Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ dutch-lycan: je plukt ze gewoon voorzichtig aan de onderkant van de steel, met handschoen of schone handen. Je kunt ze zo opeten, joechei! Je kunt ze natuurlijk ook drogen en dan lange tijd bewaren (maar dat is wettelijk verboden).
heb je t mycelium uitgegrave erges dan of wat??? t is echt wel supermoeilijk om mycelium te herkennen...
Voor de veiligheid misschien een spawnbag kope op azarius, dan bent ge zeker dat ge de juiste hebt [/quote]
Ik heb ook een spawnbag van azarius gebruikt en gewoon de instructies opgevolgd. Er zal wel iets in de casing layer (bladeren) gezeten hebben.
Het andere bed heeft nog geen paddo's en is wel helemaal volgroeid. Misschien als het wat kouder wordt.
Hier net hetzelfde, ook spawnbag van azarius, ook azurescens, Het bed is ook volgroeid, maar ook nog geen één paddenstoel. Nog eventjes geduld hoop ik. Heb al wat problemen gehad sinds een boom omgewaaid was net naast men eerste bed, en dan heb ik een nieuw bed moeten aanmaken ernaast.
Ik laat iets weten als ik paddenstoelen zie Laat je iets weten als jij er kunt oogsten? Ben wel benieuwd naar de resultaten van andere mensen met hetzelfde product.
Wanneer heb je thans het bedje aangemaakt ? lente, zomer ? ergens ertussen? Ik heb het eind lente gedaan, ietsje te laat dus. Ben benieuwd!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.