Zeer kleine hoeveelheden lsd

Pieter210

Bewuste gebruiker
Zijn er mensen die wel eens zeer kleine hoeveelheden lsd (25 ug - 50 ug) slikken om gewoon een beetje vaag te worden?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zo denk ik er ook over, er een beetje tussenin zweven is echt niet leuk eerder irritant.

Grts

Pieter210

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
heb je vaker lsd gebruikt dan? en hoeveel neem je dan?
Nee, dit is de eerste keer. Om precies te zijn:

14:30 uur: 25ug lsd
17:10 uur: 0,75mg Lorazepam
17:15 uur: 50ug lsd
19:30 uur 1,5 glas rode wijn
20:25 uur: 75ug lsd
20:30 uur: 25mg coke
20:55 uur: 125mg aspirine

Voel niets van de lsd, wel de wijn en de coke... :wave:

misslinda

Bewuste gebruiker
ik heb zelf nog nooit lsd gedaan maar ben wel een paar keer sitter geweest toen me vrienden het namen. die hadden zegels van 140 ug dus misschien dat jou dosis te laag is om er echt iets van te merken maar echt verstand heb ik er niet van.

maar daarom zei ik al als je het goed doet kan je het beter goed toen om teleurstellingen te voorkomen.
heb je ook een sitter erbij dan??

Pieter210

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
ik heb zelf nog nooit lsd gedaan maar ben wel een paar keer sitter geweest toen me vrienden het namen. die hadden zegels van 140 ug dus misschien dat jou dosis te laag is om er echt iets van te merken maar echt verstand heb ik er niet van.

maar daarom zei ik al als je het goed doet kan je het beter goed toen om teleurstellingen te voorkomen.
heb je ook een sitter erbij dan??
Nee, geen sitter. Hoe reageerden je vrienden op 140ug?

misslinda

Bewuste gebruiker
toen ik het alleen deed met me beste vriendin (zij nam dus en ik was sitter).
me vriendin had van te voren echt van alles uit gezocht filmpjes bekeken fruit in huis gehaalt kleur potlode alles wat volgens internet leuk/ lekker was om te doen.

maar eigenlijk heeft ze heel de dag naar een kussentje lopen staren :confused: ze maakte in haar hoofd een hele wereldreis zei ze later tegen mijn maar op het moment dat ze het genomen had zat ze gewoon helemaal in haar eigen wereld ze probeerde het wel met mijn te delen maarja ik zag het natuurlijk niet en haar zinnen vertelde ze ook maar half, we begonnen om 12 uur ongeveer in de middag en om een uur of 5 werd ze echt bang, bang dat ze gek werd. ze moest huilen en ze wou het allemaal niet meer maarja het duurt iets van 8 uur dus ze moest nog wel even.

de tweede keer was het met 3 vrienden nouja die vulde elkaar gewoon heel goed aan en hadden de avond van hun leven:tongueout: voor mijn waren het 2 lange dagen haha maarja het is wel verstandig om er een nuchter persoon bij te hebben

maar als het voor jou ook de eerste keer is had ik het niet alleen gedaan je weet niet hoe jij er op gaat reageren of jij ook ineens bang word of iets anders gaat doen je leest zo veel dingen erover

Pieter210

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben ook heel voorzichtig begonnen, maar mijn lsd was waarschijnlijk ruk... :(

Heb jij het wel eens gebruikt? En zo ja, wat waren jouw ervaringen?

misslinda

Bewuste gebruiker
nee ik durf lsd niet te gebruiken, ik zit niet echt lekker in me vel beetje down en het duurt mijn veelste lang 8 tot 12 uur :openmouth: en stel dat het dan een negatieve trip word pff moet er niet aan denken :tongueout:

geef mijn maar gewoon xtc of nog een keertje keta dat was wel een leuke ervaring

maar doe er voorzichtig mee, ik blijf er bij dat er eigenlijk een nuchter persoon bij moet zijn voor de zekerheid

Pieter210

Bewuste gebruiker
Dat is eigenlijk wel een goed advies. Heb wel benzo's en Zyprexa bij de hand mochten er dingen fout gaan...

misslinda

Bewuste gebruiker
haha ja ik heb wel is goed advies :tongueout:

dus vraag een vriend/ vriendin en misschien is het wel leuker om het samen met iemand te doen dus dat je dan met ze 3 bent

want me vriendin vond de eerste keer minder leuk omdat ze het niet met iemand kon delen

laat me maar weten hoe het was

liefs Linda

Pieter210

Bewuste gebruiker
:)

Het probleem is eigenlijk een beetje dat mijn vrienden en vriendinnen geen gebruikers zijn, eigenlijk hele brave burgers... :tearsofjoy: Straks schrikken ze zich rot als ik gek ga doen... :tearsofjoy:

misslinda

Bewuste gebruiker
ja dat ken ik ;p ik heb het ook heel lang tegen niemand uit me vrienden groep verteld en als ik het nu vertel geloven ze het niet eens ;p

ik heb eigenlijk ook maar 1 vriendin waarmee ik het doe zal maar zegge en dan vaak met haar vrienden erbij;p en heb hier een jongen ontmoet dus ja die weet ook wat ik doe haha wel zo makkelijk

Pieter210

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
ja dat ken ik ;p ik heb het ook heel lang tegen niemand uit me vrienden groep verteld en als ik het nu vertel geloven ze het niet eens ;p

ik heb eigenlijk ook maar 1 vriendin waarmee ik het doe zal maar zegge en dan vaak met haar vrienden erbij;p en heb hier een jongen ontmoet dus ja die weet ook wat ik doe haha wel zo makkelijk
:)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Pieter210 zei:
Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.
Na het festival legde ik er 1 onder m'n tong, na 1u na altijd geen effect, heb dan nog 1 onder m'n tong gelegd, na 30 minuten nog geen effect en heb dan nog 1 OP m'n tong gelegd omdat ik dacht dat het kwam omdat ik ze onder m'n tong legde en nog altijd geen effect ;s
Hopelijk kruist Lsd binnenkort m'n pad, heb er al veel verbazende verhalen over gelezen.

Greets Herbalisme

Pieter210

Bewuste gebruiker
Herbalisme zei:
Pieter210 zei:
Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.
Na het festival legde ik er 1 onder m'n tong, na 1u na altijd geen effect, heb dan nog 1 onder m'n tong gelegd, na 30 minuten nog geen effect en heb dan nog 1 OP m'n tong gelegd omdat ik dacht dat het kwam omdat ik ze onder m'n tong legde en nog altijd geen effect ;s
Hopelijk kruist Lsd binnenkort m'n pad, heb er al veel verbazende verhalen over gelezen.

Greets Herbalisme
Ja, dat vrees ik ook... Heb al geklaagd bij de dealer maar nog niets gehoord.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Met LSD word er naar mijn ervaring heel weinig genept hoor...

Maar Pieter, wanneer je je enig sinds had ingelezen had je de volgende dingen geweten:

1. Neem altijd je volledige dosis, opbouwen heeft ivm. enorm snel optredende tollerantie (bijna) geen zin.
2. Neem geen benzo's voor(echt gewoon heel de dag niet..) of tijdens een LSD trip.
Wanneer je benzo's neemt ter medicatie: vraag jezelf af of het dan verstandig is LSD te gebruiken met alle mogelijke gevolgen van dien.
3. Neem geen strimulerende middelen zoals coke of speed voor of tijdens een LSD trip, dit ontnuchterd ook vrij sterk.

Zoals linda inderdaad al zegt is het (zeker bij je eerste keer) verstandig om een tripsitter te hebben, of tenminste iemand anders die ook tript om je gedachten mee te delen.
Hoewel het niet onmogelijk is je eerste keer in je uppie door te brengen hoor :rolleyes:

Wanneer je enigsinds ervaren bent met tripmiddelen zou ik toch al snel voor de 100-150ug gaan... Eerste keer en geen ervaring? 75-100ug...
Uiteraard afhankelijk van je lichaamsgewicht en geslacht.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:

Maar Pieter, wanneer je je enig sinds had ingelezen had je de volgende dingen geweten:

1. Neem altijd je volledige dosis, opbouwen heeft ivm. enorm snel optredende tollerantie (bijna) geen zin.
2. Neem geen benzo's voor(echt gewoon heel de dag niet..) of tijdens een LSD trip.
Wanneer je benzo's neemt ter medicatie: vraag jezelf af of het dan verstandig is LSD te gebruiken met alle mogelijke gevolgen van dien.
3. Neem geen strimulerende middelen zoals coke of speed voor of tijdens een LSD trip, dit ontnuchterd ook vrij sterk.

Zoals linda inderdaad al zegt is het (zeker bij je eerste keer) verstandig om een tripsitter te hebben, of tenminste iemand anders die ook tript om je gedachten mee te delen.
Hoewel het niet onmogelijk is je eerste keer in je uppie door te brengen hoor :rolleyes:

Wanneer je enigsinds ervaren bent met tripmiddelen zou ik toch al snel voor de 100-150ug gaan... Eerste keer en geen ervaring? 75-100ug...

Uit eigen ervaring vind ik dat LSD echt "hard to find" is, ik wordt telkens genept en heb ze ook 2x verloren, krijg soms de indruk dat het lot me verbied om LSD uit te proberen ;/
Toch heb ik het geluk gehad een nieuwe vriend te ontmoeten die me vertelde dat LSD inderdaad wat moeilijk te vinden hebt maar eens je "into the business" bent dat je goed gebakken zit ;D
Dus hij heeft LSD voor me geregeld woensdag die hij vandaag eerst eens zelf gaat proberen en daarna ga ik het misschien het einde van deze week nemen omdat ik eergisteren truffels heb gegeten en ik wil echt wel volop genieten van LSD.

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou er voor optimaal genieten minimaal een volle tot 2 weken tussen houden.
Voor psychologisch herstel raad ik 2 maanden aan..Hoewel daar af en toe gezondigd mag worden, dien je wel goed op je psychische stabiliteit letten..

Maarja, misschien is het waar.. Maar ik ben lange termijn denker. Heb er heel af en toe eens geluk mee en dan zorg ik er ook voor dat er genoeg is om even mee door te komen.
Gebruik laatste jaren vrijwel geen acid meer (geen idee waarom niet..?) maar heb het nog steeds liggen van...zo'n 4/5 jaar geleden gok ik.
Het is vrij goed bewaard, maar wellicht is de werkzaamheid wel wat minder geworden, wel zullen (ooit) nog weleens zien!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Zou er voor optimaal genieten minimaal een volle tot 2 weken tussen houden.
Voor psychologisch herstel raad ik 2 maanden aan..Hoewel daar af en toe gezondigd mag worden, dien je wel goed op je psychische stabiliteit letten..

Maarja, misschien is het waar.. Maar ik ben lange termijn denker. Heb er heel af en toe eens geluk mee en dan zorg ik er ook voor dat er genoeg is om even mee door te komen.
Gebruik laatste jaren vrijwel geen acid meer (geen idee waarom niet..?) maar heb het nog steeds liggen van...zo'n 4/5 jaar geleden gok ik.
Het is vrij goed bewaard, maar wellicht is de werkzaamheid wel wat minder geworden, wel zullen (ooit) nog weleens zien!

Bedankt voor het advies!
En wist helemaal niet dat Lsd zo lang houdbaar is, andere mensen vertelden me dat het een stabiel stofje was maar dat per jaar de werkzaamheid drastisch vermindert (;
Maarjah, mensen zeggen zoveel ... :grin:

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja, het ligt nu ook al een poosje ongetest onder het stof...Denk inderdaad ook dat werkzaamheid wat naar beneden is gegaan, maar drastisch afgenomen weet ik niet. Heb het echt redelijk goed opgeborgen.
Zou ook goed kunnen dat het niets meer is hoor.. Maar ik hoor inderdaad ook altijd wisselende berichten over houdbaarheid. Sommige zeggen dat het binnen een maand (in contact met zuurstof) vergaan is, terwijl een oude hippie mij ooit wijsgemaakt heeft dat ''goede'' acid jaren goed blijft.
Wellicht bedoelt hij de vloeibare vorm.....
We zullen zien zodra ik ze uit de kast trek.

Pieter210

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:

Ik wist niet dat dat niet echt zou werken, redosen met lsd. Met K doe ik altijd en dat bevalt goed.

In ieder geval bedankt voor je post.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ketamine is dan ook heel wat anders.
Daarom zeg ik: Lees je in voordat je wat gaat gebruiken, zeker stoffen zoals LSD.
Bij bijna alle korte samenvattingen over LSD staat dat de tollerantie erg snel optreed en dat bijnemen vrijwel niet werkt (of je moet de dosis flink opschroeven, maar zelfs dan word het effect enkel wat verlengt en de piek niet hoger). Zelfde als bij paddo's.

Pieter210

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Ketamine is dan ook heel wat anders.
Daarom zeg ik: Lees je in voordat je wat gaat gebruiken, zeker stoffen zoals LSD.
Bij bijna alle korte samenvattingen over LSD staat dat de tollerantie erg snel optreed en dat bijnemen vrijwel niet werkt (of je moet de dosis flink opschroeven, maar zelfs dan word het effect enkel wat verlengt en de piek niet hoger). Zelfde als bij paddo's.
Heb dat nog nooit gelezen. Zelfs in het handboek lsd op deze site wordt gesproken van een aanbevolen eerste dosis van 50ug "en er kan zonder problemen na circa 3 tot 4 uur 50ug bijgenomen worden..." :confused:

Bovenaan