Xtc werkt niet bij mij

Partystel

Newbie
Beste iedereen......

We zitten al een poosje met een vraag en het antwoord kunnen we niet vinden op het forum.

Mijn vriendin en ik gebruiken heel soms xtc.
Bij mij werkt het altijd prima maar bij mijn vriendin is het een heel apart verhaal.
Als ze xtc neemt dan slaat hij na gemiddeld 20 minuten in.... Ze voelt hem dan een beetje inkomen en wordt dan beroerd.
Dan is het vrij snel overgeven en dat was het dan.....vaak hoor je dat het daarna super is maar bij mijn vriendin dus niet.
Ze voelt dan vrijwel niks meer terwijl ik tegen die tijd al wel lekker ga....ze is dan zo goed als nuchter.
Als ze dan weer wat bij neemt dan is het weer het zelfde verhaal.
We hebben al best veel geprobeerd, verschillende leveranciers , andere soorten.
Maagbeschermer van te voren, 4 uur van te voren eten later eten......noem maar op.
Wij hopen een beetje dat er iemand is die ons kan helpen hiermee....wat doen we verkeerd :confused: :confused:
Toen we hier een paar jaar geleden mee begonnen ging het meestal wel goed....ook wel overgeven maar dan voelde ze tenminste iets daarna.

Mochten er vragen zijn aan de hand van dit verhaal of is er meer info nodig dan horen we het wel.....en tips zijn zeker welkom :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Helemaal niks van xtc voelen is best apart. Is er iets veranderd in het leven van je vriendin sinds een paar jaar terug toen ze het nog wel voelde? Gebruikt ze bijvoorbeeld medicatie, zoals antidepressiva of iets anders?

ooscaar

Wijs gebruiker
Mag ik vragen hoe vaak jullie gebruiken de laatste paar jaar? Het kan zijn dat haar lichaam pas heel weinig heeft opgenomen, zij de rest uitkotst, en voor de rest al zo veel tolerantie heeft opgebouwd dat ze van dat beetje niet meer zo veel merkt. Of gebruikten jullie niet zo vaak?

Partystel

Newbie
Nee ze slikt gen medicijnen of wat dan ook.....dus dat kan het al niet zijn.
En hoe vaak we gebruiken....soms zit er 2 weken tussen maar we hebben er ook al een jaar tussen laten zitten....en laatst 2 maanden maar het maakt allemaal geen verschil.
Denk dat van de laatste 10 keer dat we gebruikt hebben ze 1 keer wat heeft gevoeld...
Maar wat is er nou aan dat kotsen te doen dan......denk dat als alles er in blijft het wel goed gaat maar we kunnen geen oplossing vinden.
We doen dit meestal samen in combi met een avondje sex :hearteyes: is gewoon lekker Haha maar op deze manier dus niet.
Is er niet een een of andere vervanger voor xtc waar ze dan misschien niet beroerd van wordt?
Of hoort het kotsen gewoon bij haar en is er niks aan te doen....

Bedankt voor de snelle reacties....super

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Je zou eventueel kunnen kijken naar 4fa of 6abp. Echter heb ik met beide drugs geen ervaring op seksueel gebied.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je zou het altijd nog op een andere manier dan oraal kunnen innemen, misschien dat het dan wel wordt opgenomen in het bloed en werkt?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
ElvenSpice zei:
Je zou het altijd nog op een andere manier dan oraal kunnen innemen, misschien dat het dan wel wordt opgenomen in het bloed en werkt?

In je reet duwen of wat?
Het snuiven van (gecrushte) pillen is iig echt een kutidee

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MusicIsLife zei:
ElvenSpice zei:

In je reet duwen of wat?
Het snuiven van (gecrushte) pillen is iig echt een kutidee
Het snuiven van pillen is niet echt top inderdaad, maar het pluggen van pillen ook niet. Als je het gaat pluggen of snuiven is het aan te raden om zuivere kristallen te hebben. Beiden methoden zijn in ieder geval erg effectief en je hebt een stuk minder nodig dan wanneer je het slikt. Het effect van snuiven duurt een stuk korter ten opzichte van slikken. Het effect van pluggen duurt ongeveer even lang als slikken als ik me niet vergis.

Als oraal maar niet wilt werken dan is een andere manier zeker het overwegen waard.

Fool

Badass junkie
Ik denk dat als ze 10 keer in een half jaar blijft proberen dat ze er ook niet echt veel van gaat merken als ze al een beetje ongevoelig is voor MDMA/gevoelig is voor MDMA-schade.

Raad je aan gewoon lekker de drie maanden pauze te houden, dan merk je veel meer effect (als je dat nog niet kapot gemaakt hebt) en om eventueel een klein hapje te eten nádat je de XTC ingenomen hebt, om het verteringstelsel op gang te brengen.

Partystel

Newbie
Pluggen hebben we al eens geprobeerd en dit wilde ook niet....maar idd miss eens 4fa of 6apb proberen...wie weet werkt dat.
Heb ook al eens gelezen over 2cb.
Gaan eens rond kijken waar we dat kunnen krijgen.
In ieder geval bedankt voor de tips en mochten er nog meer tips zijn....zijn altijd welkom :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor seks is 2C-B wel een interessante optie denk ik, wordt door velen als een afrodisiacum gezien. Het is echter wel wat meer trippy dan MDMA, 6-APB of 4-FA.

Spirit Wolf

Experimenterende gebruiker
Misschien pure mdma kristallen / poeder gebruiken, dit perfect afwegen en in een glucose capsule stoppen (kan je overal kopen). Als haar maag er eerst wel tegen kon en nu niet kan het misschien ook aan de bindstoffen liggen die tegenwoordig voor xtc wordt gebruikt.

Dit is een gok maar het proberen is het waard.

Vriend van mij moet ook regelmatig overgeven binnen een (half)uur na het slikken van XTC.
Echter heeft hij wel 'genoeg' tijd om voluit hard te gaan de rest van de avond en bij het bijslikken heeft hij geen last meer van overgeven.

Ik gok inderdaad ook dat veel te weinig tijd geeft om het op te laten nemen door het lichaam.
Suggestie zou idd ook 4fa zijn, misschien dat die capsule wel beter inderdaad?

Anders zou je iets moeten gaan snuiven, maar dan kom je wel in een hele andere categorie middelen uit. Pillen moet je niet gaan crushen en gaan snuiven nee...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Partystel zei:
Hoe bedoel je meer trippy. ? Heb gelezen dat je van 4fa vrij helder blijft klopt dat? En is dat met 2-cb ook?
2C-B is een tripmiddel, het werkt dus anders dan mdma. Nou is 2C-B van alle bekende tripmiddelen wel het makkelijkst te handelen, maar het bied niet de gegarandeerde euforie zoals mdma dat doet.

Partystel

Newbie
Oke oke.......er zijn dus wel wat opties om te proberen.
Las nu ook op ee'n site om een pil op te lossen in water en zo diep mogelijk anaal in te spuiten....maar is dat niet enorm slecht voor je darmen. ?

vanwyngarden

Belezen gebruiker
Wat is de begindosis van je vriendin? Komt vaak voor dat iemand moet overgeven als hij te veel pakt als begindosis.

MeejheM

Badass junkie
Partystel zei:
Las nu ook op ee'n site om een pil op te lossen in water en zo diep mogelijk anaal in te spuiten....maar is dat niet enorm slecht voor je darmen. ?

je darmen werken verder maar 1 kant op, dus maak je geen zorgen. als je het nodig vind zal het prima werken.

Wacky

Badass junkie
Partystel zei:

Ik weet het niet. Ik heb wel eens ooit ergens gelezen dat juist het motief voor rectaal gebruik was dat je darm er goed tegen kan. Ik geloof dat dat ook bij medicijnen soms een motief voor het gebruik van zetpillen kan zijn. Maar ik ben geen expert, dus ik zou er wat meer over googelen :)

Partystel

Newbie
Bedankt voor alle reacties.......we gaan binnenkort proberen xtc op te lossen in water en dit anaal inspuiten.
Heb er inmiddels veel over gelezen en zie veel positieve dingen.
Als we het geprobeerd hebben laten we het hier wel ff weten hoe het is gegaan :wink:

Bovenaan