• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC

Joop-033

Newbie
Ik heb de afgelopen tijd een keer in de zoveel tijd een festival mee gepakt.
toch ging het bij mij niet altijd helemaal goed, de eerste 2 keer gebruikte ik 'gele spookjes'.
de keren daarna gebruikte ik androids en mortal kombats.

Nou heb ik de 2 keren met spookjes mooie geweldige feesten gehad, maar met de Androids en Mortal Kombats was ik altijd moe voor het feest klaar was en ging ik bijna over mijn nek.

Mijn vraag hoe kan dit? ligt het aan de pillen dat mijn lichaam niet goed kan tegen grote hoeveel heden?

Gr Joop

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
De spookjes zijn wat minder MG als de Androids en Mortal Kombats.

Heb je ze gewoon in 1 keer genomen? De spookjes zijn ongeveer 110mg(wat ik erover gevonden heb in ieder geval) en de MK's en androids 200 mg.

Heb je ze laten testen in alle gevallen?

Het kan inderdaad dat je wat meer binnen heb gehad dan wat je 'gewend' was. Gewoon eventjes laten testen en goed doseren(Halfje, of zelfs kwartjes, daarna een tijdje later weer een halfje/kwartje, waar je jezelf lekker bij voelt). Het hoeft namelijk niet allemaal in 1 keer op ^^

Joop-033

Newbie
Androids 1/4 tegelijk en MK 1/2 beginnen daarna kwartjes.
Spookjes was 1/4 per keer maar dat was de eerste keer.
Ja ze waren allemaal getest!

Trivia Bot

Experimenterende gebruiker
Mm dat klinkt vreemd want iedereen die ik ken gaan heerlijk op mks en androids. Toch kan het omdat je de lichtere pilletjes gewend bent dat je last krijgt van de zwaardere pillen, ik zou gewoon boj de spookjes blijven en als die te licht worden halfjes van de mks pakken.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hoeveel weken zit er tussen je gebruik?
Hoelang gaat het wel goed met de androids en de mk's?
Wat is het tijdsbestek van wat jij bedoelt met een feest?

Ik word zelf niet misselijk ofzo, maar heb genoeg verhalen gehoord en zelf ook gezien dat sommige mensen wel misselijk worden en buikpijn krijgen. Meeste mensen die ik ken nekken gewoon effe en dan voelen ze zich weer goed.

Bovenaan