Zachte pillen

buzzy

Badass junkie
Ik heb afgelopen week een stuk of wat groene blanco's gehaald alleen ze zijn heel erg zacht, je kunt ze gewoon plat drukken zeg maar :confused: Weet iemand ook wat dit is of hoe het komt en of het verstandig is om die dingen op te vreten ?

Iets te weinig bindmiddel erbij in geperst lijkt me.. of verkeerde verhouding mdma/bindmiddel, dat er iets teveel mdma in zit. Je kunt ze natuurlijk laten testen..

Funky Monkey

Badass junkie
Ik zou ze ff laten testen, het zou ook kunnen dat ze niet lang genoeg in de oven gezeten hebben zodat het bindmiddel nog niet compleet uitgehard was, het zou dus kunnen dat ze vrijdag ofzo goed zijn :) of dat ze al oud zijn en dat ze te droog zijn geworden waardoor het bindmiddel ontbind :P

Delirium

Badass junkie
Volgens mij ben je opgelicht, Buzzy :rolleyes:

buzzy

Badass junkie
Tsja als ik opgelicht ben jammer dan, ik ga er niet mee terug ofzo ik had ze van een hell's angel en daar ga ik maar niet over pille zeuren :P

Jan janssen

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Tsja als ik opgelicht ben jammer dan, ik ga er niet mee terug ofzo ik had ze van een hell's angel en daar ga ik maar niet over pille zeuren :P

haha :mrgreen: kijk waar hij zn pille regeld :wink: laat ze testen en je weet t... of opgelicht of een mongool die gen pille kan maken :smoke:

Goanaut

Bewuste gebruiker
In dat geval moet je gewoon naar 'm toe gaan en zeggen:

Hey malloot! Ja jij daar op die brommer. Zie je deze pillen? WAARDELOOS, ik wil óf goeie pillen, óf m'n geld terug, óf ik zorg ervoor dat je voortaan zijwieltjes nodig hebt!
Dan helpt ie je vast graag. :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Goanaut zei:
In dat geval moet je gewoon naar 'm toe gaan en zeggen:

Hey malloot! Ja jij daar op die brommer. Zie je deze pillen? WAARDELOOS, ik wil óf goeie pillen, óf m'n geld terug, óf ik zorg ervoor dat je voortaan zijwieltjes nodig hebt!
Dan helpt ie je vast graag. :hearteyes:
rofl :mrgreen: Dan heb je balle! Zou wel eerst ff checken of ze maatjes niet om de hoek staan ofzo :mrgreen:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Ik zou ze ff laten testen, het zou ook kunnen dat ze niet lang genoeg in de oven gezeten hebben zodat het bindmiddel nog niet compleet uitgehard was, het zou dus kunnen dat ze vrijdag ofzo goed zijn :) of dat ze al oud zijn en dat ze te droog zijn geworden waardoor het bindmiddel ontbind :P

En bedankt weer voor de bullshit :wave:

Pillen gaan niet in een oven. De verhouding bindmiddel zou inderdaad niet goed kunnen zijn, maar hoe hard een pil is HOEFT niets met de kwaliteit te maken te hebben. De ideale verhouding is 1/3, waarbij 2/3 bindmiddel is en 1/3 MDMA

Soma

Bewuste gebruiker
zaagmans zei:
Nick de Neger zei:

En bedankt weer voor de bullshit :wave:

Pillen gaan niet in een oven. De verhouding bindmiddel zou inderdaad niet goed kunnen zijn, maar hoe hard een pil is HOEFT niets met de kwaliteit te maken te hebben. De ideale verhouding is 1/3, waarbij 2/3 bindmiddel is en 1/3 MDMA

Hmm, toch liever 2/3 MDMA en 1/3 bindmiddel :tongueout:

buzzy

Badass junkie
Jongens, ze zijn inmiddels hard en een centimeter breed doordat ik ze in mn beurs heb bewaard en een beetje zijn uitgedrukt :P

982

Bewuste gebruiker
Het is bullshit dat een zachte pil slecht is.. aantal weken terug een partij witte dolfijntjes opgehaald, die waren net zo zacht.

Maar echt top pillen!

Ik heb ze ook wel vermalen en in capsules gedaan :) ging er wel hard op

SperSIZEboon

Badass junkie
982 zei:
Het is bullshit dat een zachte pil slecht is.. aantal weken terug een partij witte dolfijntjes opgehaald, die waren net zo zacht.

Maar echt top pillen!

Ik heb ze ook wel vermalen en in capsules gedaan :) ging er wel hard op

idd, das echt bullshit :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
Ach, die gozer heeft die pillen ook weer ergens vandaan, dus jullie zijn correct gesproken allebei opgelicht. Het is dus alleen maar handig dat het een 'zware jongen' (ze stellen niet zo veel voor hoor) is, kunnen jullie saampjes langsgaan bij de leverancier :)

Carlitos

Badass junkie
Ik had een keer soort groenige vraagtekentjes.
Die waren redelijk slap en kon iets indrukken.

Was soms wat lastig in te slikken door zachtheid.
Maar waren wel lekker en zuiver (op paar mg mccp na).

Bovenaan