Ze moet botergeil worden!

Albedo

Wijs gebruiker
De meeste vrouwen hebben plekjes waar ze extra gevoelig zijn, naast de voor de hand liggende. Daar kom je vanzelf achter bij elkaars lichaam verkennen.

Waar ik goede ervaringen mee heb, is het 'masseren' en likken van de borsten. Ik ben nog geen vrouw tegengekomen die dat niet lekker vindt als ik dat bij haar doe. De meeste mannen maken daar weinig 'werk' van heb ik vaak gehoord.

Het voorspel beginnen met samen onder de douche is leuk en ontspannend. Ook ben je dan gelijk lekker schoon. Beginnen met strelen, zoentjes, beetje spelen met het water, etc. Als je dat voortzet op bed en het langzaam verder opbouwt incl. de speciale plekjes stimuleren dan wordt ze snel geil.

Veel vrouwen hebben moeite met klaarkomen. Dat moet niet gelijk je doel zijn. Een vrouw opgewonden maken kan al lastig genoeg zijn. Ik vind het zelf prettiger dat eerst de vrouw aan haar trekken komt, maar dat lukt niet altijd. Het is vaak moeilijk te achterhalen waar dat op dat moment aan ligt. Bij sommige vrouwen lukt het nooit.

Beffen + met een hand aan haar borsten zitten kan te intens voor ze zijn afhankelijk van je techniek en geduld. Het kan ook te zwaar worden voor je tongspieren. Alternatief is dan likken en kneden van haar borsten, terwijl ze zichzelf vingert. Kan ze zelf bepalen wat ze doet en hoe snel.

@wonderalice Een glaasje wijn of bier zou inderdaad kunnen helpen om wat makkelijker te ontspannen in het begin. Maak je er gelijk een toost van. Leuk muziekje erbij. Ik heb dat nooit nodig gehad, maar is wat toegankelijker vind ik dan iets roken, snuiven of slikken. Ligt aan de dame natuurlijk. Er zijn er ook die niet van alcohol houden.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
(Aangezien topic antiek is, houd ik ook even geen rekening met het feit dat topic starter geen harddrugs wilde.)

XTC zou ik alleen aanraden als je van "vanilla seks" houd, want in echt flinke actie ga je op XTC geen zin hebben. Klaarkomen lukt ook (meestal) niet. Ik vind het vooral een knuffel drug.
Wel: Speed. Echt wel. :sunglasses::yum: Het is zeker niet voor iedereen maar voor mij persoonlijk echt DE drug voor optimale horny moods en oneindige seks; ongeremder, zelfverzekerder, openminded en creatief met een berg energie. Yeah, i like.

Anyway, om soort van On Topic te reageren, denk ik niet dat als je 10 jaar samen bent, en ze al geen hoog libido heeft (is de reden duidelijk, misschien heeft het een oorzaak anders is dat punt 1 lijkt me om dat te onderzoeken indien ze het zelf ook liever anders heeft) dat je er komt met een beetje strelen, zoentjes en "met water spelen" :unamused: eigenlijk.

"Met water spelen"
; Ik denk dat ik dan helemaal nooit seks meer met die persoon zou willen, laat staan dat ik er opgewonden van zou worden. :tearsofjoy:

Ik denk dat je meer bereikt door verrassend te zijn. Alleen moet je je wel verdiepen in wat ze opwindend vind en daar werk van maken. Misschien vind ze romantiek leuk, en kun je daar wat meer mee doen, of misschien ben jij van jezelf een zacht persoon, en heeft zij juist interesse in wat stevigere seks met een jou in een dominante rol. Misschien hebben jullie beide talloze fantasieën maar vind zij dat lastig om te delen. Simpele dingen als zelf een Ganzenbord in elkaar tekenen, met jullie eigen verzonnen opdrachtjes en vragen erin te verwerken kan een avond vol lol betekenen en meer inzicht geven in wat de ander leuk vind of nieuwsgierig naar is. Of nog simpeler gewoon een potje Doen/durven/waarheid of zo. Wat dan ook.

Ik denk in ieder geval dat voorspelbaarheid en regelmaat echt een killer is als je seks leuk wilt houden in een langere, monogame relatie.

Albedo

Wijs gebruiker
Kinky spelletjes kunnen leuk zijn en buitenseks, triootjes, etc. Als het echt niet meer lukt kun je het beter elders zoeken.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Olé, topic uit de prehistorie maar dat mag de pret niet drukken.

Ik denk in ieder geval dat voorspelbaarheid en regelmaat echt een killer is als je seks leuk wilt houden in een langere, monogame relatie.

Hm, hangt er maar net vanaf lijkt me. Voor mensen die van spanning houden, ja, maar zat mensen die helemaal tevreden zijn met rust reinheid en regelmaat, ook als dat voorspelbare politiek correcte vanilla wipjes zijn standaard op de zondagmorgen 9.00 uur voor het koffietje en krantje. xD

Moest heel erg lachen om de zin ‘ganzenbord in elkaar tekenen’, ik zag effe twee seksende mensjes voor me die ganzenbord aan het tekenen waren, denk al, huh wat is de lol, tot ik besefte dat je ‘in elkaar’ hier waarschijnlijk anders bedoelde :’D joeee goeiemorgen.

Ik weet even niet meer van wie de reactie nu was, maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben niet horny word van speed. Ik krijg er wel een neiging tot extreem platte (en helemaal niet grappige) humor van maar daarbij houdt het wel een beetje op. :’)

Nu heb ik sowieso al geen kastelenhoog libido maar ik vind de voor seks nodige state of mind ook beter passen bij drugs die ontspanning geven dan bij drugs die een upper high geven. Ik vind verder ook dat speed niet bepaald veel doet voor iemands aantrekkelijkheid (bleek, strak, zweten, op hoge doseringen vieze chemische geur) terwijl iemand die waus is op psychedelica bijvoorbeeld er nog wel een soort van ontspannen/tevreden/mooi kan uitzien.

Grappig dat het zo verdeeld is, de aanwezigheid van speed horny wel of niet. Misschien een keer een poll maken. :wink: Ik denk dat het horny-front gaat winnen qua omvang, dat wel.

* Edit: just curious, is een speed-leuter net zo microscopisch in formaat als de MDMA-variant? Want zo ja wat heb je er dan effectief aan?

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ja daahaaaah, echt gewoon niet! Joe Joe... waar istie dan? Nou onvindbaar! Die van mijn partner dan wel te verstaan. Op 4F lukt het redelijk, wel aandacht erbij houden. Klaarkomen lukt met een enorme aanloop bij mij wel, aandacht erbij houden. Je bent zo een uur verder. Met MDMA/XTC is het niet te doen. Nooit speed gebruikt of iets in combi met GHB.

Weetje, als je samen al zo zo sext, wellicht een brommertje erbij pakken, andere speeltjes? Andere mensen? Naar een partner club? Spelletjes buiten doen? Er zijn zoveel andere manieren om elkaar te beminnen. Zoals vroeger krijg je nooit terug, toen was je Ubee verliefd en liep je op wolken. Een relatie is werken aan.. ook op dat vlak. Denk dat daar geen pilletje tegenop kan

Peptalking

Bewuste gebruiker
Drs Peptalking is terug van vakantie!
Ik kan een vakantie of ff eruit met zijn 2en aanraden!
Voor de rest genoeg zinvolle tips gelezen hierboven!

Bovenaan