Xtc werkt niet

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hallo. Ik heb een vraag ik ben 17 jaar oud en gebruik nu paar maand 3mmc en afentoe xtc

Nu werkt xtc niet meer het doet eigenlijk bijna niks. Kan dit komrn omdat ik ook afetoe 3mmx gebruik?

De pillen zijn goed en getest voor mijn 3mmc gebruik ging ik er wel goed op dus eigenlijk is mijn vraag al beantwoord haha,

Hoe zorg ik ervoor dat het xtc effect weer helemaal terug komt. Paar maand met alles stoppen?

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Hallo. Ik heb een vraag ik ben 17 jaar oud en gebruik nu paar maand 3mmc en afentoe xtc

Nu werkt xtc niet meer het doet eigenlijk bijna niks. Kan dit komrn omdat ik ook afetoe 3mmx gebruik?

De pillen zijn goed en getest voor mijn 3mmc gebruik ging ik er wel goed op dus eigenlijk is mijn vraag al beantwoord haha,

Hoe zorg ik ervoor dat het xtc effect weer helemaal terug komt. Paar maand met alles stoppen?
Een beetje Google en/of zoeken binnen dit mooie forum... en je weet het. Rust en nog eens rust. Denk aan je hersenen!

• Like
Waarderingen: ljuv

0t0lerance

Bewuste gebruiker
"Hoe" door eerst op te zoeken wat xtc is, de werking.. dosering.. risico's.. waar je bij moet opletten, voordat je het gebruikt.

• Like

Zeehond

Badass junkie

Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me.
Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.

Laatst bewerkt:

Appelgebak

Belezen gebruiker
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik.
Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen.
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten?

Appelgebak

Belezen gebruiker
Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen
Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten?
Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.

FerdFatoehaus

Badass junkie

Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje.
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier.

Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is.
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?

Zeehond

Badass junkie
Ach jongen toch, luister goed.
Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd.
Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind.
Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is.
Dat je hulp nodig hebt.
Open en eerlijk zijn is altijd het beste.
Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf.
Ze zullen er voor je zijn!
Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!!

En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo.

Please stap vandaag naar je ouders ❤️

Appelgebak

Belezen gebruiker
Dat je hulp nodig hebt.

En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo.

Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍

Zeehond

Badass junkie
Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?
Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt.
Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden.

• Like

Zeehond

Badass junkie
Aan al je reacties merk ik dat je kennis over de drugs die je gebruikt echt minimaal is. Dat is zo gevaarlijk, lees je goed in!

Ga maar een jaar lezen eerst, dan hoef je daarna niks meer wellicht.

• Like

Appelgebak

Belezen gebruiker
Dat je hulp nodig hebt.

Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍
Ga echt naar je ouders, nogmaals.
Stel dit niet uit.
Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet.
Laat

Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt.
Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden.
Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs. Ik heb met mijn vrienden afgesproken een week geleden om gezamelijk een paar maand testoppen. Zelf mer ik nu al dat ik plannen maak voor hoeveel ik wil gaan halen dit weekend etc. Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind

Zeehond

Badass junkie
Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind
Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen.
Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️
In elke situatie, juist ook de moeilijke!!!

Appelgebak

Belezen gebruiker
Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen.
Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️
In elke situatie, juist ook de moeilijke!!!
Zou het doen dankjewel. Ik zou je nog wel eens een pb sturen om tezeggen hoe her gaat als je daar open voor staat natuurlijk

Zeehond

Badass junkie
Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs.
Ok, dit wordt ook een moeilijke voor je.
Maar dit zijn niet de vrienden die je nodig hebt.
Tenzij ze ook allemaal tegelijk naar hun ouders stappen.
Je omgeving is niet de juiste voor jouw situatie, dat moet je eerst onderkennen, voordat je dit kan veranderen.

ljuv

DF-koningin
Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind
Is ook doodeng joh, en ze zullen niet staan te springen om wat je te vertellen hebt. Maar als je nu ingrijpt en jezelf terugfluit (en een jaar stopt), kun je waarschijnlijk de jaren erna nog volop verstandig genieten van drugs! Je ouders zijn er om te helpen!

En aan @Zeehond heb je een goede online surrogaat papa... (zijn er nog plekken zeehond? meld me ook graag aan hoor). We kunnen je hier ook helpen. Gebruik dat jaar ook door je lekker in te lezen hier! https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ hier kun je al van aaaaalles vinden over XTC. Persoonlijk vind ik me inlezen net zo leuk als drugs doen, heerlijke voorpret, en ik ga minder snel dood! Win-win.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ok, dit wordt ook een moeilijke voor je.
Maar dit zijn niet de vrienden die je nodig hebt.
Tenzij ze ook allemaal tegelijk naar hun ouders stappen.
Je omgeving is niet de juiste voor jouw situatie, dat moet je eerst onderkennen, voordat je dit kan veranderen.
Nee de juiste vrienden zijn het zeker niet. Heb nog nooit een sigaret aangeraakt voor dat ik ze ontmoete, ik ga van alles werk maken bedankt

Appelgebak

Belezen gebruiker
Is ook doodeng joh, en ze zullen niet staan te springen om wat je te vertellen hebt. Maar als je nu ingrijpt en jezelf terugfluit (en een jaar stopt), kun je waarschijnlijk de jaren erna nog volop verstandig genieten van drugs! Je ouders zijn er om te helpen!

En aan @Zeehond heb je een goede online surrogaat papa... (zijn er nog plekken zeehond? meld me ook graag aan hoor). We kunnen je hier ook helpen. Gebruik dat jaar ook door je lekker in te lezen hier! https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ hier kun je al van aaaaalles vinden over XTC. Persoonlijk vind ik me inlezen net zo leuk als drugs doen, heerlijke voorpret, en ik ga minder snel dood! Win-win.
Ik zou mn best doen. Ik zou me goed inlezen. Is er echt een singaal dat je lixhaam aangeeft wanneer je mket stoppen? Helaas merk ik soms al dat ik last van mn hart heb

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ga echt naar je ouders, nogmaals.
Stel dit niet uit.
Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet.
Laat het ons weten, mag ook via pb.
Ik steun je 100% in je verhaal Zeehond, maar ik heb nare ervaringen met het vertellen van drugsgebruik aan mijn ouders.

Het werd in het verdoemhoekje gestopt en in mijn familie is er een volledige taboe op drugs. Als je dan verteld dat je drugs gebruikt, kunnen ouders het juist verergeren. Zeker als ze niks van het onderwerp afweten!!!!!

Ik spreek uit eigen ervaring.

Edit: Ik sta dan wel sterk in mijn schoenen, dus is het nooit uit de hand gelopen. Ik kan me voorstellen dat het in de situatie van @Sandau anders is. Misschien toch maar handig om hulp in te schakelen (van ouders, of goede vrienden of worst case een kliniek).

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ik steun je 100% in je verhaal Zeehond, maar ik heb nare ervaringen met het vertellen van drugsgebruik aan mijn ouders.

Het werd in het verdoemhoekje gestopt en in mijn familie is er een volledige taboe op drugs. Als je dan verteld dat je drugs gebruikt, kunnen ouders het juist verergeren. Zeker als ze niks van het onderwerp afweten!!!!!

Edit: Ik sta dan wel sterk in mijn schoenen, dus is het nooit uit de hand gelopen. Ik kan me voorstellen dat het in de situatie van @Sandau anders is. Misschien toch maar handig om hulp in te schakelen (van ouders, of goede vrienden of worst case een kliniek).
Zou de hulp inderdaad bij mn ouders gaan zoeken. Maar precies wat je zegt drugs is ook in mijn familie een hele taboe. Maar zou het proberen.

ljuv

DF-koningin
Ik zou mn best doen. Ik zou me goed inlezen. Is er echt een singaal dat je lixhaam aangeeft wanneer je mket stoppen? Helaas merk ik soms al dat ik last van mn hart heb
Eigenlijk is alles wat je hier geschreven hebt tot nu toe een signaal om te stoppen, zeker de 3mmc en de hoeveelheid XTC die je neemt zijn erg verontrustend. Je moet echt serieus oppassen voor het serotonine syndroom met zulke hoeveelheden. Ook zeg je dingen die inderdaad op een verslaving beginnen te lijken. Hier is allemaal gewoon professionele hulp voor, in heeeeeel veel vormen.
Maar om je vraag wat concreter te beantwoorden, je zou het ook kunnen merken aan je stemming, concentratie en geheugen.

Begin lekker met dat linkie wat ik stuurde en lekker lezen :kissingheart:

Appelgebak

Belezen gebruiker
Je kan het altijd proberen, mochten ze uit de bocht vliegen zou ik andere hulp zoeken bij vrienden en/of een kliniek. Boze ouders heb je niks aan.
Ik weet niet of je bekend bent met 3mmc?

Maar enige tips om ermee testoppen buiten hulp zoeken?

En kwa lichamelijk verslaafd laats heb ik 2 weken geen 3mmc gedaan en werd enorm ziek en kreeg afkick verschijnselen ofzoiets,

• Like

Appelgebak

Belezen gebruiker
Eigenlijk is alles wat je hier geschreven hebt tot nu toe een signaal om te stoppen, zeker de 3mmc en de hoeveelheid XTC die je neemt zijn erg verontrustend. Je moet echt serieus oppassen voor het serotonine syndroom met zulke hoeveelheden. Ook zeg je dingen die inderdaad op een verslaving beginnen te lijken. Hier is allemaal gewoon professionele hulp voor, in heeeeeel veel vormen.
Maar om je vraag wat concreter te beantwoorden, je zou het ook kunnen merken aan je stemming, concentratie en geheugen.

Begin lekker met dat linkie wat ik stuurde en lekker lezen :kissingheart:
Dankjewel ik ga beginnen met lezen haha!❤🖐

Thunderdome

Wijs gebruiker
Maar enige tips om ermee testoppen buiten hulp zoeken?
Als je geen hulp zoekt moet je dus op eigen houtje stoppen. De vraag is of je de wilskracht hebt en sterk genoeg in je schoenen staat. Zo ja, dan kun je dat zeker proberen.

Zorg dat je de drugs (xtc/3mmc) niet meer in huis hebt. Zo wordt gebruiken ook lastiger want je moet het dan nog regelen.

Beste is om ook al je contacten te verwijderen die verkopen. Of om deze contacten te geven aan een goede vriend voor een moment dat het weer wat beter met je gaat.

Zelf enkele keren 3mmc gebruikt, maar dat is niet mijn ding. Ik doe liever gewoon XTC of 6-APB. 3mmc vind ik persoonlijk te verslavend en het feit dat het aan je serotonine zit heb ik besloten om me er niet meer aan te wagen. Liever drugs die ik makkelijk kan controleren (zoals XTC of 6-APB).

Appelgebak

Belezen gebruiker
Als je geen hulp zoekt moet je dus op eigen houtje stoppen. De vraag is of je de wilskracht hebt en sterk genoeg in je schoenen staat. Zo ja, dan kun je dat zeker proberen.

Zorg dat je de drugs (xtc/3mmc) niet meer in huis hebt. Zo wordt gebruiken ook lastiger want je moet het dan nog regelen.

Beste is om ook al je contacten te verwijderen die verkopen. Of om deze contacten te geven aan een goede vriend voor een moment dat het weer wat beter met je gaat.

Zelf enkele keren 3mmc gebruikt, maar dat is niet mijn ding. Ik doe liever gewoon XTC of 6-APB. 3mmc vind ik persoonlijk te verslavend en het feit dat het aan je serotonine zit heb ik besloten om me er niet meer aan te wagen. Liever drugs die ik makkelijk kan controleren (zoals XTC of 6-APB).
Top bedankt

Levensgenieter🌈

Badass junkie
En kwa lichamelijk verslaafd laats heb ik 2 weken geen 3mmc gedaan en werd enorm ziek en kreeg afkick verschijnselen ofzoiets
3mmc is niet lichamelijk verslavend. Als je 3mmc gebruikt, komt er extra serotonine en dopamine vrij in je hersenen. Je krijgt energie op de pof en je put je lichaam uit. Als je dit zo regelmatig doet als jij, en dan stopt, dan voel je je uitgeblust, extreem moe en depri.

Heb je ook vrienden die geen drugs gebruiken? Ga een tijdje niet meer om met de drugsgebruikende vrienden, anders is het wel heel moeilijk om te stoppen.
Lees ook veel over hoe een verslaving werkt! Dan weet je wat de valkuilen zijn bij stoppen.

Ontzettend lief papa @Zeehond, jouw reacties ❤️

Je ouders zullen waarschijnlijk eerst boos worden. Maar ze zullen je willen helpen! Daar ben je ouders voor geworden, om je kind ook te helpen bij problemen, en op de goede weg te helpen!

Zeehond

Badass junkie

Echt heel klote om dit te horen zeg.
Zeker de onkunde van heel veel ouders zal hier een rol spelen, daarom valt een eerste reactie van ouders te begrijpen.
Ik ben blij dat ik een hele andere ouder ben voor onze kinderen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Er is niet echt een tijd op te zetten maar gezien de hoeveelheden 3M zou ik minimaal een jaar stoppen. Je kan je hele leven nog (verantwoord) gebruiken, waarom zou je het nu allemaal verpesten?

Bovenaan