XTC zonder love...

Funky Monkey

Badass junkie
Goedenavond beste lezers,

Ik vroeg me af of hier nogmeer mensen zijn die van MDMA geen love gevoel krijgen :confused:
Als ik X of MDMA neem (maakt niet uithoeveel of hoelang, ook niet hoelang niet want de eerste keer had ik het ook niet, 2de keer ook niet en dat was een maand later en bij alle 2 de keren MDMA kristallen ook niet) krijg ik wel zo'n energie rush, ik ga veel praten, vind alles gezellig en kan echt met iedereen opschieten. Het enige is, bij ons in de groep krijgt echt iedereen zo'n love gevoel. Dat lijkt mij ook super tof maar volgens mij kloppen mijn hersenen gewoon niet ofzo :mrgreen:
Het voordeel is denk ik wel weer dat ik dan ook de enige ben (van ons groepje) die de volgende dag gewoon vrolijk is en alleen maar een brak gevoel in me buik heeft.

Greetz,
de Neger

:wave:

Funky Monkey

Badass junkie
caatje zei:
Nick de Neger zei:
Goedenavond beste lezers,

vind alles gezellig en kan echt met iedereen opschieten.

Je hebt het wel alleen in mindere mate of op een andere manier.

Das lullig :P zou er dan verder nog een manier zijn om het zeg maar te triggeren ofzo? THC, speed en lachgas helpen niet dat weet ik wel :P Met THC derbij ga ik trouwens wel heel wazig trippen :P

erwin krol

Bewuste gebruiker
gebruik je ssri's? Vast niet, maar even checken. Mogelijk dat jouw receptoren er niet voor open staan, zoals je zegt heeft dat ook wel voordelen. Alleen zal je nooit xtc voelen, maar er zijn genoeg middelen die tot euforie en ultieme gelukzaligheid leiden zonder die receptoren :wink:

aight,
EK

nutsss

Wijs gebruiker
Ja ik ken ook iemand die dat dus NOOIT krijgt of gekregen heeft. Zijn ogen worden dik alsof ie ieder moment in slaap kan vallen en hij heeft het prima naar zijn zin maar 'love' gevoel? Njee.

Bij mij is het duidelijk veel en veel minder door de uitputting van de serotonine in mijn hersenpan maar nu ik het slechts een enkele keer neem bij hele bijzondere gelegenheden neemt het langzaamaan weer toe.

En inderdaad, anti-depressiva verhinderen dat de mdma zn werk kan doen en bij de nieuwere soorten is er zelfs een gevaar op het 'serotonine-syndroom' wat tot de dood kan lijden. En zo zullen er meer medicijnen zijn.

Funky Monkey

Badass junkie
hmm scheeld alwel dat ik niet alleen sta :mrgreen: maar dikke ogen krijg ik gelukkig niet. Krijg wel echt van die grote kijkers en pupillen als pizzaborden :P
Maar slik verder helemaal geen medicijnen ofzo dus daar kan het zowiezo niet aan liggen :) maar wel goed dat ik het weet voor eventueel vrienden die het misschien ook nog een keer willen doen :)

nutsss

Wijs gebruiker
Probeer eens aan goede MDMA-kristallen te komen. Die hebben nog veel meer en zuiverder effect dan de pil-variant...

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
De eerste keer vrat ik mijzelf zowat op van extase, ik hield van mijzelf en van het leven, de eerste keer verliefd maar dan nog erger. Ik kon me niet verroeren, echt helemaal niet, ik zat zooooo lekker. De keren daarop was het totaal niet meer zo lovely als daarvoor, ik kreeg daarvoor in de plaats wel het welbekende en sociale gedrag wat ook niet verkeerd is, maar zou ook wel ff dat loooooove gevoel weer willen hebben. Ik weet wat je bedoeld, ik hoop dat ik mijn receptoren niet verneukt heb dan... :rolleyes: :confused:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nee, je hebt het dus ervaren.... gewoon een tijdje van de mdma en pilletjes afblijven, dan ervaar je het nog wel 'ns.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
Nee, je hebt het dus ervaren.... gewoon een tijdje van de mdma en pilletjes afblijven, dan ervaar je het nog wel 'ns.

nooit zoals de eerste keer... écht nooit meer. Ook niet als je 5 jaar stopt. Als het dan wel als de eerste keer zou zijn, ga ik 5 jaar stoppen, zonder er ook maar over na te denken.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.

nutsss

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.

Als je maar vaak genoeg gebruikt hebt is dat zo voor mekaar! :mrgreen: :smoke:

richelle

Belezen gebruiker
Precies Nutss, dat lukt dus niet..
(de uitspraak van als ik m,n receptoren maar niet verneukt heb die vind ik ook prachtig, Kan je niet ergens nieuwe receptoren kopen ? , dan koop ik gelijk een dozijn.. :hearteyes: :sunglasses: (of een liter of 3 serotine....

Jeller

Badass junkie
een echt love gevoel krijg ik er ook niet van hoor, bij de 2de keer kwam het er nog in de buurt, maar dat hangt van persoon tot persoon af in welke mate je het hebt.. ne maat van mij had da bij dezelfde pillen altijd erger dan mij :tongueout:

maar echt erg vind ik dat niet, je moet toch niet iedereen ineens aardig vinden als dat niet echt zo is en toch weer overgaat na een paar uur :confused:

Delirium

Badass junkie
Ik krijg ook geen love-gevoel meer. Ik had het in begin wel met methylone en MDMA. Nu beperk ik MDMA tot één keer in de 3 maanden, maar het echte gevoel is er nog steeds niet :(

zaagmans

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:

En weer bedankt voor je niet onderbouwde bullshit. Ik heb niet eens zin om te vertellen hoe het in elkaar zit

zaagmans

Bewuste gebruiker
NexxtGen zei:
Goanaut zei:

nooit zoals de eerste keer... écht nooit meer. Ook niet als je 5 jaar stopt. Als het dan wel als de eerste keer zou zijn, ga ik 5 jaar stoppen, zonder er ook maar over na te denken.

Het onomkeerbare brain change effect, bron:

http://www.cognitiveliberty.org/shulgin ... erance.htm

Hint voor fat freddy's cat: Hier staat ook de onderbouwing voor jouw opmerking

richelle

Belezen gebruiker
Bedankt voor de les Lake, vond serotine wel net zo klinken als kerosine..litertjes brandstof....
maar een paranormaal begaafde die ze dus van een overledene naar me door kan bliepen vind ik ook goed...zoiets..
Mee dat ik t intype moet ik al weer lachen ommezelf..zal t weer wel verkeerd begrijpen..what the fuck , who cares :smoke:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Fat Freddy's cat zei:

En weer bedankt voor je niet onderbouwde bullshit. Ik heb niet eens zin om te vertellen hoe het in elkaar zit

Ik post hier gewoon vanuit eigen ervaring, niet aan de hand van bullshit die ik op websites lees..

Heb net die link gelezen en die zogenaamde "dokter" zegt niet echt zinnige dingen:

Which brings up your second points, those regarding the reports that MDMA may be neurotoxic. Despite the extensive research that has been spent upon it, there is still no objective evidence that MDMA damages human nerves. But I certainly can't argue but that there are brain changes that could be assignable. Take this "loss of magic" thing. Some brain change has occurred, and it does not appear to be reversible. Is this evidence of "damage?" I don't think so, but I don't know. Change? Yes. We can never walk the same path twice so the assignment of responsibility, of causality, is uncertain. Definitions that would distinguish between damage and change might help.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
een les:

neem op internet over dit soort zaken enkel erkende wetenschappelijke sites ernstig zoals bv. pubmed. Het kost vaak wel moeite deze artikels te verwerken.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
zaagmans zei:
Fat Freddy's cat zei:

Ik post hier gewoon vanuit eigen ervaring, niet aan de hand van bullshit die ik op websites lees..

Heb net die link gelezen en die zogenaamde "dokter" zegt niet echt zinnige dingen:

Take this "loss of magic" thing. .

Loss of magic waar hij het over heeft is ook onzin, als die herinnering eraan vervaagt is in je gedachten is dat gevoel er weer helemaal terug.

Op die site van jouw staat ook dat MDMA blijvend dingen in je hersenstructuur wijzigt, maar dat is helemaal nooit wetenschappelijk bewezen....

Ionesco

Experimenterende gebruiker
De dokter die antwoord geeft op de vragen is wel zo een beetje de uitvinder van mdma (ok, niet uitgevonden, maar herondekt). Ik denk wel dat ie zo een beetje weet waar die t over heeft. :wink:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ionesco zei:
De dokter die antwoord geeft op de vragen is wel zo een beetje de uitvinder van mdma (ok, niet uitgevonden, maar herondekt). Ik denk wel dat ie zo een beetje weet waar die t over heeft. :wink:

daar twijfel ik sterk aan, de brave man is immers geen neuroloog... en als neurologen het niet zeker weten kan hij het zeker niet weten...

Funky Monkey

Badass junkie
Maja hoe dan ook de eerste keer had ik al niet zo'n love gevoel dus snap nogsteeds niet hoe een paar jaar niet nemen zou helpen het wel te krijgen :confused: en als het wel zo zou zijn zou je spacen op een placebo effect wat ook niet echt bepaalt een tof idee is :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Had je wel mensen om je heen die je lief vond? Ik merk aan mezelf dat ik dan veel eerder dat love gevoel krijg. Mensen zeggen wel eens (vooral diegene die nog nooit x hebben geprobeerd) dat je onder x iedereen superlief vind, maar ik merk eerder dat mijn intuitie veel scherper word. Mensen die niet te vertrouwen zijn pik ik er ook zo tussenuit, en ga ik uit de weg, terwijl ik bij andere (vreemden) gelijk in omhelzing sta :hearteyes: :mrgreen:

Funky Monkey

Badass junkie
Ja was bij mij thuis, lekkere setjes aan. Windows visualisatie op de TV (wel vet trouwens al die kleurtjes dan :hearteyes: ) Maar was samen met me beste maatje en zijn vriendin (die de snoepies voor ons gefixed had :P) maar die mag ik allebij heel erg graag dus dat zou geen probleem zijn.
Dat je instinct versterkt word klopt wel trouwens, je hersenen staan meer open voor bepaalde gevoelens. Maar dit kan ik ook zonder x of mdma al zien / voelen :)

bi

Newbie
Nu ik dit zo lees vraag ik mij ook iets af, want van alle keren dat ik het heb gebruik heb ik het maar 3 x gehad. terwijl mensne om mij heen het wel vaker hebben.

komt dit puur omdat het te vaak achter elkaar is gebruikt of door de sterkte dan?

richelle

Belezen gebruiker
Denk een combinatie van beide messhien wel,
Maar het saamhorigheidsgevoel blijft vind ik , je wordt toegangkelijker, en ben geen allemansvriend, maar zodra de feestbeesten in mijn ogen okee zijn , zijn ze allemaal m,n maatje:wink:

Bovenaan