Xtc

Festivalss.

Newbie
Hi,
Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn..

Ik gebruik dit nu 2jaar en heb er minimaal 2/3maanden tussen of wel is meer
Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen
Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog

Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hi,
Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn..

Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen
Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog

Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?

Toch langere pauzes gaan nemen. MDMA werkt overigens maar vrij kort. Een uur of 4-6 ga je lekker maximaal. De eerste keer/keren is het effect nog zo goed dat je toen wel langere werking hebt.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Hi,

Als je je lichaamsgewicht in mg als dosering neemt, en daarna de helft als herdosering zit je er naar mijn mening perfect in. Dat gesloopt en katerig voelen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Zonder dal geen piek.

Festivalss.

Newbie
Wat zou voor mij de ideale dosering zijn
Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie?
Ik weeg 80kilo

scoobybono

Belezen gebruiker
Wat zou voor mij de ideale dosering zijn
Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie?
Ik weeg 80kilo
Ik zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn.

Festivalss.

Newbie
Ik zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn.
Ik begin vaak altijd pas rond 5 of 6uur dus dat is het gekke.. En de eerste keer nemen werkt bijna na een uur ofzo alweer uit dus ik begrijp niet zo goed hoe dat kan

Pollewop

Bewuste gebruiker
Misschien dat wat je ervoor eet? Ik eet meestal niet zo veel, een lichte maaltijd en dan ga ik lekkerder op dan dat ik een vette hap of zware maaltijd eet.
Het kan aan alles liggen hè? Heel de setting, of je al moe bent van de werkweek ervoor bijvoorbeeld. De ene keer ga ik ook prima en een andere keer valt het tegen en ben ik er zo uit. Bijpakken heeft dan geen zin. De euforie wordt sowieso minder hoe vaker je gebruikt. Zoals de eerste keer wordt het nooit weer..

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Kunnen inderdaad een heleboel oorzaken zijn en dus niet echt te achterhalen voor ons.

Langere pauzes nemen is iets wat vrijwel altijd goed werkt. Zo laat mogelijk op de dag nemen ook, maar snap ook goed dat je niet pas om 19:00 uur of 20:00 uur wilt beginnen.

Mijn vriendin had ook dit zelfde “probleem”. Uiteindelijk was een oplossing dat zij een heel klein puntje keta nam als het wat begon uit te werken en dit verlengde het plezier van MDMA aanzienlijk. Wel ga je dan drugs combineren en is dit iets wat eigenlijk nooit aan te raden is. Ook is het dan heel belangrijk dat je weet wat de ketamine kan doen.

Uiteindelijk heeft zij ruim anderhalf jaar eens niets gebruikt en gebruikt ze nu 1 of max 2x per jaar MDMA en dat werkt nu eigenlijk altijd goed en lang, voor zo ver MDMA lang werkt natuurlijk.

Ik ben zelf al eventjes overgestapt op 6-APB. De langere werkingsduur is voor mij (en vele anderen hier) het grootste pluspunt van dat spul. Misschien is dat eens een poging waard voor jou, aangezien het echt wel aanzienlijk langer effect geeft. Toch zou ik persoonlijk aanraden de frequentie van het gebruik van MDMA of 6-APB zo laag mogelijk te houden en het leukste feest ervoor uit te kiezen om gebruiken. Hoe minder vaak en veel, hoe langer je er lol van gaat houden.

Festivalss.

Newbie
Kunnen inderdaad een heleboel oorzaken zijn en dus niet echt te achterhalen voor ons.

Langere pauzes nemen is iets wat vrijwel altijd goed werkt. Zo laat mogelijk op de dag nemen ook, maar snap ook goed dat je niet pas om 19:00 uur of 20:00 uur wilt beginnen.

Mijn vriendin had ook dit zelfde “probleem”. Uiteindelijk was een oplossing dat zij een heel klein puntje keta nam als het wat begon uit te werken en dit verlengde het plezier van MDMA aanzienlijk. Wel ga je dan drugs combineren en is dit iets wat eigenlijk nooit aan te raden is. Ook is het dan heel belangrijk dat je weet wat de ketamine kan doen.

Uiteindelijk heeft zij ruim anderhalf jaar eens niets gebruikt en gebruikt ze nu 1 of max 2x per jaar MDMA en dat werkt nu eigenlijk altijd goed en lang, voor zo ver MDMA lang werkt natuurlijk.

Ik ben zelf al eventjes overgestapt op 6-APB. De langere werkingsduur is voor mij (en vele anderen hier) het grootste pluspunt van dat spul. Misschien is dat eens een poging waard voor jou, aangezien het echt wel aanzienlijk langer effect geeft. Toch zou ik persoonlijk aanraden de frequentie van het gebruik van MDMA of 6-APB zo laag mogelijk te houden en het leukste feest ervoor uit te kiezen om gebruiken. Hoe minder vaak en veel, hoe langer je er lol van gaat houden.
Ja lastig je weet natuurlijk nooit wat de oorzaak is! Zelf wil ik ook niks combineren..

Is er al meer bekend over 6apb?

Festivalss.

Newbie
Misschien dat wat je ervoor eet? Ik eet meestal niet zo veel, een lichte maaltijd en dan ga ik lekkerder op dan dat ik een vette hap of zware maaltijd eet.
Het kan aan alles liggen hè? Heel de setting, of je al moe bent van de werkweek ervoor bijvoorbeeld. De ene keer ga ik ook prima en een andere keer valt het tegen en ben ik er zo uit. Bijpakken heeft dan geen zin. De euforie wordt sowieso minder hoe vaker je gebruikt. Zoals de eerste keer wordt het nooit weer..
Ja ik eet meestal drie uur van te voren nog wat..
Maar de laatste paar keren dat ik gebruikte werkte het zo snel uit weer en werd. Ik er ziek van.

Lees ook veel dat je niet teveel moet nadenken, en denk dat dat ook wel iets is wat meespeelt. Bij mij..

Mocht het zo blijven dan vind ik het ook niet leuk meer en dan stop ik er mee 😜

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ja lastig je weet natuurlijk nooit wat de oorzaak is! Zelf wil ik ook niks combineren..

Is er al meer bekend over 6apb?

Op het gebied van onderzoek weinig, vergeleken met MDMA.

Op het forum kun je er wel genoeg ervaringen over vinden. Bij velen , waaronder ikzelf, vallen de effecten van 6-APB zeker in de smaak. Dit i.c.m. het feit dat het aanzienlijk langer werkt maakt het voor velen het ideale middel voor festivals, aangezien die dagen lang zijn. In een thuissetting zou ik altijd voor MDMA kiezen.

Wat je zegt over de hele snelle uitwerking en ziek ervan worden is eigenlijk een teken dat je MDMA gewoon een tijdje even links moet laten liggen. Voor 6-APB is aan te raden minimaal dezelfde “regels” aan te houden als die van MDMA, dus zou ik dat eigenlijk ook even niet gebruiken.

Een jaartje pauze van die soorten drugs kan zomaar eens wonderen doen. Sinds ik nog maar 1 of maximaal 2 keer per jaar 6-APB of MDMA gebruik, werkt het altijd super voor me. Nu scheelt het ook dat ik 1 of 2 festivals/feestjes per jaar met drugs ook gewoon genoeg vind, maar kan me voorstellen dat dit voor anderen een stuk moeilijker is.

Laatst bewerkt:

Festivalss.

Newbie
Ik wil dit weekend eigenlijk op het festival later beginnen..
Nu zat ik te denken om eventueel te beginnen met 100 en dan 40 bijnemen en het daar bij te laten

Denken jullie dat die 100 dan hard in slaat of toch beter met minder beginnen?
Wat zijn Julie ervaringen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik wil dit weekend eigenlijk op het festival later beginnen..
Nu zat ik te denken om eventueel te beginnen met 100 en dan 40 bijnemen en het daar bij te laten

Denken jullie dat die 100 dan hard in slaat of toch beter met minder beginnen?
Wat zijn Julie ervaringen?
Hoe zwaar ben je?

Festivalss.

Newbie
Ja vind het lastig in te schatten, daarom denk ik misschien met een goed begin dosis dat i ket misschien wel langer in blijf? We gaan het zien

Newby

Newbie
Hey iedereen, heb een vraagje ga op 2 september naar een rave. En heb al wel ervaring met xtc want heb al 2 keer gebruikt samen met iemand, maar ga dan op die rave voor eerst alleen gebruiken. Mijn vraag is wat is de beste tijd om te beginnen met nemen? Ga naar phoenix en die begint om 14 uur tot 02 uur en de planning is dat ik er al in begin ben tot eind tijd. Was sws niet van plan om meteen te beginnen en ik neem steeds een kwartje bij om het 1.5 uur. Heb maar 1 pil mee dus is zat voor 6 uur ongeveer. En tot welke tijd kan ik beste me laaste kwartje in nemen dus niet dat ik een uur voor eind tijd nieuwe neem en dan als thuis kom pas weer werkt enzo. Hoop dat jullie me goed kunnen informeren/ advies geven wat julie zouden doen😊

Bovenaan