Youtube channel: PsychedSubstance

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Beste leden van drugsforum.nl

NOTE: Ik wist niet zeker als het op dit subforum hoorde, indien dit niet het geval is mijn excusus.

Ik kwam onlangs op een youtube kanaal terecht die iemand op Facebook gedeeld had. Ik heb enkele video's bekeken en deze gaan allemaal over drugs. Hoe psychedelische drugs positief effect hebben op mensen met een mentale ziekte zoals Autisme. Ze werden voor even 'normaal'.

Hun doel is om mensen bewust te maken van wat echt het probleem is in deze wereld. Mensen bewust te maken van het feit dat veel illegale drugs positieve effecten hebben op een ziek persoon en niet alles te geloven wat de maatschappij je verteld. Ook geven ze informatie over hoe drugs veilig te gebruiken enzovoort.

Ik denk dat iedere beginnende maar ook ervarende drug gebruiker hier wel iets aan heeft mits hij Engels kan spreken.

PsychedSubstance is een zeer informatieve kanaal en hoop dat jullie hier iets aan hebben!
https://www.youtube.com/channel/UCn8V3K ... ai77_y8JrQ

PS: Ik ben momenteel met de eigenaar van de channel aan het communiceren, ik ga hoogst waarschijnlijk voor de Nederlandse ondertitelingen zorgen voor al zijn video's.

Met vriendeljke groeten

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kijk het sinds hij nog maar 3 videos had en hij blijft echt goede content produceren. Ik kijk iedere week weer uit naar een nieuwe video omdat ze echt goed in elkaar zitten. Dit soort kanalen zijn imo de belangrijkste informatie bronnen om mensen op grotere schaal te bereiken, om ze voor te lichten, negatief stigma weg te halen, maar ook zeker de risicos bespreken.

Bedankt voor het posten, denk dat anderen op het forum het ook wel zullen waarderen.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik kijk al een tijdje naar zijn filmpjes. De één heeft wat meer waarde dan de ander maar over het geheel vind ik het een goeie zaak.

ElvenSpice zei:
Kijk het sinds hij nog maar 3 videos had en hij blijft echt goede content produceren. Ik kijk iedere week weer uit naar een nieuwe video omdat ze echt goed in elkaar zitten. Dit soort kanalen zijn imo de belangrijkste informatie bronnen om mensen op grotere schaal te bereiken, om ze voor te lichten, negatief stigma weg te halen, maar ook zeker de risicos bespreken.

Bedankt voor het posten, denk dat anderen op het forum het ook wel zullen waarderen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Inderdaad een goede zaak en hij heeft een paar heel goede video's. Alleen, wanneer hij op de Alan Watts toer gaat denk ik altijd 'dan zet ik wel liever Alan Watts op'. Wel een heel vermakelijke channel trouwens met z'n trip reports van jongere jaren. Die vent heeft echt rare dingen meegemaakt. :P

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ja zag dat filmpje over autisme en lsd ook op dit forum voorbij komen. Sindsdien kijk ik elke keer als ok me verveel ofzo even een filmpje of twee. Vind ze erg interessant. Hij verteld het ook gewoon chill.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk kanaal ja, soms zijn zijn filmpjes wat beter als anderen. Maar vind het wel super goed dat hij dit doet, je moet het maar aandurven om zo'n kanaal te maken natuurlijk.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
leuk kanaal ja. Ken het al maar lang niet gekeken. Toch maar weer eens doen.

wat voor impact z'n kanaal kan hebben is echt insane.

Bovenaan