XTC

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wil er mij eens iemand uitleggen waarom iedereen bijna XTC pakt hier ik lees niets anders in de tripreports. Wat zet jullie aan?

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
theholyganja zei:
Wil er mij eens iemand uitleggen waarom iedereen bijna XTC pakt hier ik lees niets anders in de tripreports. Wat zet jullie aan?

Bedoel je de eerste keer of in het algemeen?

Mijn eerste keer was redelijk onverwachts op een festivalletje. Ik had me wel al heel erg ingelezen, dus ik was het sowieso ooit eens van plan. Toen we het hadden genomen, hadden we de hele nacht op een dijkje gezetenen veel geknuffeld en gepraat.
Dit vond ik zo'n leuke nacht dat dit genoeg reden was om het nog eens te doen. Daarnaast vind ik MDMA en LSD de fijnste drugs, kwa bodyload en feeling. Daarbij is XTC een goede 'instap' drug en voor velen is XTC hun eerste harddrug ervaring en dan meestal erg speciaal, daarom zijn daar zoveel tripreports over. Je wilt je verhaal delen.

Maar ik heb geen XTC nodig als ik uit ga. Op red bull trek ik het het best.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Voor zover ik weet, is het vrijwel onmogelijk. Bij veelvuldig gebruik merk je er op een gegeven moment niets meer van. Je serotoninevooraad is dan gewoon op. Dus dan weer nemen is doelloos.
Echter moet je wel oppassen, gebruik het met minimaal 6 weken tussenpauze (aanrader: 2 tot 3 maanden, voor het meest gewenste effect). Dan is de kans minder groot om een vergiftiging op te lopen, mits je natuurlijk niet buitensporig veel gebruikt in 1 keer!

Daanaast kan het wel geestelijk verslavend zijn. Je kan feestjes minder leuk gaan vinden als je niet gebruikt, waardoor je vaker de neiging hebt wel te gebruiken.

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
theholyganja zei:

Je wil dat eerste keer gevoel of speciale gelegendheid gewoonweg graag delen. Ik hou ervan om andermans trip reports te lezen en gewoon via de woorden alles zelf te beleven. Al wat inspiratie ook opgedaan voor bepaalde settings :)
Ik heb vb. eerst coke geprobeerd maar dat was niet echt op een speciale plaats, gewoon in het uitgaan. Effect is korter, veel te strakke drug. Geef mij maar E :)

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
theholyganja zei:
Ik ben gewoon bang voor de extra troep die erin zit gedraait.
Daarom moet je je pillen ook altijd laten testen :) Als het goed is zit er alleen MDMA en bindmiddel in, dus dat is geen troep tenzij je MDMA (de werkzame stof) als troep ziet :wink:

En er zijn vervuilde pillen in omloop, met bijvoorbeeld McPP, dit kan nare bijwerkingen hebben. Voor de rest heb ik in nog geen 1 pil die ik heb laten testen, echte troep gevonden ( alleen wat caffeine enzo).

Hallo, ik heb laatst voor de ongeveer zesde keer xtc gebruikt, maar ik heb een kwartje van een Red Defqon gekauwt en de rest gewoon geslikt, later die avond nog een halve Oranje Redbull en later op de avond nog een halfje, en later weer. In totaal heb ik dus 2,5 pil op. Maar nu is het probleem, ik heb dit gisteravond gedaan, maar heb 3 vrij grote blaren op mijn tong en wangen, verder kan ik niet meer eten doorslikken of kauwen of wat dan ook. Al het vel aan de zijkanten van mijn tong en binnekant van mijn mond is zo goed als weg. Ik vraag mij af, Wat kan ik nu nog aan die blaren doen, en wat kan de mogelijke oorzaak zijn van dit alles in mijn mond? Ik heb verder ook nog twee jointjes gerookt die avond (fijn halucineren. hahaha.) Vrienden van mij zeiden dat het wel is kon komen doordat ik dat kwartje had gekauwt, dat het niet voor niks in een pilvorm kwam en het gewoon voor door slikken was. Tips?

B.v.d.

AgeOfLove

YoureTripping zei:
Maar nu is het probleem, ik heb dit gisteravond gedaan, maar heb 3 vrij grote blaren op mijn tong en wangen, verder kan ik niet meer eten doorslikken of kauwen of wat dan ook. Al het vel aan de zijkanten van mijn tong en binnekant van mijn mond is zo goed als weg. Ik vraag mij af, Wat kan ik nu nog aan die blaren doen, en wat kan de mogelijke oorzaak zijn van dit alles in mijn mond?
B.v.d.

Volgens mij heb je (onbewust? tijdens de trip of in je slaap?) op de binnenkant van je mond en tong zitten bijten, das nu eenmaal één van de mindere bijwerkingen van (te)veel mdma dat je kaken op en neer en heen en weer gaan. Weinig te maken met het kauwen op je eerste kwartje. Correct me if i am wrong.

Tips ter preventie: sommigen zweren bij kauwgom, andere bij lollies of tictacs. Ikzelf probeer kauwgom zo lang mogelijk uit te stellen omdat je dan gans de nacht bezig bent te kauwen.
Sommige nemen magnesiumpillen voor en na de trip. Geen idee of dit werkt, ik probeer het deze zomer eens :grin:

Nu is er weinig aan te doen vrees ik, de wondjes gaan moeten genezen. Misschien eens polsen in de apotheek of er middeltjes bestaan om sneller te doen genezen?

Sterkte ermee!

ps: Waarom wou je dat kwartje kapotbijten en kauwen??

curiouscouple

Ik zweer vooraf, tijdens en achteraf bij extra magnesium, zo lang je niet te veel gebruikt is dat genoeg..(helpt ook goed tegen de kaakklem).
Ben je helemaal waus geweest en heb je toch wat wondjes (op je wang en tong) dan de 2 volgende dagen spoelen met bikosan ( poedertjes die je oplost), dan ben je er redelijk snel van af.

Bovenaan