Nee, dit is de eerste keer. Om precies te zijn:misslinda zei:heb je vaker lsd gebruikt dan? en hoeveel neem je dan?

Nee, geen sitter. Hoe reageerden je vrienden op 140ug?misslinda zei:ik heb zelf nog nooit lsd gedaan maar ben wel een paar keer sitter geweest toen me vrienden het namen. die hadden zegels van 140 ug dus misschien dat jou dosis te laag is om er echt iets van te merken maar echt verstand heb ik er niet van.
maar daarom zei ik al als je het goed doet kan je het beter goed toen om teleurstellingen te voorkomen.
heb je ook een sitter erbij dan??
misslinda zei:ja dat ken ik ;p ik heb het ook heel lang tegen niemand uit me vrienden groep verteld en als ik het nu vertel geloven ze het niet eens ;p
ik heb eigenlijk ook maar 1 vriendin waarmee ik het doe zal maar zegge en dan vaak met haar vrienden erbij;p en heb hier een jongen ontmoet dus ja die weet ook wat ik doe haha wel zo makkelijk
Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.Pieter210 zei:Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Ja, dat vrees ik ook... Heb al geklaagd bij de dealer maar nog niets gehoord.Herbalisme zei:Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.Pieter210 zei:Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Na het festival legde ik er 1 onder m'n tong, na 1u na altijd geen effect, heb dan nog 1 onder m'n tong gelegd, na 30 minuten nog geen effect en heb dan nog 1 OP m'n tong gelegd omdat ik dacht dat het kwam omdat ik ze onder m'n tong legde en nog altijd geen effect ;s
Hopelijk kruist Lsd binnenkort m'n pad, heb er al veel verbazende verhalen over gelezen.
Greets Herbalisme
PepTalk zei:Met LSD word er naar mijn ervaring heel weinig genept hoor...
Maar Pieter, wanneer je je enig sinds had ingelezen had je de volgende dingen geweten:
1. Neem altijd je volledige dosis, opbouwen heeft ivm. enorm snel optredende tollerantie (bijna) geen zin.
2. Neem geen benzo's voor(echt gewoon heel de dag niet..) of tijdens een LSD trip.
Wanneer je benzo's neemt ter medicatie: vraag jezelf af of het dan verstandig is LSD te gebruiken met alle mogelijke gevolgen van dien.
3. Neem geen strimulerende middelen zoals coke of speed voor of tijdens een LSD trip, dit ontnuchterd ook vrij sterk.
Zoals linda inderdaad al zegt is het (zeker bij je eerste keer) verstandig om een tripsitter te hebben, of tenminste iemand anders die ook tript om je gedachten mee te delen.
Hoewel het niet onmogelijk is je eerste keer in je uppie door te brengen hoor![]()
Wanneer je enigsinds ervaren bent met tripmiddelen zou ik toch al snel voor de 100-150ug gaan... Eerste keer en geen ervaring? 75-100ug...
Uiteraard afhankelijk van je lichaamsgewicht en geslacht.
PepTalk zei:Zou er voor optimaal genieten minimaal een volle tot 2 weken tussen houden.
Voor psychologisch herstel raad ik 2 maanden aan..Hoewel daar af en toe gezondigd mag worden, dien je wel goed op je psychische stabiliteit letten..
Maarja, misschien is het waar.. Maar ik ben lange termijn denker. Heb er heel af en toe eens geluk mee en dan zorg ik er ook voor dat er genoeg is om even mee door te komen.
Gebruik laatste jaren vrijwel geen acid meer (geen idee waarom niet..?) maar heb het nog steeds liggen van...zo'n 4/5 jaar geleden gok ik.
Het is vrij goed bewaard, maar wellicht is de werkzaamheid wel wat minder geworden, wel zullen (ooit) nog weleens zien!
Ik wist niet dat dat niet echt zou werken, redosen met lsd. Met K doe ik altijd en dat bevalt goed.PepTalk zei:Met LSD word er naar mijn ervaring heel weinig genept hoor...
Maar Pieter, wanneer je je enig sinds had ingelezen had je de volgende dingen geweten:
1. Neem altijd je volledige dosis, opbouwen heeft ivm. enorm snel optredende tollerantie (bijna) geen zin.
2. Neem geen benzo's voor(echt gewoon heel de dag niet..) of tijdens een LSD trip.
Wanneer je benzo's neemt ter medicatie: vraag jezelf af of het dan verstandig is LSD te gebruiken met alle mogelijke gevolgen van dien.
3. Neem geen strimulerende middelen zoals coke of speed voor of tijdens een LSD trip, dit ontnuchterd ook vrij sterk.
Zoals linda inderdaad al zegt is het (zeker bij je eerste keer) verstandig om een tripsitter te hebben, of tenminste iemand anders die ook tript om je gedachten mee te delen.
Hoewel het niet onmogelijk is je eerste keer in je uppie door te brengen hoor![]()
Wanneer je enigsinds ervaren bent met tripmiddelen zou ik toch al snel voor de 100-150ug gaan... Eerste keer en geen ervaring? 75-100ug...
Uiteraard afhankelijk van je lichaamsgewicht en geslacht.
Heb dat nog nooit gelezen. Zelfs in het handboek lsd op deze site wordt gesproken van een aanbevolen eerste dosis van 50ug "en er kan zonder problemen na circa 3 tot 4 uur 50ug bijgenomen worden..."PepTalk zei:Ketamine is dan ook heel wat anders.
Daarom zeg ik: Lees je in voordat je wat gaat gebruiken, zeker stoffen zoals LSD.
Bij bijna alle korte samenvattingen over LSD staat dat de tollerantie erg snel optreed en dat bijnemen vrijwel niet werkt (of je moet de dosis flink opschroeven, maar zelfs dan word het effect enkel wat verlengt en de piek niet hoger). Zelfde als bij paddo's.
OkPepTalk zei:Inderdaad je hebt gelijk. Vind ik erg slordig, heb het in het topic ook even vermeld.