Zaterdag 1e keer Speed.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Hallo beste mede gebruikers,

Ik ga zoals de titel al aangeeft zaterdag voor de eerste keer speed gebruiken.
Ik heb nog geen ervaring met deze drug, heb wel 4 keer xtc gebruikt en 1 keer cocaïne.
normaliteit laat ik mijn drugs altijd testen, maar daar heb ik nu simpelweg geen tijd voor, aangezien ik het zaterdag pas krijg en ik diezelfde avond pas een feest heb.
Mijn dealer vertrouw ik redelijk goed maar hij beweert mij dat die speed 100% zuiver is, ik bestempel dat als lariekoek. De pillen en coke die ik van hem had waren wel van goede kwaliteit dus ik ga er van uit dat zijn speed dat ook wel zal zijn, maarja zonder testen ben je dus niet gegarandeerd van goede kwaliteit.

Nu is mijn vraag wat ongeveer de gemiddelde zuiverheid van speed is op de markt.
En hoe ik het beste kan doseren voor door de neus of als bommetje.

Stel dat het troep zou zijn, waar ik dus niet van uit ga, waar zou ik dat dan met het blote oog aan kunnen herkennen?

mvg,

Neerlander :stoned:

affa

Newbie
Ten eerste 100% zuiver is bullshit max 73,98% puur.

gemiddeld aantal% varieert van een 8 tot een 50+

En met het blote oog zie je meestal niet veel.

darkbull

Bewuste gebruiker
welk risico loop je als je troep slikt?
(ik weet niets van speed, lijkt me wel handig voor de voorjaarsschoonmaak of als je gaat behangen of verhuizen).

BoNG

Newbie
affa zei:
Ten eerste 100% zuiver is bullshit max 73,98% puur.

gemiddeld aantal% varieert van een 8 tot een 50+

En met het blote oog zie je meestal niet veel.

Inderdaad.

We hebben een kenner in ons midden. (;

Gr, BoNG

boenkeng

Bewuste gebruiker
darkbull zei:
welk risico loop je als je troep slikt?
(ik weet niets van speed, lijkt me wel handig voor de voorjaarsschoonmaak of als je gaat behangen of verhuizen).
vaak zit er caffeine in, dus dat brand enorm in je neus, voor de rest word je onrustig, hoofdpijn etc etc....

Maar het kan natuurlijk met veel meer stofjes versneden worden

EDIT: Lekker oud topic

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was.
ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van.

leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P

boenkeng

Bewuste gebruiker
Snoepende-Neerlander zei:
ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was.
ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van.

leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P
Zo te lezen had je gewoon goede speed hoor :grin:

ik heb gisteren ook voor het eerst speed gebruikt.
ik ken geen dealers dus heb besteld via internet 2 gram en ik kreeg 2 pilletjes... maargoed ik wilde het toch al slikken en niet snuiven.
dus ik een pilletje nemen en na 10 min ofzo begon het al te werken.
Ik voelde me niet opgefokt ofzo, maar bewegen ging wel makkelijker. ik had een piep in mijn oren en de patronen op mijn behang bewogen en mijn pupillen waren groot. ik kon niet zo goed recht lopen en van dichtbij zag ik wazig. ging ook klappertanden, maar dat was wel makkelijk onder controle te houden. ook kon ik veel beter voelen, toen ik mijn hond aaide leek het net of ik elk haartje appart kon voelen ofzo en alles wat ik deed leek een droom, maar toch was ik er wel met mijn volle gedachten bij.
na 3 uur ofzo was het al uitgewerkt en ik kon snachts ook gewoon slapen.
en de hele dag geen honger gehad. ik vind deze ervaring opzich wel fijn, maar niet als je priegeldingetjes moet doen ivm het wazig zien.
dat andere pilletje gaat er zeker nog wel een keer in :wink:

ik heb geen iedee.... dat zal wel dan het was een lichtbruin beetje een cilindervormig pilletje met een vraagteken erop

jaapi

Belezen gebruiker
miss party zei:
ik heb geen iedee.... dat zal wel dan het was een lichtbruin beetje een cilindervormig pilletje met een vraagteken erop

klinkt appart, voelde je jezelf ontzettend gelukkig? dan was het probly xtc namelijk

voelde me niet extreem gelukkig, ik voelde me gewoon fijn zeg maar. maar nu ik de effecten van xtc lees denk ik dat het best wel mogelijk kan zijn

jaapi

Belezen gebruiker
:) er zijn ook best veel pillen met een beetje van beide op de markt (geweest). Darom wel belangrijk om je spullen te laten testen als je de mogenlijkheid hebt. Dit was opzich redelijk ontschuldig voor zover ik kan beoordelen, maar er kan vanalles in zitten.

mick swagger

Belezen gebruiker
miss party zei:
misschien moet ik het beter eerst laten testen :P

ALtijd verstandig! En in deze tijden al helemaal. Ik kom geregeld versneden pep tegen waar een waarschuwing bij komt! :cry: Met de xtc is het ook oppassen voor gevaarlijke stoffen! Neem altijd het zekere voor het onzekere zou ik zeggen. :mrgreen:

JelleSnel

Newbie
Dit beaam ik zeker. Mij is het de laatste tijd ook opgevallen hoeveel vervuilde speed er is...heb laatst nieuwe gehaald en die gaat 1 dezer dagen weer weg om te laten testen.

Off
Het valt me wel op hoeveel mensen worden wijsgemaakt of in de veronderstelling zijn, dat 100% bestaat. Of ligt dat aan mij?

mick swagger

Belezen gebruiker
er is goede hoop. Hier laatste resultaat 49% amf. jammer genoeg wel weer dex. Mensen moeten zich niets wijs laten maken door anderen, behalve dan door mensen die er echt verstand van hebben. Dat zijn er maar weinig.

mick swagger

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
Hielke wat is precies het verschil tussen dex en gewone pep?

Qua werking? Dextro-amfetamine zorgt erbij mij voor dat ik heel helder wordt en me gewoon goed in mijn vel voel. Met deze variant heb ik niet echt het idee dat ik retehard ga, maar meer het idee dat ik alles veel meer onder controle heb. Wel vind ik dat deze variant de euforische werking mist, zo krijg ik hier niet van die enorme lulkicks van.

Verder heeft deze variant wat minder bijwerkingen in mijn beleving. Zo gaat het eten een stuk makkelijker dan met de andere variant en is het ook niet zo dat je na 24uur soms nog niet goed kunt slapen. Ook heb ik van deze amfi-variant minder last van een kater.

Gewone pep is volgens mij d,l-amfi. Deze variant geeft mij heel veel energie, dus erg veel zin om dingen te gaan ondernemen. Ook lijkt het meer alsof ik door deze speed meer in een roes raak. Alles gaat wel heel gemakkelijk zoals gesprekken voeren. Je kunt uren doorpraten zonder ook maar 1 keer niet uit je woorden te kunnen komen. Ook krijg ik met deze speed echt een soort on top of the world gevoel, alles voelt zeer goed aan.

Deze variant heeft in mijn beleving meer bijwerkingen. Zo heb ik soms met deze variant na 24 uur nog dat ik moeite heb met eten. Ook vind ik dat na een nachtje doorhalen met deze variant het erg moeilijk is om in slaap te komen. Wel heb ik van deze variant vaak een erge kater, i.i.g. erger dan met dex.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?

mick swagger

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.

Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?

Dex is niet het kleine broertje, Dex is meer een uniek stofje met een eigen werking ten opzichte van racemisch. Dex is veel potenter op het gebied van dopamine-release. D,l-amfetamine werkt minder op dopamine, maar weer meer op noradrenaline. Terwijl l-amfetamine opzichzelf een totaal niet interessant stofje blijkt te zijn.

Naar mijn idee wel. Ze worden beiden verkocht als speed. Het weten dat je dex of racemisch(d,l) hebt, doe je dan ook alleen op gevoel. Het is namelijk niet mogelijk te laten testen welke van de 2 isomeren dat je hebt.

Volgens mij, is er telkens meer dex en telkens minder d,l. Dit kan natuurlijk ook aan de contacten liggen... :confused:

oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?

mick swagger

Belezen gebruiker
miss party zei:
oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...:confused: ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?

Naar het testcentrum met dat spul, dat is de enige manier om er achter te komen wat het precies is. Het klinkt niet echt als hoge puurheid amfetamine wat je daar hebt... Maarja het is compleet onduidelijk wat voor dosis je hebt genomen dus er is weinig over te zeggen wat voor spul je hebt. Aangezien bijna iedereen anders reageert op een stof.

Bovenaan