Yopo zaden

L

Lid 6909

Gast
Hallo

Ik had natuurlijk al weleens wat gelezen op het forum over Yopo zaden, deze zijn gewoon via internet te bestellen en wat ik erover lees komt op mij vrij goed over!

De zaden van A. peregrina bevatten N,N-DMT, 5-MeO-DMT en 5-HO-DMT (= bufotenine) (Raetsch 2005). niet ge-isoleert natuurlijk.

Maar hebben meer mensen hier ervaring mee of zou je het willen proberen?
Zo ja, waarom wel, of waarom niet?
Heb je er slechte verhalen over gehoord, behalve de misselijkheid etc.

Groetjes, ik ben benieuwd

dirtbag

Bewuste gebruiker
als je het goed klaarmaakt en genoeg snuift, is dit echt een vette drug.
MAAR: het snuiven is ontzettend pijnlijk, en de eerste 5 minuten heb je alleen extreme krampen in je nek en hoofd.

takala

Bewuste gebruiker
Daarom kan je't het best roken in een pijp met een groot kopje. 2-3 vergruisde zaden (vergruisd nadat je ze hebt laten poppen natuurlijk) en de vlam erboven/ half tegen, zodat je ze zo weinig mogelijk verbrand. kvond het effect niet zo aangenaam, waarschijnlijk door de aanwezig van bufotenine en de 5-methoxy analoog van DMT. Geef mij maar good old N,N-DMT

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is het verbranden van yopo eigenlijk werkzaam? nooit van gehoord.

Zelf heb ik 2 ervaringen met yopo, de eerste keer te weinig gesnoven en toen voelde ik me een uur gewoon heel erg kut, hoofdpijn, buikkrampen en misselijk. Daarna voelde ik me wel heel lekker.
De 2e keer ging wat dieper, toen kwam ik in een soort lichte DMT wereld voor 30-40 minuten.
Als ik het nog eens ga doen ga ik het mischien in m'n neus laten blazen, kijken hoe dat aankomt :P

L

Lid 6909

Gast
Ik blaas wel =D

//ot

het was wel erg visueel dus, of was het meer een soort verandering in je gemoedstoestand, en bleef het visuele gedeelte een beetje op de achtergrond?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
nou als ik mn ogen open had was als redelijk normaal en voelde ik me alleen vreemd. Maar toen ik m'n ogen dicht deed werd het wel visueel. Heb er ook een report over geschreven: Yopo: They're back. of zoiets, moet je maar even zoeken ben ik zelf nu te lui voor :P

Bovenaan