Xtc

Weednator

Bewuste gebruiker
hey mensen , ik ben 16j en ik zou eens graag Xtc nemen ( bij ons in de buurt is het pillekes nemen ) . Maar kzou graag willen weten , wat doe je ervan ? Wat als je de eeerste keer een te 'zwaar' pilletje pakt , mag het samen met alcool en weed want ik wil niet heel de boel onderbraken ...

grtz !

Formshift

Belezen gebruiker
1. Neem eerst een half pilletje, en daarna de andere.
2. Ik zou het voor de 1e keer niet met andere drugs combineren.

Skippy

Wijs gebruiker
ik zou hem helemaal er in keilen, dan heb je teminste dat ''1ste keer was vet'' gevoel, anders voel je niks...

Solidius

Badass junkie
Skippy zei:
ik zou hem helemaal er in keilen, dan heb je teminste dat ''1ste keer was vet'' gevoel, anders voel je niks...

Idd.

Alcohol in combinatie met MDMA is trouwens funest, niet doen dus.

Weednator

Bewuste gebruiker
ik ken nix van die pilletjes :) , kweet wel dat een pilletje zal worden

- met een olifantje in
- van die mitshubishi pilletjes
- rode ferrari's

dus gwn direkt een heel pilletje en wel / geen alcool ?

grtz

J0rrit

Badass junkie
Weednator zei:
ik ken nix van die pilletjes :) , kweet wel dat een pilletje zal worden

- met een olifantje in
- van die mitshubishi pilletjes
- rode ferrari's

dus gwn direkt een heel pilletje en wel / geen alcool ?

grtz

je kent t wel, opdruk etc zegt niks van de inhoud blablabla, maar dan zou ik die mishibishus pakken en die andere helemaal niet want ik glf dat de verhalen slecht ware.

correct me if i'm wrong.

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Je moet gewoon beginnen met een halfje om te kijken hoe je er op reageert, vaak voel je een halfje niet eens dus daarna kan je de andere helft er ook nog bij nemen, ik zou het soieso niet combineren met alcohol maar als je na een paar uurtjes zoiets hebt van ik wil een jointje want daar word ik rustig van ofzo, kan het wel.

Jeller

Badass junkie
Skippy zei:
helemaal akkoord, als ge da thuis doet kunt ge er wel wa bij drinken en smoren zeker

zie gewoon da ge geen hoeveelheden alcohol drinkt waar ge normaal gezien zat zou van worden, want op xtc voel je eigenlijk niet veel van alcohol

als ge uitgaat zou ik u da wel afraden om veel te drinken, drink dan zeker water of frisdrank om het uur

Flasher

Experimenterende gebruiker
Bij mijn eerste keer voelde ik al wel wat van een halfje en toen ik daarna de tweede helft innam was het gewoon super. En het is echt verdomd leuk met een aantal vrienden ergens te zitten met wat muziek om lekker te babbelkicken :sunglasses: En als je rookt, zie dan maar dat je genoeg sigeretten bij je hebt :wink:

Wel opletten want juist omdat het zo leuk is wil je het meer en meer doen en dan ga je er onder door. Doe het gewoon niet te vaak, zorg ervoor dat het leuk en speciaal blijft... is beter voor je gezondheid én je portomonee.

:wave:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
hey mensen , ik ben 16j en ik zou eens graag Xtc nemen ( bij ons in de buurt is het pillekes nemen ) . Maar kzou graag willen weten , wat doe je ervan ? Wat als je de eeerste keer een te 'zwaar' pilletje pakt , mag het samen met alcool en weed want ik wil niet heel de boel onderbraken ...

grtz !
Ik raad je aan om nog even 2 jaartjes te wachten ermee.

Bovenaan