yopo zaadjes

eXeCuze

Bewuste gebruiker
vanavond ga ik misschien yopo zaadjes doen heeft iemand hier ervaring mee ik heb gelezen dat het een soort van dmt is. en dmt lijkt me vrij heftig is het ook zo heftig of is het gewoon vergelijkbaar met een paddotrip ?

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hmmn ok en ik las op internet dat het ongeveer 30 min tot 3 kwartier werkt klopt dit want moet redelijke tijd thuis zijn en wil natuurlijk wel nuchter thuis komen :)

tom

Newbie
eXeCuze zei:
vanavond ga ik misschien yopo zaadjes doen heeft iemand hier ervaring mee ik heb gelezen dat het een soort van dmt is. en dmt lijkt me vrij heftig is het ook zo heftig of is het gewoon vergelijkbaar met een paddotrip ?

ik heb er een keer in amsterdam gehaald, 3 zaadjes zou zorgen voor een lichte trip, 5 voor een heftige trip. Je moest ze verhitten, totdat ze ploften.

Ik heb 4 zaadjes in een oventje gelegd, totdat ze ploften, vervolgens de schaal van de zaadjes afgehaald, de rest verkruimeld, zo fijn tot ik het op kon snuiven.

Echter na het opsnuiven niets van gemerkt.

Laat weten hoe de trip was, want ben er zelf wel benieuwd naar, heb je de zaadjes van azarius?

eXeCuze

Bewuste gebruiker
jup paar maten van mij vertelde mij dat ze dit gingen doen ze hadden er 20 dus ik vroeg ofk mee mocht doen en ja hoor als hun tenminste iets zoude voelen van 5 zaadjes zoniet dan pakten ze meer en hadk peg

eXeCuze

Bewuste gebruiker
we hadden ongeveer 9 zaadjes per joint en we hadden 2 joints met 5 man gesmoked en eigenlijk vrijwijnig tot nix gevoeld :cry:

Ellesdee

Badass junkie
Laat 5 zaadjes in een gesloten, droge pan roosteren (laat ze niet verbranden!) tot ze net als popcorn poffen, en vermaal ze daarna tot poeder. Dit poeder kan gesnoven worden. Het visuele effect zal danig versterkt worden als er eetbare kalk aan toegevoegd wordt. Deze wordt met de yopo verstuurd.
Eetbare kalk wordt in sommige landen gebruikt bij het inmaken van groenten om ze knapperig te houden. In het Engels heet het dan 'pickling lime'. In Indiase winkels wordt het verkocht onder de naam 'Chuna', als een product ter bereiding van betelnoot. De chemische naam is Calcium Hydroxide (Ca-H2-O2). Een goede yopo-kalk verhouding is 10:1.

Om de trip nog verder te versterken kan yopo gecombineerd worden met Banisteriopsis caapi of Peganum harmala.

azgaza

Badass junkie
Klopt ja je moet het snuiven. Dat is voor mij de rede dat ik het nog niet gedaan heb. Ik hoef niet zo graag iets mijn neusgat in te jagen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik had op internet gelezen dat je het ook kon roken en een maat van me had ook aardig wat opgesnoven en nix gevoeld

eXeCuze

Bewuste gebruiker
we hebben precies volgens het "recept" van ellesdee gehandeld dus tog maar vaag dat het niet werkte :confused:

Bovenaan