Zeer bizarre ervaring

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Deze week lag ik met 'n meisje klaar om wat te genieten.

Het gebruikelijke grammetje was aanwezig en in het begin gingen we er gezellig voor. Maar na enkele minuten viel alles stil: het werd koud op de kamer (en het was er al niet bijster warm), ik voelde me neerslachtig en zij was geïrriteerd.

Ik probeerde vanalles uit te kramen dat als grapje was bedoelt, maar er zo ernstig uitkwam dat het wel een politieke talkshow leek over de economische toestand. Ik bibberde, en had klappertanden. Dat eerste ging pas héél traag voorbij

Ik reed naar huis en plots realiseerde ik me dat het "bucht" moet zijn geweest. Ik snoof niet meer of minder dan gebruikelijk en daarbij, het was al zeker 3 weken geleden dat ik het nog had gebruikt.

Vanaf nu: slechts één iemand vertrouwen voor C.

Dit wil ik namelijk NOOIT meer meemaken. Ooit verontschuldig ik me nog wel bij haar.

harry123

Bewuste gebruiker
Het is wel vreemd ja? Maar wat is je vraag? :P

En ik zie dat je nog nooit xtc hebt gehad? Dat had je beter kunnen doen met haar :P

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Gewoon een vaststelling. Heb dat normaal nooit en ik denk wel dat de "experten" me zullen gelijkgeven dat het rotzooi kon zijn.

harry123

Bewuste gebruiker
Zou zomaar kunnen, heb het zelf iid geval nog nooit gehad.. Misschien was de sfeer gespannen of zo? Of het is rotzooi..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
zoals ik het lees denk ik dat de coke rotzooi was lijkt me sterk dat het effect zoveel beinvloedt wordt door iemand zijn stemming vooral omdat jullie beide er geen voordeel aan hebben gehad. Stel het lag aan de situatie dan zou 1 van de 2 zich toch wel goed gevoeld moeten hebben en voordelen ervaren dus ik denk dat het de coke zelf is. Wat voelt het soms net een spelprogramma antwoorden geven...

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
zoals ik het lees denk ik dat de coke rotzooi was lijkt me sterk dat het effect zoveel beinvloedt wordt door iemand zijn stemming vooral omdat jullie beide er geen voordeel aan hebben gehad. Stel het lag aan de situatie dan zou 1 van de 2 zich toch wel goed gevoeld moeten hebben en voordelen ervaren dus ik denk dat het de coke zelf is. Wat voelt het soms net een spelprogramma antwoorden geven...

Intussen achter gekomen dat het weldegelijk de coke zelf was.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb je hem getest dan de coke? Anders is het nogal lastig te bepalen of je moet het op de lepel gooien en uitkoken. Weet zelf nog vaak dat vroeger mensen dachten dat het goede coke was en dan gooiden we deze op de lepel bleek het nog geen 10% zuiver te zijn..

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Kijk...

Ik snuif als ik er 100% zin in heb. Soms zitten daar twee weken tussen, dan weer 4, soms zelfs eens minder dan één week.

Sinds een maand of 6 heb ik een kennis die optreedt als tussenpersoon. Zijn mannetje haalt alles uit Nederland...

Ik herken eindelijk de effecten die C kan hebben en Ik had al een voorgevoel dat ik bij m'n vorige verkoper niet altijd de beste kwaliteit had. Maar ja, ik had de dame in kwestie al lang niet meer gezien (zij was niet de eigenlijke leverancier).

Die maanden voorafgaand aan dit voorval heb ik NOOIT dergelijke symptomen gevoeld, je moet weten dat de eerste paar minuten wel tof verliepen. Opeens sloeg het in, en weg was sfeer. De droge tong was nog het minste.

Ik betaal hetzelfde als hiervoor en toch is het zo verschillend. En dat is de beste testmethode.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Helaas is de prijs niet de beste testmethode want in Nederland is zoveel cocaine in de omloop dat de prijs niks wil zeggen. Bij de ene turk betaal ik 25 voor goeie coke om te basen maar de meeste vragen gewoon 35 ervoor en sommige 30. Dus de prijs is niet echt een garantie maar even terug komen hoe je het kan testen. Of je laat het testen maar ik weet daar zelf niet veel vanaf en als je wat bladert kom je op het forum vanzelf erachter hoe je het kan laten testen op percentage zuiverheid.

Of je pak een lepel doet daar amoniak in gooi er een hoeveelheid coke in laat ik zeggen 0.1g. Aansteker eronder houden en het laten koken en dan gaat alle versnijding weg. Dep de amoniak weg met een papieren zakdoekje en wat overblijft droog dat is de zuiverheid van de cocaine. Maar dan heb je ook gelijk crack gemaakt of basecoke dit kun je dan niet meer snuiven maar wel roken maar dat is ongeveer 10 keer zo verslavend als snuiven. Maar daar gaat het nu niet om en ik wil niet lullig of een zeikerd zijn maar soms moeten onjuistheden gewoon besproken worden. Dus als ik ernaast lul mensen corrigeer me maar kritiek maakt mensen sterker. En ik adviseer niemand om coke te gaan basen want dan kun je nog heroine gebruiken. Dus niet doen...

harry123

Bewuste gebruiker
Nee het enige wat ik laatst heb meegemaakt met coke, is dat er glas door heen zat.. Had echt m'n hele neus kapot dus vertrouwde het niet, laten testen en kwam dat er uit, hele minuscule deeltjes, niet veel iets van ppaar% of zo, maar blijkbaar genoeg om mijn neus kapot te maken.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Nee het enige wat ik laatst heb meegemaakt met coke, is dat er glas door heen zat.. Had echt m'n hele neus kapot dus vertrouwde het niet, laten testen en kwam dat er uit, hele minuscule deeltjes, niet veel iets van ppaar% of zo, maar blijkbaar genoeg om mijn neus kapot te maken.

:(

Meijerr

Experimenterende gebruiker
Misschien had je juist wel hele pure coke..
Als je altijd poedercoke snuift.. dus meestal gemixt!
en dan ineens een onversnede brok krijgt en opsnuift,
weetje niet wat je overkomt! je staat zo strak als een snaar en kan dan best wel eens rare gedachtes krijgen en ongemakkelijkheid

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Risico van het vak en het zijn meestal mensen die het zelf niet gebruiken en het voor het geld doen kwaliteit komt pas op de tweede of derde plaats. Meestal haalde ik heroine bij mensen die het zelf ook namen die hadden altijd goede zelfs als ze die een beetje versneden was het nog super kwaliteit. Maar ga ik bij een Marokaantje halen die me aanspreekt op straat dan is het meestal gewoon lage kwaliteit soms redelijk ze gebruiken het zelfs niet en als hij niet goed is verkopen ze het meestal toch wel.

Lion1973

Belezen gebruiker
Probeerenleer zei:
Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?

neerslachtig, geirriteerd, koud, geen zin om te praten, in mezelf gekeerd...die dingen wel, en dat was gewoon rommel. klappertanden en bibberen had ik niet.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Lion1973 zei:
Probeerenleer zei:
Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?

neerslachtig, geirriteerd, koud, geen zin om te praten, in mezelf gekeerd...die dingen wel, en dat was gewoon rommel. klappertanden en bibberen had ik niet.

Vreemd, heb ik nog nooit gehad zelfs niet met slechte coke. De enige bijwerking die ik heb is hartkloppingen. Gelukkig gaan die na een minuutje of 5 weer weg. :grin:

MVD

Newbie
Haha ik heb nog een bizzare ervaring meegemaakt.

Altijd zelfde persoon. En de juiste aangetroffen na 10 jaar gebruik :tearsofjoy:

ik vind dat hij het wel een mag proberen en dat jullie allemaal dik overdrijven.
Dat het verslavend is ok maar je kan het best een keer testen.
Mijn eerste keer wist ik ook niet wat het was, waardoor ik relaxt was toen ik het rookte.
De keren daarna gaf het zo'n stress met zich mee dat ik het gewoon gelaten heb

ricky

Belezen gebruiker
Dit klinkt weer als een typisch geval dat het soms gewoon te sterk is. Al in vele onderwerpen voor gekomen. Als er bijna niks op zit of zelfs niks komen, bijna, alle mensen terug omdat ze het geen goed spul vinden. Als het te sterk is, of in mijn geval geen alcohol erbij, krijg je een kuthumeur, je word te serieus of zelfs para. Het hoeft bij jou niet zo te wezen maar ik heb dit zo vaak mee gemaakt en daarom maak ik het altijd zelf op de geschikte sterkte, dan kan er weinig fout gaan.

bruuk83

Experimenterende gebruiker
Ik herken die effecten niet. Ik heb vroeger hele slechte/veel versneden c wel een paar keer gehad, als we probeerden met een borrel op wat te scoren terwijl je in de stad bent. Je merkte het al bij het gebruiken meteen dat het scheiss was. Soms werkte het niet of een beetje, maar nooit rare bijeffecten. Ook een keer gehad vers van het schip, heel geel verkleurt was die. Onze supplier kwam uit Rotterdam meteen langs ons omdat we haast hadden voor een feestje, en had ons daarom een keer gematst met zijn onversneden product. Ontzettend branderig, voelde als stevige pep. Moet zeggen dat we daar wel waus van werden, zelfs wat serieuzer leek het. Apart, maar geen negatieve dingen.

Bovenaan