• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

zaterdagavond op alcohol

minn

Badass junkie
We, ik een een vriendin, voor het gemak T. , gingen ons bezatten, het was haar lasste werkdag geweest en dat moesten we vieren.
Allebei 1 fles passie op, in een half uur tijd en we werden al behoorlijk giegelig en gingen ons optutten.
Thuis nog 1 biertje gedronken en om 21.45 zijn we naar de stad gaan fietsen, ik achterop, haar fiets leek wel bevroren, we kregen iig de sleutel er niet meer in!
we hadden de grootste lol en ik voelde me alsof ik de hele wereld aankon.
Ik had lang geen alcohol gehad, en dan opeens 2 avonden achter elkaar een grote hoeveelheid. Ik voelde me geweldig!
Aangekomen in de stad (lachend en gierend) hebben we onze jassen opgehangen in de plaza, en T vergat het bonnetje mee te nemen van de garderobe, dus die jongen ons zoeken, en later nog een drankje van hem gekregen :)

daarna naar de pavlov gegaan, was er nog erg rustig. Maar mijn zelfvertouwen was mega, dus ik ging in mn eentje op de tafel dansen terwijl T. gierend aan de bar hing :P

toen naar de Jules gegaan, 10 euro entree en dan gratis drinken :) dat haal je er dus wel uit. Ontzettend veel malibu cola gedronken en mannen opgegeild en afgewezen, we hebben ons lekker misdragen :)
we waren een groepje jongens tegengekomen en die wouden dat we mee gingen naar de Korenbar. het was daar te druk en T zat vast aan een jongen dus zijn we weggesneakt naar de Plaza weer :) daar naar de dansvloer en lekker gedanst. het was toen zo erg dat ik niet meer normaal kon staan. Heerlijk :) :P
toen opeens een hand in mn haar, stond mijn lieve broer achter me, haha!
Met Wieger, een jongen uit mijnstraat, ken ik al sinds ik geboren was, en hij heeft me dus op zien groeien, lekker gedanst met zn 3en en T wisselde ondertussen haar nummer uit met een paar gasten :)
Op een gegeven moment kreeg ik het zó warm dat ik weg wou, naar de rijnkade, we hadden ook geen geld meer voor de wc, dus hebben we maar wildgeplast :flushed: ging niet helemaal goed dus, het is een wonder dat we niet in de Rijn zijn gevallen!

strompelend zijn we rond half 4 naar huis gegaan, nadat we n half uurtje aan de rijn hebben gezeten en hebben gelachen en nog wat gedronken (hadden de 3e fles meegenomen in n tas)
we zijn 3 keer van de fiets afgevallen, brullend etc :) (alleen volgende ochtend, bult op mn arm, mn enkel nog erger verzwikt dan dat ie al was, snee op mn buik , vraag me niet hoe! en een dikke lip.. snap er niks van)
Ik heb nog op de straat gelegen waar T woonde, en lopen brullen dat ze wat moeten doen aan al die auto's.
En ook nog lopen klagen tegen uitsmijters bij de korenbar dat ze wat moeten doen aan die trap, want iedere keer als je die trap afloopt is er een winsvlaag die zorgt dat je daar zonder rokje staat. Ook heel grappig.. :P

heb een geweldige avond gehad, voor het eerst sinds n half jaar alléén op alcohol, en een grote hoeveelheid zoinder te kotsen,
T trouwens wel, lag naast dr in het bed, ben er 6 keer uitgeklommen om plee papier te pakken, en zij kotsen en lachen, het bed schudde van het gelach !

we hebben afgesproken dit snel over te doen :)

melissa

Wijs gebruiker
leuk verslag ........
erg gezellig geweest zo te zien.......
ik ging ook altijd met mijn zatte harsens op de tafel dansen in de pavlov.....
en een gratis drankjes dat ik daar mee scoorde......
zelfs af en toe van dames :openmouth: :openmouth: :openmouth:
maar kun je tegenwoordig in de jules voor tien eurie gratis zuipen dan.... :confused:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
leuk verslag ........
maar kun je tegenwoordig in de jules voor tien eurie gratis zuipen dan.... :confused:

Yep,je geeft de uitsmijter er 10,en je kan zuipen,stond er ook raar van te kijken tijdje terug... :grin:

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:
leuk verslag ........

Yep,je geeft de uitsmijter er 10,en je kan zuipen,stond er ook raar van te kijken tijdje terug... :grin:

is daar nog een bepaalde tijd aan verbonden :confused:

minn

Badass junkie
nope:d
en je haalt t er zo uit!!

heb meer dan 10 malibu cola gedronken, t zou meer dan 30 euro hebben gekost :)

BacingsPen

Badass junkie
hehe 'dat leuke' van alcohol heb ik echt al 2 jaar niet meer gehad denk ik...

Alleen tussen mijn 13-16e ben ik echt dronken geweest en heb ik extreme lachkicks gehad enzo. Jullie kunnen dronken allemaal nog fietsen? Nou, ik kan aangeschoten zelfs nog brommer rijden, maar als ik echt dronken ben kan ik zelfs niet meer fietsen! Kan me nog goed herinneren dat ik op het randje van buiten beuwst zijn zat. Sterk in mijn geheugen staan nog de keren dat ik ineens niet kon bewegen (en dus op m'n bek was gegaan) en dat ik dan weer stromepelend en lachend op m'n fietstapte om een stukje verder op weer op m'n bek te gaan...

Ja, dat waren echt leuke tijden! Behalve dan die kapotte armen benen fiets en al die auto lampen etc die ik heb gemold in dronken toestand. (Hey een auto, wat leuk, deze persoon moet heel rijk zijn, GVD als hij geen auto had hadden nu 1000e hongerige kinderen kunnten eten!

oeps ik dwaal af :smoke: :stoned:

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:

Alleen tussen mijn 13-16e ben ik echt dronken geweest en heb ik extreme lachkicks gehad enzo. Jullie kunnen dronken allemaal nog fietsen? Nou, ik kan aangeschoten zelfs nog brommer rijden, maar als ik echt dronken ben kan ik zelfs niet meer fietsen! Kan me nog goed herinneren dat ik op het randje van buiten beuwst zijn zat. Sterk in mijn geheugen staan nog de keren dat ik ineens niet kon bewegen (en dus op m'n bek was gegaan) en dat ik dan weer stromepelend en lachend op m'n fietstapte om een stukje verder op weer op m'n bek te gaan...

Ja, dat waren echt leuke tijden! Behalve dan die kapotte armen benen fiets en al die auto lampen etc die ik heb gemold in dronken toestand. (Hey een auto, wat leuk, deze persoon moet heel rijk zijn, GVD als hij geen auto had hadden nu 1000e hongerige kinderen kunnten eten!

ik herken het allemaal :P
ik zit onder de blauwe plekken,
toen k thuis kwam had zo goed als geen panty meer aan, zoveel ladders en gaten zaten erin...
k heb er erg florrissant uit gezien moeten hebben :P
is nog een wonder dat die gozers naar mn nummer vroegen..
niet gegeven btw :wave:

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
nope:d
en je haalt t er zo uit!!

heb meer dan 10 malibu cola gedronken, t zou meer dan 30 euro hebben gekost :)

dan ga ik daar gauw ook weer eens heen.......
bacardi kun je ook gewoon bestellen dan :wink:

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
SpacingBen zei:

toen k thuis kwam had zo goed als geen panty meer aan, zoveel ladders en gaten zaten erin...

whahaha meis je lijkt echt op mij zeg.......
ik had altijd witte kleren aan......
dan stond ik met mijn zatte harsens ergens in de rij te wachten en dan werd ik er ff op geatendeerd dat mijn witte broek onder de vlekken zat...
weet niet hoe ik t voor elkaar kreeg :confused: maar mijn plezier was er niet minder om......
als ik de volgende dag mijn kleren in de was deed wist ik precies hoe gezellig t was geweest want dan had ik wat meer waspoeder nodig :grin: :grin:

minn

Badass junkie
melissa zei:
minn zei:
SpacingBen zei:

whahaha meis je lijkt echt op mij zeg.......
ik had altijd witte kleren aan......
dan stond ik met mijn zatte harsens ergens in de rij te wachten en dan werd ik er ff op geatendeerd dat mijn witte broek onder de vlekken zat...
weet niet hoe ik t voor elkaar kreeg :confused: maar mijn plezier was er niet minder om......
als ik de volgende dag mijn kleren in de was deed wist ik precies hoe gezellig t was geweest want dan had ik wat meer waspoeder nodig :grin: :grin:

hahaha :grin:
ik heb altijd zwart aan.. Altijd!
vink sexy op een of andere manier .. :confused: :mrgreen:
en bijna altijd een rokje met laarsjes, en dan hakken :P

Jeller

Badass junkie
leuk report.. avondjes alcohol zijn ook altijd de moeite.. kga binnenkort nog eens een tripreport schrijven over alcohol denk ik.. mss mss dat we ook een alcoholclub zouden moeten maken.. de AA ofzo:
Alcohol Aanbidders :)

Mac...

Badass junkie
Jazeker alcohol roeleert hendig de pan uit :tongueout:
Herken het wel een beetje, alleen ga ik nooit op tafels dansen. Maar vind alcohol echt lachen, altijd! Gelukkig heb ik zelf ook nooit meer last van misselijkheid.
Je zult zeker wel al zin hebben in de volgende keer :)

Jeller

Badass junkie
Heb ook nog maar 1 keer last gehad van miselijkheid bij alcohol, kwam zelfs door smoren erna eigenlijk alhoewel het zonder wiet ook al verkeerd zou geweest zijn denk ik.. maar in tegenstelling tot blowen heb ik mij nog nooit verveeld met alcohol.. spijtig dat de kans op een katertje er wel inzit

minn

Badass junkie
Mac... zei:
Jazeker alcohol roeleert hendig de pan uit :tongueout:
Herken het wel een beetje, alleen ga ik nooit op tafels dansen. Maar vind alcohol echt lachen, altijd! Gelukkig heb ik zelf ook nooit meer last van misselijkheid.
Je zult zeker wel al zin hebben in de volgende keer :)

jaaahh
a.s. vrijdag lekker bankhangen met 3 flessen en n goede vriendin en tv

altijd leuk :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
Heb ook nog maar 1 keer last gehad van miselijkheid bij alcohol, kwam zelfs door smoren erna eigenlijk alhoewel het zonder wiet ook al verkeerd zou geweest zijn denk ik.. maar in tegenstelling tot blowen heb ik mij nog nooit verveeld met alcohol.. spijtig dat de kans op een katertje er wel inzit

haha, dat komt omdat als je knetter bent je jezelf nog altijd moet vermaken wil het je een voldaan gevoel geven :)

Het beste kun je ook 's avonds gaan blowen op een dag waar je heel erg veel gedaan en meegemaakt hebt :)

maareh, ik heb wel weer zin in een biertje moet ik zeggen :confused:

Dat heb ik dus altijd als ik 2 avonden achter elkaar gedronken heb (heb om 2 uur paracetamol genomen, mag ik dan 4 biertjes drinken?)

J0rrit

Badass junkie
SpacingBen zei:
Jeller zei:

haha, dat komt omdat als je knetter bent je jezelf nog altijd moet vermaken wil het je een voldaan gevoel geven :)

Het beste kun je ook 's avonds gaan blowen op een dag waar je heel erg veel gedaan en meegemaakt hebt :)

maareh, ik heb wel weer zin in een biertje moet ik zeggen :confused:

Dat heb ik dus altijd als ik 2 avonden achter elkaar gedronken heb (heb om 2 uur paracetamol genomen, mag ik dan 4 biertjes drinken?)

zkr weten, je zukt door de paracetamol alleen wat meer voelen van je 4 biertjes...maar dat vind je nie erg denk k:P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:
leuk verslag ........

is daar nog een bepaalde tijd aan verbonden :confused:

Volgens mij niet..

BacingsPen

Badass junkie
DarkScope zei:
SpacingBen zei:
Jeller zei:

maareh, ik heb wel weer zin in een biertje moet ik zeggen

zkr weten, je zukt door de paracetamol alleen wat meer voelen van je 4 biertjes...maar dat vind je nie erg denk k:P

ah vandaar! :grin:

btw, ik had er veel meer dan 4, en heb er nu toch maar wat extra buiten gehangen :grin:

Tis tog niet voor niets maandag? :mrgreen:

voordat ik dit topic teveel offtopic maak:

Ik zal ook is naar arnhem komen om me daar voor die 10 euro's lam te zuipen :grin:

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
DarkScope zei:
SpacingBen zei:
Jeller zei:

maareh, ik heb wel weer zin in een biertje moet ik zeggen

ah vandaar! :grin:

btw, ik had er veel meer dan 4, en heb er nu toch maar wat extra buiten gehangen :grin:

Tis tog niet voor niets maandag? :mrgreen:

voordat ik dit topic teveel offtopic maak:

Ik zal ook is naar arnhem komen om me daar voor die 10 euro's lam te zuipen :grin:

moet je zeker doen !

platypus

Belezen gebruiker
ernem de gekste :P
klinkt als een heerlijk avondje zat naar de korenmarkt, altijd gezellig whahaha. ik heb ook heerlijk dronken in de rio rondgehangen zaterdag, erg lachen altijd dronken zijn hoewel die kater soms echt dodelijk is... zeker als je om half 7 's ochtends met een vriend een fles witte wijn leeg gaat zuipen, pffff

ik denk dat ik ook de jules maar eens ga proberen, gratis zuipen is lekkerder dan bier van 2 euro :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
lijkt me een goed idee........
meeting in de jules :)
ben ik zeker van de partij.......
roep maar een datum :P :P :P

Mac...

Badass junkie
Haha dat gaat wat worden, kunnen we allemaal zoveel zuipen als we willen en daarna in de auto crashen, of op het station ofsow :tongueout:
Nja tis wel een optie, maar dan wel pas als het geen 10 graden meer vriest het 's nachts.

minn

Badass junkie
leggen we bij meerdere mensen wat martasjes neer..
en ik heb 2 banken die heeerlijk slapen :)

zeg k wel tegen mn ouders dat ik vrienden heb gemaakt in de stad, en dat die hun trein gemist hadden :mrgreen: :wave:
is nog de waarheid ook :grin:

Mac...

Badass junkie
haha, nja kvind alles best, is wat ik zeg ik slaap net zo makkelijk in mijn eigen vertrouwde auto, maar niet als het zo f*cking koud is.

minn

Badass junkie
Mac... zei:
haha, nja kvind alles best, is wat ik zeg ik slaap net zo makkelijk in mijn eigen vertrouwde auto, maar niet als het zo f*cking koud is.

in je auto slapen?
nee man,
met zn allen uit, met zn allen thuis

iedereen die meegaat (beperkt aantal) verdient een goed bed :P (of bank)

minn

Badass junkie
hahah
ik bel gewoon rond uurtje of 1, (moet dan wel supervroeg thuis zijn:( )

dat mensen hun trein hebben gemist die we net ontmoet hadden ofzo...

spacekonijn

Badass junkie
daar komt natuurlijk allemaal niks van terecht :P

lijkt me nog realistischer dat we met zn alle naar gerard joling en gordon gan

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
daar komt natuurlijk allemaal niks van terecht :P

lijkt me nog realistischer dat we met zn alle naar gerard joling en gordon gan

hmm je hebt gelijk :P

GERARD JOLING EN GORDON :openmouth:
sorry, maar mij krijg je daar niet heen :wave: :wink: