Yo, waar zijn de hash rokers???

Psychopath

Belezen gebruiker
Ik zie zoveel topics die alleen maar over wiet gaan, wiet is lekker natuurlijk maar ik heb op het moment de voorkeur aan hash.

Vind de smaak lekkerder en je word er ook goed stoned van.

Polm en superpolm zijn me favo's

dfssdfde

Badass junkie
Ik vind (de meeste) had op zich niet zo lekker smaken, de tabak smaakt te veel door in de joint. Maar als ik snel stoned wil worden doe ik hasj+wiet, heerlijk :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik ben meer een hasj dan een wiet roker, ik rook meer dan 80% van de tijd dat ik iets rook hasj ipv wiet, mijn voorkeurssoort is superpolm, ik hou van mid-bruine hasj die je kan brokkelen zonder aansteker en die op kamer temperatuur ligt buigzaam is. De smaak vind ik vele malen lekkerder dan wiet. Maar.. er zijn wel topics over hasj geweest hoor.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Maroc is vrijwel geurloos
Afghaan ruikt een beetje zuur.

meestal maak ik een mix

1 gr white widow, en 1 gram afghaan, grinden en persen.

en dit weer terug in het zakje.

ik weet niet hoe je dat goedje noemt, maar t kruimelt makkelijk, en rookt stevig.

acidboy

Badass junkie
azgaza zei:
Ik ben meer een hasj dan een wiet roker, ik rook meer dan 80% van de tijd dat ik iets rook hasj ipv wiet, mijn voorkeurssoort is superpolm, ik hou van mid-bruine hasj die je kan brokkelen zonder aansteker en die op kamer temperatuur ligt buigzaam is. De smaak vind ik vele malen lekkerder dan wiet. Maar.. er zijn wel topics over hasj geweest hoor.

Zo, deze mening deel ik totaal.

Midway

Wijs gebruiker
Ik heb ook het gevoel dat ik van hasj minder moe word dan bij wiet, maar dat kan ook tussen men oren zitten.

azgaza

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
Maar hasj is na de 3e-4e-5e-6e joint achter elkaar niet lekker meer, dan snak je gewoon naar wiet :stoned:

Ik heb dat dus precies omgedraaid; een wiet joint vind ik wel lekker, maar hasj kan ik achter elkaar doorroken. Dat geldt trouwens wel voor vieze goedkope hasj, dat smaakt inderdaad voor geen meter.
Soms vind ik het echt jammer dat je hasj niet naar een drugs-test-punt kan brengen. Ik zou wel eens willen weten wat ik nou eigenlijk rook soms.

Solidius

Badass junkie
-Hasjrokert meldt zich-
Wiet kan ik gevoelsmatig niet meer verdragen (behalve tijdens een XTC of LSD trip).

raizeredge

Wijs gebruiker
ben een hasj roker rook eigelijk alleen hasj alleen soms een hijsje wiet maar meer niet
dublicia
hia
puntjes
honing
zon beetje de merken die ik rook ook wel eens wat anders maar meerendeels dit omdat de merken zijn die ze verkopen bij mij in de buurt

toooz

Belezen gebruiker
polm en superpolm zijn idd één van de betere,
sem is ook goeie
ge beste hasj is in parijs of marseille te vinden :sunglasses:
aan 3eu de g in t klein

nicolai

Wijs gebruiker
ik vind hasj vaak lekkerder smaken dan wiet en het gevoel vond ik ook altijd erg lekker. alleen de laatste tijd rook ik meer wiet, omdat er gewoon enorm veel slechte hasj is...en het is altijd maar weer de vraag of je dan eindelijk eens een goed stukje hasj hebt. mijn favo was nepal hasj...lekker plakkerig en ultiem lekkere smaak + geur.

nicolai

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Maroc is vrijwel geurloos
Afghaan ruikt een beetje zuur.

meestal maak ik een mix

1 gr white widow, en 1 gram afghaan, grinden en persen.

en dit weer terug in het zakje.

ik weet niet hoe je dat goedje noemt, maar t kruimelt makkelijk, en rookt stevig.

the famous cocktails... :P . dat heb ik nou een hele tijd nie meer gedaan zeg. bedankt voor de tip :smoke:

Jeller

Badass junkie
Ik rook ook wel graag hasj, maar er is hier meestal weinig in aanbod en dan ook nog dikwijls slechte

Nu heb ik wel een goedkoop hasjke uit checkpoint, cetema aan 4.5€.. dit vind ik lekkerder dan wiet behalve als Haze en die is nu ook in mijn bezit :stoned:

Northawke

Wijs gebruiker
Hash is lekkerder om te roken en af en toe kopen we weleens wat, maar eigen kweek wiet is veel goedkoper en zoveel geld heb ik niet over voor blowen.

azgaza

Badass junkie
Ik zie hier wat prijzen en.. jezus wat betaal ik veel in verhouding zeg. De hasj die ik rook (maar die is wel buigzaam bij kamertemperatuur, licht van kleur en super lekker van smaak) is 7 euro per gram, en de wietsoorten zelfs 8 of 9 per gram. Dat is trouwens niet de rede dat ik hasj rook, meer de smaak, het gevoel.. wiet rook ik als ik een lachkick wil, en hasj gewoon om te 'chillen'.

Psychopath

Belezen gebruiker
Bij inpetto heb je iets van 7 soorten hash.

De goedkoopste in €3 een gram en dan loopt het op tot €11 een gram, vraag me af hoe sterk die is maar heb het geld er niet voor over om uit te proberen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de prijs zegt niet altijd wat over de sterkte. soms ook over de manier van bereiden.

Als je hasj hebt die tussen de borsten van pamela anderson is gekneed, betaal je er al snel $25 per gram voor.

vogel

Bewuste gebruiker
ja bij de ene shop ,,,,, alleen slechte hasj

heb je een grammetje casablanca ,,,ziet er niet uit ,,,gewoon een brokje met een vrij grote massa

bij verhitting blijft het dezelfde vorm behouden,
ruikt een beetje zurig, blijft bij gewone kamertemperatuur hard
en bij het verkruimelen word het bijna poeder

de ander shop,, met veel marakaanse hasjies
die zien er veel beter uit,,,,,geen brokjes ,,,maar mooie platte plakjes of staafjes,,,,,met een kleinere massa( compactere hasj) ((beter geperst?)) dan de andere shop

bij gewone kamertemperatuur is het best zacht,,,,in iedergeval wel als je het in je handen hebt ,, dan kan je mooi makkelijik een staafje buigen ,,,breekt wel natuurlijk als je tever doorbuigt
bij verhitting word het enigzins een beetje olievloeibaarachtig,, veranderd wel van vorm dus,,,,
alleen jammer bij sommige soorten hasj ruik je als je die door je vingers wrijft een geur die gelijkend is op de geur van dennebomenhars,,,

en dan word ik wel para,,,zouden ze er boomhars, ofzo iets door heen flikkeren,,,ziet er wel vaag uit ,,,want die plakjes zijn altijd kleiner van massa,,,maar wel met hetzelfde gewicht als de andere shops

kan ik ergens me hasj hier testen in nederland om te kijken of het allemaa;l wel zuiver is :confused:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben eignelijk sinds kort begonnen met hash en moet zeggen dat het me echt goed bevalt. word niet zo lui en word wat vrolijker ofzo.

Ook vind ik hash/wiet coctail erg lekker, daar word ik echt heeeel stoned en vaag van.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Psychopath zei:
Ik zie zoveel topics die alleen maar over wiet gaan, wiet is lekker natuurlijk maar ik heb op het moment de voorkeur aan hash.

Vind de smaak lekkerder en je word er ook goed stoned van.

Polm en superpolm zijn me favo's

Polm rook ik wel eens. Maar als je goed stoned wil worden van hasj moet je meer gebruiken als weed. Liefst 1 gram per joint, dan ben je echt vet knetter. :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik rook wel eens afgaan, maar dat kan je gewoon uitrollen, en er een ringetje van kneden. (kamertempratuur) is pikzwart van kleur, daar maak ik altijd lange sliertjes van, die ik in de sigarettenkruim rol

inferno33

Bewuste gebruiker
sinds kort hasjroker meldt zich..

Meestal haal ik tegenwoordig "black bombay, klinkt aardig als de beschrijving die Loadrunner geeft.. wij kneden een staafje en rollen dat erin: Géén inbrander :grin:

Psychopath

Belezen gebruiker
whehe dus jullie brokkelen niks af?

heb net ook weer een lekkere polm op, vind de flow toch wel lekkerder hoor. :stoned:

cobhc

Belezen gebruiker
dat noemt men sprokkelen

oja wat is trouwens het verschil met wiet want van wiet krijg ik altijd zon ziekelijke dorst en vaak een soort van tunnel visie

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Waarom lees en hoor ik toch zo vaak mensen zeuren over dorst en droge mond enzo? DRINKENNN! En het verschil met wiet voor mijn gevoel is; na wiet wil ik slapen en na hasj wil ik nog meer hasj.

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
Hier ook een hasjroker,
het vermoeit veel minder, maakt me actiever, zeker t.o.v. wiet.
Het liefst rook ik hasj in pijpje, en een hele zachte donkere hasj.
Maar ook in joints heb ik liever hasj dan wiet.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Psychopath zei:
whehe dus jullie brokkelen niks af?

heb net ook weer een lekkere polm op, vind de flow toch wel lekkerder hoor. :stoned:

afgaan is net klei... te zacht om te brokkelen, maar lost wel geweldig op in roomboter... :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Tja, ik was een tijdje gestopt, om te kijken hoe het ging... na een half jaar, was ik mijn baan kwijt, verkeerde mensen ontmoet... nu weer aan het roken gegaan, en het leventje loopt weer zoals het zou moeten.

vreemd. maar op één of andere manier is het meer als medicatie dan genotsmiddel. Het houd me een beetje op orde, ik maak geen fouten meer. En ik hoor van veel mensen dat ik weer een stuk prettiger ben geworden. :grin:

inferno33

Bewuste gebruiker
cobhc zei:
dat noemt men sprokkelen

Neen, ik bedoelde dat als het geld op is ik hasj moet kopen die goedkoper is, en die moet je brokkelen(tenzij dat in de volksmond sprokkelen heet, maar heb ik nog nooit gehoord :wink: ).

LOL@ loadrunner :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
zonder hajs, ben ik erg onprettig, tegen minder aardige mensen.

Als iemand dan iets zegt van "rot ff op" of " wat kijk je me aan?" hebben ze meteen een tik te pakken :grin: :grin: (ook al is het in het scooterclubje die altijd met 20 tifus kutherriebrommers blijfen stilstaan vlak bij het huis)

Ze vallen me nu niet meer lastig.

Nu boeit me het niet...

Bovenaan