pakken? Antwoord is dus, ja, je kunt prima X nemen komend weekend.

Ik weet niet waar je precies heen gaat, maar heb zelf überhaupt nog nooit een controle met drugshonden op het vliegveld meegemaakt en ik vlieg toch vrij regelmatig.

Bull17

Newbie
Je bent niet van plan om XTC mee te smokkelen naar je vakantiebestemming, toch?
Waarom zouden ze je op het vliegveld dan willen pakken? Antwoord is dus, ja, je kunt prima X nemen komend weekend.

Ik weet niet waar je precies heen gaat, maar heb zelf überhaupt nog nooit een controle met drugshonden op het vliegveld meegemaakt en ik vlieg toch vrij regelmatig.
Nee niet smokkelen. Wil er zaterdag een nemen. Ga naar Spanje ( zuid spankje)

Ik wil er gewoon 1 nemen en meer niet , maar was benieuwd of ze iets konden merken, zien of me toch controleren op basis van eventueel gedrag.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je zal je enkele dagen na het gebruiken van 1 XTC-pil zeker niet meer anders gedragen. En al deed je dat - als je niks bij je hebt, kunnen ze je nergens van beschuldigen.

Veel plezier komend weekend!

Een oude vriend van mij kwam er ooit op het vliegveld achter dat hij nog een XTC-pil in zijn tas had zitten. Wat hij deed? Hij vond het zonde de pil weg te gooien en heeft deze vervolgens ingenomen. Hij heeft de vliegreis van zijn leven gehad.

Er wordt in het vliegtuig ook alcohol geserveerd. Zolang jij niet dronken wordt of je vervelend gaat gedragen is er niets aan de hand.

In jouw geval zou ik me zeker nergens druk over maken. Geniet van je vakantie. :confused:mile:

Laatst bewerkt:

Bull17

Newbie
Een oude vriend van mij kwam er ooit op het vliegveld achter dat hij nog een XTC-pil in zijn tas had zitten. Wat hij deed? Hij vond het zonde de pil weg te gooien en heeft deze vervolgens ingenomen. Hij heeft de vliegreis van zijn leven gehad.

Er wordt in het vliegtuig ook alcohol geserveerd. Zolang jij niet dronken wordt of je vervelend gaat gedragen is er niets aan de hand.

In jouw geval zou ik me zeker nergens druk over maken. Geniet van je vakantie. :confused:mile:
Nee precies maar misschien de dip ofso of dat ik me kut voel en me anders ga gedragen. Nog tips tegen eventuele dip ? Eet dan wel vaak fruit en drink voldoende

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Doet me denken aan de keer dat ik met een vriend van mij, een hele brave burgerlijke jongen, een roadtrip door de VS ging maken. Toen we al breed en wel in de VS waren, kwam hij erachter dat er nog een XTC-pil in de broekzak van een spijkerbroek zat (van een festival een jaar geleden waar hij dit eenmalig gebruikt had). Die is dus gewoon door alle controles gekomen, had er niet aan willen denken wat er had kunnen gebeuren, lol. We hebben die pil vervolgens lekker opgesnoept in Las Vegas. :sweatsmile:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoi iedereen,

Ik ga woensdag ( volgende week) op vakantie. Ik wil dit weekend xtc doen (zaterdag). Is er een manier om toch gepakt te worden op Schiphol AirPort? Of kan dit gewoon zonder eventuele risico's. Wil maximaal half pilletje pakken
Ga gewoon lekker genieten van je pil dit weekend en daarna van je vakantie, niks aan de hand.

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
P.S. voor het geval je het nog niet wist... de juiste dosering is 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Als je 80 kilo weegt zou 120 mg ruim voldoende moeten zijn voor een leuke avond. Veel plezier met het feestje en fijne vakantie!

Bovenaan