Xtc werkt niet!

hey iedereen effe vraagje, ik kan tegen veel tegen de eerste keer dat ik xtc nam had ik 5 achtereen gepakt da was de beste tijd die ik gehad heb en nu voel ik er bijna niks meer van iemand tips voor mij ofzo :)
greats

Chris Pontius

Badass junkie
wat denk je van tolerantie? hoeveel tijd laat je tussen elke keer zitten dan ?
en anders heb je gewoon kut pillen... probeer MDMA kristallen te scoren, dan zit je wel goed.

azgaza

Badass junkie
Serotonine is misschien gewoon op, ik zou zeggen wacht 3-6 maanden voordat je het weer probeert, en laat je pillen testen, dan weet je of ze uberhaubt horen te werken.

caatje

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Er zat niks in je pillen, wijsmuts.

Knap dat je die conclusie kan trekken, wijsmuts.

Dat lijkt mij toch ook. Als er ook maar iets had ingezeten had je op z'n minst iets moeten voelen. Serotonine verbruikt of niet. Mdma laat je behalve het liefdes gevoel ook strak staan en energie krijgen.

TrippyShit

Badass junkie
Hoeft niet eens hoor. Als je het echt te vaak doet. 1x per 1á2 weken bijv. dan krijg je er niet eens echt energie meer van. Dan wordt je gewoon vaag. Vaag op een manier die valt onder; niks voelen..

caatje

Badass junkie
TrippyShit zei:
Hoeft niet eens hoor. Als je het echt te vaak doet. 1x per 1á2 weken bijv. dan krijg je er niet eens echt energie meer van. Dan wordt je gewoon vaag. Vaag op een manier die valt onder; niks voelen..

Daar zijn de ervaringen dan over verdeeld. Maar wat je zegt: vaag is ook een ander gevoel als helemaal niks toch?

TrippyShit

Badass junkie
Ja maar vaag op een manier dat je al heel erg snel roept. Ik voel helemaal niks. Of je moet er 8/10 in gooien. Dat zie ik deze mensen dan ook vaak doen..

Carlitos

Badass junkie
Als ik dagelijks gebruikte (2 weekjes gedaan vroeger)
Voelde ik altijd wel iets van me pillen dan hoefde ik er maar 1/2 te nemen.Het gevoel was bijna niks maar wel aanwezig en grote doppen.
Als ik er er dan weer een dag(en) tussen liet voelde ik het veel beter en ging ik alweer 'hard'.
Ik ging altijd wel goed van een pil of 3 in me tijd met tolerantie.
Testen is een van de beste optie's lijkt me,met al die baggerzooi die er is.

paulXTC

Bewuste gebruiker
ik heb het ook een tijdje elke week gedaan en moest er altijd ong. 3 nemen wilde ik wat voelen maar als ik gewoon 1tje nam was het gevoel er wel, maar onbewust.

Bovenaan