XTC & Ziekte Van Bell

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik wou dit weekend graag weer eens aan de schijfjes, maar heb nu een weekje of 3 al de ziekte van Bell, namelijk, de rechterkant van m'n gezichts is bijna helemaal verlamd. Hier de info: http://www.kno.nl/voorlichting/aangezic ... amming.php

Zou het kunnen om XTC te nemen is nu mijn vraag? Je kan denken; ja valt allemaal wel mee, komt wel goed.. maar aan de andere kant zet ik er toch heel wat vraagtekens bij.. misschien weten jullie meer!! Thnx in advance.

Lana

Wijs gebruiker
Ik zou het je echt niet aanraden hoor.
Het lijkte me verre van slim.
Wacht gewoon lekker tot het over is.
Of vraag het anders aan je kno-arts. Wie weet slaat de hele boel op tilt als je gaat slikken. Is zo'n pilleke niet waard.

caatje

Badass junkie
als ik het goed heb gelezen is het een herpes variant die de boel verlamt en geneest het binnen 6-8 weken. Ik zou die tijd gewoon wachten en anders je huis/kno arts raadplegen. Nix mis mee! En 6-8 weken zijn toch ook wel makkelijk te overbruggen toch?

HDA

Bewuste gebruiker
caatje zei:
als ik het goed heb gelezen is het een herpes variant die de boel verlamt en geneest het binnen 6-8 weken. Ik zou die tijd gewoon wachten en anders je huis/kno arts raadplegen. Nix mis mee! En 6-8 weken zijn toch ook wel makkelijk te overbruggen toch?
Ik sluit me hier volledig bij aan. Op die site staat te lezen dat het volledig verdwijnt na 6 tot 8 weken. Ik ben van mening dat je dan best geen risico's neemt whatsoever om dit in gevaar te brengen.
:wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik zal het denk ik maar bij den joint houden ja, en afwachten wanneer het goed bij getrokken is. Des te groter zal m'n plezier zijn :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
je kan er mss wel extreem grappig uitzien met een half verlamde en ene half strakke kop daarintegen :wink:

A

Anonymous

Gast
Hmm, mij lijkt het niet zo slim om te doen. Niet dat je doodgaat ofzo maar nu snap ik dus waarom ik zulke brede ogen kreeg na een avond gebruiken.
Volgens mij kunnen je zenuwen flink beschadigt worden bij misbruik.

Benn

Experimenterende gebruiker
Behandeling

Rust

Bij de verlamming van Bell zal het spontaan herstel worden afgewacht zolang de functie niet of niet helemaal uitvalt. Gedurende een paar weken moet rust in acht worden genomen om het natuurlijke genezingsproces zoveel mogelijk te bevorderen.
Oogproblemen

Ter voorkoming van oogproblemen wordt geadviseerd tijdens de nachtelijke uren het aangedane oog te behandelen met oogzalf of af te plakken met een horlogeglasverband. Dit voorkomt uitdroging. Zonodig kunnen overdag beschermende oogdruppels worden gebruikt.

Ga jij ff lekker rond stuiteren en flink druk op je ogen zetten.. idioot .. blijf er gewoon vanaf totdat je er vanaf bent .. wat kunnen sommige mensen domme vragen stellen zeg .. :rockband: :kots:

Jeller

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Jeller zei:
je kan er mss wel extreem grappig uitzien met een half verlamde en ene half strakke kop daarintegen :wink:

De verlamde helft ziet d'r uit alsof 't strak staat :mrgreen: Moet die andere helft ook maar ff :wink: :rolleyes:

neem dan best ook maar een half pilletje :wink:

nee nee kzou er beter afblijven efkes

MetaalKonijn

Badass junkie
Was vandaag bij de doc in 't ziekenhuis, tot nu toe nog geen verbetering ontstaan :( Hij zei dat 't nog wel tot een jaar kon duren, én bedankt :angry: Niks aan te doen natuurlijk, maar toch wel een teleurstelling.

Bovenaan