xtc/wiet

XTC-Dance

Newbie
gisteren hadden we met ze'n allen heel veel zitten blowen, ik was knetter stoned, toen ik op de fuif een xtc pilletje had gepakt, dacht ik dat het verkeerd ging gaan, omdat ik hoorde dat het zware pillen waren. de pil sloeg snel in en me'n ogen werden supergroot, het stoned gevoel trok weg, en ik was ineens heel moe, kan de wiet het effect van xtc tegen houden? want ik heb echt bitter weinig van de pil gevoeld, terwijl me'n maat en me'n vriendin super hard aan het flashen waren.

Jeller

Badass junkie
nee kan niet
harddrugs overheerst soft-drugs..

je voelt ook bitter weinig van wiet op xtc, al zijn er mensen die menen van niet

xtaz

Wijs gebruiker
Ik en een maat hadden eens elk 6 snoepjes binnen en we hebben zo'n 20gram verse weed na elkaar gerookt, omdat we het simpelweg niet voelden. Misschien wel dat het x gevoel wat versterkt werkt, want ik heb toen 2 of 3 dagen niet kunnen slapen..

Deranged

Badass junkie
Ik vind het ook geen combinatie, nog nooit wat van gevoeld. En ik vind joints ook nog eens heel smerig dan.

Jeller

Badass junkie
nee kvind ze dan wel lekker, maar je voelt er gewoon bijna niets van..
maar als de xtc begitn uit te werken is het wel chill

Weednator

Bewuste gebruiker
Als ik xtc gepakt heb en rook dan een jointje voel ik er nix van ! Je kan zo'n dikke joint rollen als je wil , je voelt hem simpelweg niet binnekome :) . Persoonlijk vind ik dan dat je je wiet wegwerpt !

J0rrit

Badass junkie
Weednator zei:
Als ik xtc gepakt heb en rook dan een jointje voel ik er nix van ! Je kan zo'n dikke joint rollen als je wil , je voelt hem simpelweg niet binnekome :) . Persoonlijk vind ik dan dat je je wiet wegwerpt !
nope, je voelt het wiet-effect niet, maar je wordt wel vager en je hallucinaties worden beter.

chr776

Experimenterende gebruiker
Vroeger rookten we altijd als we pillen pakten. Roken deden we zowie al altijd misschien was het dus pillen pakken op het roken :tongueout: Maar ik vond het niet slecht. Sigaretten kreeg ik wel niet echt goed binnen als ik pillen had gepakt, kon er nog geen aansteken zonder een braakneiging te krijgen ervan. Maar joint kwam binnen lijk het niks was, als we terugreden van op stap hadden we altijd een pakje joints mee voor onderweg. En zeker fijn om te doen als de pillen aan het uitwerken zijn. Soms begonnen de pillen terug wat te werken dan.

Jeller

Badass junkie
is wel heel chill en heel lekker dan, dus echt verspilling is het niet..

maar om nou de één achter de andere te roken :rolleyes:

cadou

Belezen gebruiker
Ik merk ook nooit wat van wiet als ik onder de xtc zit, maar het is zo'n uitdaging om dan een mooi jointje te draaien, dat is dan een hele opgave, aangezien ik er dan meestal wel 5 zie :grin: .

disaster

Bewuste gebruiker
cadou zei:
Ik merk ook nooit wat van wiet als ik onder de xtc zit, maar het is zo'n uitdaging om dan een mooi jointje te draaien, dat is dan een hele opgave, aangezien ik er dan meestal wel 5 zie :grin: .

Bij mij versterkt het effect alleen maar, vind een jointje bij XTC zeker wel kunnen :stoned: .

Allolalie

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
nee kan niet
harddrugs overheerst soft-drugs..

je voelt ook bitter weinig van wiet op xtc, al zijn er mensen die menen van niet

Zoals ik, wanneer ik blow naa een pil genomen te hebben, voel ik me gewoon wat relaxer en kan ik lekker een beetje spacey-dansen.. Het neemt een 0.01% strakheid weg en vervangt het voor 5% meer relaxtheid.. zo voelt het voor mij ten minste.. ik houd ervan om een beetje te blowen erbij.....

disaster

Bewuste gebruiker
Ik vind het niet zo'n lekkere overgang, als je eerst knetterstoned ben en dan een pilletje slikt. Doe dit liever op nuchtere maag, maar onder de trip kan het alleen maar versterken..

MissParanoid

Belezen gebruiker
ik vind het echt leuk om te smoren nadat je van een goei feestje terug komt waar je lekker hebt geflasht. De pillen zijn da al wat uitgewerky en de weed zorgt er dan voor da je terug wa loom wordt. Perfect om in slaap te valle.

-spaceman-

Badass junkie
DarkScope zei:
Weednator zei:
nope, je voelt het wiet-effect niet, maar je wordt wel vager en je hallucinaties worden beter.

zo inderdaad zeg!... ten eerste is blowen 1 van de lekkerste dingen die je kunt doen onder invloed...(bij mij hier is iedereen het daar mee eens!), gewoon peuken zijn ook lekker maar het gaat vooral om die aparte smaak van wiet...HEERLIJK!

ten tweede, als je dan met 6 man er zo'n 50 euro (10 gram) doorheen hebt gerookt, zie je de gekste dingen op het einde van de avond...
laatst bijvoorbeeld: het leek alsof ik ook door een gephotoshopte bril keek: ik zag een soort van raster met heele heldere van dikte veranderende lijnen....heel apart!

groetjes!~ :smoke:

royallicious

Belezen gebruiker
Het is voor mij beste combi geweest, hasj en xtc.
op schoolfeest mochten we niet indrinken dus ga je maar blowen.
had pillen voor verkoop bij me (ook al had ik zelf nog nooit gebruikt)
Dubbele lovers, 160mg normaal.
En het gevoel werdt juist het relaxde van de hasj, de energie van de xtc.
En het liefdesgevoel wat ik van beide kreeg en het was geweldig.
Later nog kwartje genomen omdat gast halfje nam en ik met andere gast nog ff een kwart.
Maar ff ontopic de blow kan de pil niet hebben overtrefd denk kutpillen...

Bovenaan