XTC + wiet/hasj

high life

Newbie
Ik heb al een aantal keer xtc gedaan (met plecier) :grin:

Nou had ik een vraag:

Roken jullie liever Hasj of Wiet tijdens de xtc?? :stoned:
en waarbij krijgen jullie de hefstigste close eye visuals ?

alvast bedankt :wave:

A

Anonymous

Gast
Ik rook alleen nog maar wiet dichtbij huis, ik word dan veel te suf, maar ik vermaak me wel altijd :)

Jeller

Badass junkie
wiet werkt bij mij maar 5 minuten ofzo.. op paddo's voel ik ook bijna niets van wiet.. alleen (weinig) coke kan het overstemmen

Joonz

Newbie
Weed is overdreven lekker wanneer je op xtc zit, zeker als je je laatste pil genomen hebt en nog wat wilt verder spacen, is weed een aanraderl...

^_^

Bewuste gebruiker
Bij mij zwakt het xtc gevoel dan beetje af. Ik rook toch liever sigaretten wat ik normaal nooit doe ik vind dat echt te vet dan.

Qocaïne

Badass junkie
In 'Uit je bol' staat beschreven dat het roken van wiet het effect van de xtc kan verlengen.

Ik wilde dat volgende keer dus even proberen..

^_^

Bewuste gebruiker
Ja maar wiet heeft bij iedereen al zo een ander effect iedere keer dat je het gebruikt dus in combinatie met xtc is het al helemaal gissen. Denk dat het heel persoonlijk is.

disaster

Bewuste gebruiker
Blowen bij het spacen op de x is indd heeel erg relax en lekker.. Ik rook altijd wel zo'n 3 of meer joints op een XTC-trip.. En het lijkt indd dat het de duur verlangt.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik combineer drugs zelden. Alleen met wiet, eigenlijk.

Is wel lekker met een pil, maar als ik erg hard ga en dan een blowtje rook krijg ik een minder prettig gevoel: Ik word nogal onzeker of ik iets echt wil of niet. En dan heb ik opeens onwijs veel zin om te lopen of te rennen.. En dan opeens zin om lekker te liggen. Is best wel irritant vind ik.

Maar als ik thuis kom na een feest en rook ik altijd wel een blowtje, lekker in bed. Dan slaap ik ook vrijwel meteen. :stoned:

davie

Wijs gebruiker
Wiet :stoned:

Maar dan wel mdma pillen dan ga je ook nog trippen en geen speedpillen bij speedpillen rook je heel de tijd door. En een lekker gevoel in je hoofd bij het roken vooral die eerste hijs.

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:
In 'Uit je bol' staat beschreven dat het roken van wiet het effect van de xtc kan verlengen.

Ik wilde dat volgende keer dus even proberen..

idd kan best kloppen. Maar zeer zeker ( en vooral bij hoge dosissen xtc en hoge dosissen wiet gecombineerd ), heb je meer kans op hallucinaties als je wiet erbij rookt.

Hallucineren op de mdma zonder wiet erbij is denk ik een kleine kans. Bij een grote dosis en een paar goeie joints heb je een redelijke kans dat het gebeurd.

Alleen het is nog steeds gezegd dat het dan ook echt gebeurd. Het is een kwestie van geluk, soms ga je niet zo hard en hallucineer je al, soms ga je retehard en hallucineer je niks. :confused:

Bovenaan