Zal de lage dosering 2cb werken?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goeden dag forumleden!
Ik heb een vraagje. Ik ben nog een “beginner” met 2cb. Ik heb de 2cb bij toeval toen der tijd kunnen aanschaffen omdat een “kennis” het in zijn schoot geworpen kreeg. Ik heb geen weegschaal om te doseren en had dus capsules met 18-19 mg 2cb kant en klaar gekregen. Om een andere dosering te nemen had ik de 2cb in vodka opgelost zodat ik het in een spuitje kon doseren. Gaat prima!
Nu heb ik (helaas) nog maar 1 capsule over en nog +/- 4 mg 2cb in mijn vodka flesje.
Als ik de laatste capsule ook oplos in vodka en samen doe bij die 4 mg heb ik nu +/- 22-23 mg 2cb over.
Met de dosering van 18-19 mg had ik een leuke trip! Het had wat sterker gemogen en met wiet erbij werd het dat ook. De tweede keer had ik dus zo een 14-15 mg genomen en gelijk met wiet. Beviel ook goed!
Omdat ik bij god geen flauw idee heb of en wanneer ik weer aan 2cb kan komen wil ik er zuinig mee doen. Stel ik deel die 22-23 mg die ik over heb in tweeen en neem dus 11-12 mg. Denken jullie dat die lage dosering überhaupt iets doet?
Ik ben van plan er weer een jointje bij te roken om het te versterken.
Een volledige “trip” zal het natuurlijk niet worden, dat snap ik maar zal ik met 10 a 11/12 mg wel een leuke avond hebben? Of is het zonde en bewaar ik de capsule voor een goede trip over en poosje?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Sparen. 22mg kan je wel een leuke ervaring bezorgen. 2 x 11 gaat misschien 2 x een net niet ervaring worden en veel minder interessant. Je gaat wel iets voelen maar zeker geen noemenswaardige effecten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Sparen. 22mg kan je wel een leuke ervaring bezorgen. 2 x 11 gaat misschien 2 x een net niet ervaring worden en veel minder interessant. Je gaat wel iets voelen maar zeker geen noemenswaardige effecten.
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.

Ik zit met hetzelfde probleem en de bronnen worden met de jaren ingekort voor dit stofje. Ik zag bij een RC vendor 2c-D en 2c-C en op andere fora zijn mensen van mening dat deze wel iets toevoegen/versterken van de 2cb trip in combi natuurlijk. Denk dat ik het daarop es gooi.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zit met hetzelfde probleem en de bronnen worden met de jaren ingekort voor dit stofje. Ik zag bij een RC vendor 2c-D en 2c-C en op andere fora zijn mensen van mening dat deze wel iets toevoegen/versterken van de 2cb trip in combi natuurlijk. Denk dat ik het daarop es gooi.
Denk dat je dan het beste 2C-D kunt hebben. Omdat die sowieso qua effect nog het meest op 2C-B lijkt en 2C-D ook wel het meest bekend staat als de potentiator.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mag ik vragen wat een potentiator precies is? En wat doet dat?
@Psychedelibee
Dat woord heb ik net zelf verzonnen in deze context eigenlijk. Maar nooit van het Engelse woord potentiate gehoord? Wat versterken betekent.

2C-D staat redelijk bekent als een versterker van andere stoffen zonder zelf teveel zijn eigen karakter mee te geven. Persoonlijk heb ik geen ervaring met 2C-D als versterker gebruiken trouwens. Wel ervaring met 2C-D op zichzelf en vond het heel erg op 2C-B lijken, maar dan wel een heel slap en saai aftreksel ervan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat woord heb ik net zelf verzonnen in deze context eigenlijk. Maar nooit van het Engelse woord potentiate gehoord? Wat versterken betekent.

2C-D staat redelijk bekent als een versterker van andere stoffen zonder zelf teveel zijn eigen karakter mee te geven. Persoonlijk heb ik geen ervaring met 2C-D als versterker gebruiken trouwens. Wel ervaring met 2C-D op zichzelf en vond het heel erg op 2C-B lijken, maar dan wel een heel slap en saai aftreksel ervan.
Ja ik dacht wel zoiets in die richting hoor maar ik kende het woord niet. Dat kan dus kloppen. :wink:
Als het een slap aftreksel van 2cb is zeg maar dan heb ik der niet echt behoefte aan. Toch bedankt voor de uitleg!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Psychedelibee .Dus 2C-D zou je samen met een ander middel kunnen/moeten nemen om dat andere middel te versterken? Bv je neemt (noem maar wat) mdma en dan 2C-D dan valt de mdma sterker uit? Ga je dan harder bedoel ik? Niet dat ik t ooit van plan en hoor! Ik geef het puur uit voorbeeld. Bedoel je het zo of snap ik het niet?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je 2CD tesamen met MDMA of 4FA inneemt zou het de ervaring wel vesterken met een meer wazig trippy effect wat herkenbaar is bij een hogere dosis mdma. Ik ben wat uitgekeken op lage dosis mdma en door de jaren heen kan het stofje me enkel nog plezier bezorgen op dosissen die hoger liggen dan de gezondheid het gemiddeld toe laat. Lijkt me interessant als het een matige dosis kan versterken. Of het gezond is om bv mdma en 2cD te combineren is dan weer minder bekend over.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
@Psychedelibee .Dus 2C-D zou je samen met een ander middel kunnen/moeten nemen om dat andere middel te versterken? Bv je neemt (noem maar wat) mdma en dan 2C-D dan valt de mdma sterker uit? Ga je dan harder bedoel ik? Niet dat ik t ooit van plan en hoor! Ik geef het puur uit voorbeeld. Bedoel je het zo of snap ik het niet?
Ja zo bedoel ik het. Wat ik ook nog wel eens in reports lees is dat mensen 2C-D nemen wanneer bijvoorbeeld MDMA of 2C-B uitwerkt zodat het effect dan weer redelijk goed terugkomt. Dan is het dus niet zozeer het versterken, maar meer het verlengen.

Ik zie zelf persoonlijk niet zo het nut van 2C-D combineren om te versterken of verlengen in eigenlijk, maar het wordt dus wel veel gedaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is wel jammer ja. Ik gok dat het niet heel gezond is :wink:
Ik gok dat het wel gezonder is dan enkel MDMA nemen, maar dan een hoge dosis.

Waarom eigenlijk niet als ik vragen mag?
Als ik een sterker effect wil neem ik wel gewoon meer van het hoofd middel, of ik accepteer dat dat het gewoon is. Hetzelfde geldt voor het verlengen voor mij persoonlijk. Ik kan prima accepteren als iets is uitgewerkt of ik neem op voorhand gewoon een vergelijkbaar middel wat langer duurt.

Als ik middelen ga combineren doe ik dat echt voor de synergie of een uniek effect.

Ik heb hier dan een vraagje over: laatst had ik wat 2cb gekocht, althans dat dacht ik. Heb dit laatst laten testen en bij de uitslag kreeg ik te horen dat er maar 3mg 2cb inzat en verder een andere stof waarvan ik de naam niet meer weet (2 nogwattesnogwattes). Toen ik vroeg of het een stof uit de 2c familie was kreeg ik te horen dat het qua molecuul structuur iets afwijkt en dus wel veel overeenkomt.

Het is dat ik dus niet meer weet welke stof dit is, maar stel het was 2cd zou dit dan die 3mg opkrikken naar het effect van 10mg ofzo? En wat ik me dan ook afvraag; waarom zou je pillen drukken met zo'n lage dosis 2cb en de rest aanvullen met wat anders? Financieel zou ik er wel in kunnen komen maar toch.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb hier dan een vraagje over: laatst had ik wat 2cb gekocht, althans dat dacht ik. Heb dit laatst laten testen en bij de uitslag kreeg ik te horen dat er maar 3mg 2cb inzat en verder een andere stof waarvan ik de naam niet meer weet (2 nogwattesnogwattes). Toen ik vroeg of het een stof uit de 2c familie was kreeg ik te horen dat het qua molecuul structuur iets afwijkt en dus wel veel overeenkomt.

Het is dat ik dus niet meer weet welke stof dit is, maar stel het was 2cd zou dit dan die 3mg opkrikken naar het effect van 10mg ofzo? En wat ik me dan ook afvraag; waarom zou je pillen drukken met zo'n lage dosis 2cb en de rest aanvullen met wat anders? Financieel zou ik er wel in kunnen komen maar toch.
Als je niet meer weet welke stof het is kunnen we je hier niet over adviseren. Je weet het niet meer dus het kan van alles zijn. Ook 2cd maar ook wat anders. Jammer dat je het niet hebt opgeschreven. Was het volgens het testcentrum ongevaarlijke stof of konden ze dat niet zeggen? Zolang je het niet weet zou ik persoonlijk ze niet nemen.
En ja pillen met zo weinig werkzame stof verkopen is puur voor het geld. Waarschijnlijk was er ook een hogere inhoud belooft ook bij aankoop?

Als je niet meer weet welke stof het is kunnen we je hier niet over adviseren. Je weet het niet meer dus het kan van alles zijn. Ook 2cd maar ook wat anders. Jammer dat je het niet hebt opgeschreven. Was het volgens het testcentrum ongevaarlijke stof of konden ze dat niet zeggen? Zolang je het niet weet zou ik persoonlijk ze niet nemen.
En ja pillen met zo weinig werkzame stof verkopen is puur voor het geld. Waarschijnlijk was er ook een hogere inhoud belooft ook bij aankoop?

Ze konden bij het testcentrum ook niet vertellen wat de werking van deze stof is jammer genoeg. Toen ik ze vroeg wat de formule van de stof was konden ze dat ook niet zeggen. Ben ook niet van plan om ze nog te nemen hoor.

Was me niet echt wat beloofd qua inhoud, was meer instemming toen ik een aantal noemde. Daarom heb ik ze ook laten testen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ze konden bij het testcentrum ook niet vertellen wat de werking van deze stof is jammer genoeg. Toen ik ze vroeg wat de formule van de stof was konden ze dat ook niet zeggen. Ben ook niet van plan om ze nog te nemen hoor.

Was me niet echt wat beloofd qua inhoud, was meer instemming toen ik een aantal noemde. Daarom heb ik ze ook laten testen.
Ik weet niet of je je sample nummer nog hebt van het testcentrum, maar anders kun je ze gewoon nog een keer bellen. Als je weet wat erin zit kan ik je namelijk wel vertellen of het werkzaam is of niet, of dat kun je dan natuurlijk ook gewoon op wikipedia opzoeken.

Fool

Badass junkie
Daarnaast zou ik best voorzichtig zijn en ze zeker niet op de gok nemen. Als het 2C-X-NBOMe's zijn kan dat een gevaarlijk avontuur worden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat ik de laatste capsule 2cb met oud en nieuw ga nemen. Lijkt mij vet mooi met het vuurwerk.
Heeft iemand wel eens met 2cb naar vuurwerk gekeken?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Op mdma was ik in extase van het eindejaarsvuurwerk. Heb halfuur met open mond en wijd gesperde ogen naar het spektakel ziten staren met een WOW gevoel vergelijkbaar met een 6jarige die alles gekregen heeft wat hij vroeg aan de sint. Denk met 2cb dat dit best nog fantastischer kan zijn met het psychedelisch randje. Als je gaat pieken tijden het vuurwerk zal je waarschijnlijk wel meer in de lucht zien dan enkel vuurwerk ^^ .

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Op mdma was ik in extase van het eindejaarsvuurwerk. Heb halfuur met open mond en wijd gesperde ogen naar het spektakel ziten staren met een WOW gevoel vergelijkbaar met een 6jarige die alles gekregen heeft wat hij vroeg aan de sint. Denk met 2cb dat dit best nog fantastischer kan zijn met het psychedelisch randje. Als je gaat pieken tijden het vuurwerk zal je waarschijnlijk wel meer in de lucht zien dan enkel vuurwerk ^^ .

Ow nou ik ben benieuwd! ^_^

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik denk dat ik de laatste capsule 2cb met oud en nieuw ga nemen. Lijkt mij vet mooi met het vuurwerk.

Nooit gedaan, zou ik ook wel willen! Denk dat dat behoorlijk magisch kan worden! Maar ain't gonna happen tussen mijn vrienden die anti-drugs zijn (en een aantal ook nog zwanger momenteel, dus waarschijnlijk zuip ik in m'n eentje een groot deel van de champagneflessen leeg). Ben wel heel benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nooit gedaan, zou ik ook wel willen! Denk dat dat behoorlijk magisch kan worden! Maar ain't gonna happen tussen mijn vrienden die anti-drugs zijn (en een aantal ook nog zwanger momenteel, dus waarschijnlijk zuip ik in m'n eentje een groot deel van de champagneflessen leeg). Ben wel heel benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.

Jij ook al anti drugs vrienden? Ik heb een aantal echte anti drugs vrienden, al zie ik die meer als goede kennissen. De meesten zijn niet écht anti maar doen het zelf niet en zullen het ook nooit doen. Zij snappen ook niet dat ik het wel gebruik. Ook heb ik een paar vrienden die blowen en/of wel eens een “halvie” achterover tikken. Maar thats it. Jammer he? Het zou zo leuk zijn als je dingen soms kunt delen met anderen. De meesten hebben idd ook al (een hoop) kids. Ik heb een keer als enige in een groep met stappers xtc genomen, de rest zoop. Nou dat doe ik nooit meer. Echt een kut avond gehad. Je hoorde nergens bij, zij ook niet bij mij. Ik ben de hele avond een beetje para geweest en depri.
Ik hoop voor je dat je het ooit eens kan doen!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik had ook geen "drugs vrienden" eigenlijk. Ook niet anti of zo maar ze delen de interesse niet. Toch best jammer vond ik dat. Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen. :)

Drugs doen tijdens speciale gelegenheden zal echter voor mij ook niet altijd een optie zijn. Zoals oud en nieuw bijvoorbeeld, aangezien mijn dochter dat bij mij viert. Mocht ze dat toch liever met haar vrienden gaan vieren word dat wel een ander verhaal maar het is wel een familiemens (gelukkig) dus dat word dan gewoon een gezellige nacht, zonder drugs.

OT: Ik heb geen visuals tot op heden met 2c-b maar ik kan me voorstellen dat als je die wel hebt, vuurwerk kijken wel een heel andere prachtige dimensie zou kunnen krijgen. Combi met MDMA al helemaal trouwens. :hearteyes:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Jij ook al anti drugs vrienden? Ik heb een aantal echte anti drugs vrienden, al zie ik die meer als goede kennissen. De meesten zijn niet écht anti maar doen het zelf niet en zullen het ook nooit doen. Zij snappen ook niet dat ik het wel gebruik. Ook heb ik een paar vrienden die blowen en/of wel eens een “halvie” achterover tikken. Maar thats it. Jammer he? Het zou zo leuk zijn als je dingen soms kunt delen met anderen. De meesten hebben idd ook al (een hoop) kids. Ik heb een keer als enige in een groep met stappers xtc genomen, de rest zoop. Nou dat doe ik nooit meer. Echt een kut avond gehad. Je hoorde nergens bij, zij ook niet bij mij. Ik ben de hele avond een beetje para geweest en depri.
Ik hoop voor je dat je het ooit eens kan doen!

Ja, ik heb geen real life vrienden die mijn interesse delen, dat was voor mij ook de reden om me uiteindelijk op dit forum aan te melden. De meeste vrienden weten wel vaag dat ik af en toe iets uitprobeer, maar heel veel meer hoef ik er niet over te vertellen. Ze zijn misschien niet écht uitgesproken anti, maar je merkt aan hun houding dat het een 'no go' is om er teveel op door te gaan, en ze vinden het ook gewoon geen boeiend onderwerp. Heb wel een aantal familieleden (waaronder mijn zusje) die af en toe iets doen op feestjes, dus dat is dan nog wel leuk, maar echt inhoudelijk geïnteresseerd zijn die ook niet en ze lezen zich ook totaal niet in als ze iets proberen, haha. Ik vind het inderdaad vaak jammer dat ik niet echt open over deze hobby kan zijn bij vrienden, aan de andere kant weerhoudt zo'n omgeving je er ook weer van het te gaan normaliseren en er daardoor misschien te ver in door te gaan. Heeft voor- en nadelen.

In je eentje XTC gebruiken tussen de zuiplappen lijkt mij inderdaad niet fijn! Die twee middelen geven beide zo'n totaal andere vibe dat het volgens mij onmogelijk is om elkaar te begrijpen, hoe erg je ook je best doet...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen. :)

Ahh. Insgelijks! :relaxed:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zal erg mooi zijn denk ik. Geen ervaring met 2C-B en vuurwerk, maar ik vind de lichtshows op feesten ook altijd helemaal tegek op 2C-B. Ik verwacht iets vergelijkbaars.

Ik zou alleen wel een rustig plekje opzoeken buiten, want je kunt snel schrikken. Dus als je tussen de jonge gastjes staat die overal rotjes naartoe gooien of in het wilde weg babypijltjes afsteken dan kun je dat nog wel eens als een war zone gaan ervaren.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen. :)

Wat leuk zeg! Zo zie je maar! :handok3:

Ik zou alleen wel een rustig plekje opzoeken buiten, want je kunt snel schrikken. Dus als je tussen de jonge gastjes staat die overal rotjes naartoe gooien of in het wilde weg babypijltjes afsteken dan kun je dat nog wel eens als een war zone gaan ervaren.

Ja ikzal er op letten hoor. Hier is er wel vuurwerk maar niet zo mega veel zoals in steden. En ik vlijf in de straat dus ik kan zo naar binnen gaan. Thanks voor de waarschuwing. :handok2:

Bovenaan