• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

zalige weed trip

Status
Niet open voor verdere reacties.

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ging dus op een woensdag naar mijn vriend die voor de eerste keer een joint wilde roken. Nu ja er zat wel wat veel in want ik heb al wat meer nodig.

Dusja we staken hem aan rookten hem op tot de helft en ja hij begon te werken. Als ik high begin te worden dan is het net alsof alles een spiegel is en er komt een weerkaatsing uit. Mijn vriend daar ging het wat slechter mee. Alles was paars volgens hem en hij was zo moe dat hij moest gaan liggen.Ik ik was weer in mijn kindertijd.Onschuldige gedachten, gewoon de wereld leek zo onschuldig.Plots begon mijn vriend te vertellen dat hij een ridder was :tongueout:. Hij legde het gewoon zo in detail uit alsof het zijn vorig leven was. En ik was plots in de rol van een psycholoog gevallen. Ik stelde vragen en zei dingen als " dat kan wijzen op dat en dat". Ik verschoot ervan dat ik zo verstandelijk kon praten. Het was alsof iemand anders mijn lichaam bestuurde en ik moest gewoon volgen.

Uiteindelijk gingen we fietsen en ik dacht dat ik aan de zee was! Ik rook de zee ik voelde de zee ik was de zee! En mijn vriend zag overal zombies. Nuja om een lang verhaal kort te maken. Ik was inde zevende hemel omdat ik aan de zee was en hij voelde zich bedreigt en zag overal zombies. Hij ging naar huis en ik ook.

Thuisgekomen heb ik nog wat jimi hendrix beluistert en ik zat gewoon in de muziek man...

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
idd een beetje vreemd ja :wink:

Maar goed zolang jij je amuseert ermee heb ik weinig te zeggen :)

grts

steaker

Experimenterende gebruiker
jou vriend heeft geluk dat hij zo een ervaringen krijgt van wiet,
hoewel ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je gaat hallucineren van wiet dit een tijdelijke psychose kan zijn ofzo? maar weet niet meer waar dat was

STONER030

Het is niet echt normaal dat je gaat hallucineren van wiet, grote kans dat je dan een psychose heb en met een psychose kan je maar beter niet blowen. :wink:

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wel je kan dan goedkoop hallucineren , je trips zijn ook zowiezo zwaarder. Terwijl je toch nog redelijk jezelf bent.

Dutchf4g

Klinkt n beetje als n paar minderjarigen die hun 1e jointje ophebben en elkaar maar dingen verteld hebben omdat ze niet weten wat ze ervan hadden moeten verwachten.

THC ofwel delta-9-tetrohydracannabinol heeft helemaal niet de mogelijkheid om alleen hallucinaties te veroorzaken. Hiervoor zijn andere (chemische) stoffen nodig. Dus het roken van wiet in combinatie met andere drugs zou soortgelijke effecten kunnen geven.

zjimiz

Bewuste gebruiker
theholyganja zei:
Wel je kan dan goedkoop hallucineren , je trips zijn ook zowiezo zwaarder. Terwijl je toch nog redelijk jezelf bent.

:confused: :confused: :confused: :confused:

hopeloos...........

of het moet een 'foute' grap zijn (Hans Teeuwen doet er goede zaken mee), wellicht heb ik het dan niet goed begrepen

whatever :wave:

Dutchf4g

Persoonlijk zou ik overwegen mijn account te verwijderen en te verdwijnen van dit forum, of een hele goede uitleg met excuses te posten.

Iets onleesbaars als "kakn" kunnen we niets mee.

Mvg,

Dutchf4g

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan