• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC xxlerator!

Freqz

Newbie
Welkom bij mijn eerste tripreport, na vele te gelezen te hebben.

Eerst even wat informatie over wat ik precies gebruikt heb:
1,5 pil Paarse Partyflock, ingenomen per halfjes.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30625

Nu wat informatie over mezelf:
Ik ben 1.77 lang, weeg 60 kilo en ik heb meerdere malen xtc gebruikt (rode defqon, blauwe defqon en blauwe number 1's).
Daarnaast rook ik elke week een jointje dus ik kom niet nieuw om het hoekje kijken qua drugs.

Ik was samen met:
M, L, R, I, B & V.

M en ik komen aan bij B om kaartjes uit te printen en nog even wat te chillen en een pilsje te drinken. We luisteren wat hardstyle en roken een sigaretje voordat I en V kwamen (vriendin van M en B).
Een paar nummertjes en pilsjes verder besloten we om vroeg bij de trein te staan, zodat we altijd op tijd zijn.

21.45:
We komen bij de trein aan, die om 10 uur savonds pas ging. Eenmaal aangekomen bij de trein zien we daar L en R die hetzelfde hadden besloten om wat eerder aanwezig te zijn.
In de trein komen we 2 vrienden tegen van M, die helemaal uitbundig over drugs aan het praten zijn en hoeveel ze wel niet gingen in nemen, dat vind ik echt debiel en zulke dingen hoor je niet zo stoer over te praten.
Eenmaal uit de trein besloten we nog even langs de McDonalds te gaan, omdat ik niet veel had gegeten die dag en wel goed voorbereid mijn drugs in wou nemen.
Na een McKroket, Kipnuggets, 2 Hamburgers verder gingen we naar binnen.

22.30:
We kwamen binnen, hingen onze jas op en gingen muntjes halen.
We houden van wat ruimte tijdens het springen dus we besloten om naar boven te gaan op het balkon en vanaf daar lekker te gaan springen

23.30:
L kwam naar me toe en vroeg of we zouden gaan beginnen met het innemen van drugs. Ik wou nog even wachten totdat D-Block & S-Te-Fan kwam omdat mijn avond dan perfect begon.
Zo gezegd zo gedaan, D-Block & S-Te-Fan werden opgeroepen en dat was mijn 'call' om te gaan beginnen.

00.00:
Ik beet een halfje van me paarse partyflock af en nam snel een slok water, ik kreeg gelijk een gevoel dat ik een leuke avond zou gaan beleven.

00.30:
L en R en B kwamen naar me toe of ik al iets voelde, ik antwoordde met nee omdat ik daadwerkelijk niks voelde. Hun voelde het al en ik vond het mooi om hun zo met elkaar te zien praten, euforie sprankelde eraf en ik had er nu wel heel er zin in.

00.45:
Ik voelde nog niks en besloot nog een halfje in te nemen.

01.15:
Op dit moment voelde ik een zware druk op me borst en maag. Dit heb ik altijd voordat ik 'm echt ga voelen dus ik sprong rustig verder.

01.30:
Nu voelde ik me steeds slechter gaan, en het druk op mijn borst en maag ging maar niet weg.
Het werd steeds erger en ik voelde dat ik moest overgeven, ik vroeg M mee of hij mee naar de WC wou gaan. Hij ging akkoord en liep met mij mee.
Onderweg naar de WC vertelde hij mij dat hij zich niet goed voelde en het heel erg moest handelen. Ik zei dat ik hetzelfde heb en dat ik waarschijnlijk moet gaan overgeven op de WC.

~Vanaf hier is het tijdbesef totaal weg

Ik zat op de WC te piekeren wat ik nou moest doen, gaan overgeven of het binnenhouden?
Op dat moment voelde ik dat ik gewoon een hele grote 'boodschap' moest doen.
Ik voelde al het negativiteit mijn lichaam verlaten en ik voelde me gelijk OP en TOP!

Gelijk na mijn bezoekje aan de WC kijk ik in de spiegel en zie dat ik pupillen heb van hier tot Tokio! Mijn avond kon nu lekker beginnen.

Ik kom de WC uit en zie M op een bank zitten met zijn handen in zijn gezicht, ik liep naar hem toe en vroeg wat er was. Hij was heel erg aan het piekeren en aan het nadenken.
Aangezien M mijn beste maat was heb ik mijn arm om hem heen geslagen en hem verteld hoe vet onze avond wel niet ging worden.
Je zag M gewoon opvrolijken en lekker gaan.

Eenmaal weer boven kon onze avond niet op, ik ging op in het muziek en alle lasers gingen van de een naar de andere kant.

rond 3 uur ongeveer nam ik een kwartje, omdat ik niet te snel alles op wou hebben.
Op dat moment komt I (M's vriendin) naar mij toe en vraagt of ze haar wou praten omdat ze op dat moment een gigantische praatkick heeft. Ik ging met haar zitten en we hebben echt gepraat over vanalles.
Ze begon met haar hand door mijn haren te gaan achter op me hoofd en ik had nog nooit zo iets fijns, euforisch en prachtig gevoeld. Ik heb haar een kus op d'r wang gegeven en we zijn weer verder gaan springen.

rond 4 uur / half 5 nam ik me laatste kwartje in, waarvan ik nog steeds lekker ging (zonder te kauwen!) ik heb de rest van de avond samen met onze groep keihard lopen springen en stampen en gek gedaan. Ik ging met iedereen praten wat ik normaal nooit doe, maar ik kon het gewoon niet laten.

Ik heb echt de avond van me avond gehad, maar we moesten terug naar ons taxibusje die ons op ons lokale station afzette. Onderweg naar de gardarobe kwam: 'Dikke vette bassplaat', ik kon het niet opbrengen om gelijk naar huis te gaan dus ik sprintte terug om nog even helemaal los te gaan!

Onderweg naar het station heb ik samen met L een gigantische praatkick gekregen en wou wouden gewoon nog langer niet thuis zijn omdat het moment zo chill was.

Uitgestappen vanuit de taxibusje gingen we nog even een sigaretje roken op het station en even napraten. L was nog keihard aan het spacen, zijn ogen vlogen onderhand uit zijn oogkas zo hard klapperde die naar boven.
Ikzelf stond keichill in een hoekje alles te observeren, een sigaretje erbij en ik voelde dat de XTC nog steeds mij in zijn ban had. M vroeg aan mij of alles wel goed was, maar mijn geluk kon niet op en ik reageerde met een dikke smile.

Dankje voor het lezen van mijn eerste tripreport, feedback is meer dan welkom!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahaaaa leuk verhaal! En wat fijn dat je avond, na dat irritante begin, toch nog leuk is geworden :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk om te lezen, inderdaad heb al van nog sommige mensen vernomen waarbij het eerst op de maag slaagt.

Wat bedoel je met 'grote boodschap' overgeven of poepen?

Had het zelf soms als ik een pil dropte dat ik een half uur tot een uur erna moest gaan poepen en dat daarna het effect full on aanwezig was, weet niet extact of het daar iets mee te maken heeft... .

Hoop nog meer van je te lezen!

Grts

Freqz

Newbie
mandragora zei:
Leuk om te lezen, inderdaad heb al van nog sommige mensen vernomen waarbij het eerst op de maag slaagt.

Wat bedoel je met 'grote boodschap' overgeven of poepen?

Had het zelf soms als ik een pil dropte dat ik een half uur tot een uur erna moest gaan poepen en dat daarna het effect full on aanwezig was, weet niet extact of het daar iets mee te maken heeft... .

Hoop nog meer van je te lezen!

Grts

Bedankt voor het lezen!

En met grote boodschap bedoek ik inderdaad poepen, maar daarna is inderdaad het effect full aanwezig!

Ik denk eerlijk gezegd dat het komt door de vele aantal hamburgers en mckroketten die ik naar binnen duwde.

Bovenaan