Zeer Ongewoone ervaring van pep

snitsneus

Experimenterende gebruiker
ik heb deze zondag nacht iets mee gemaakt wat ik niet meer wil beleven, het is begonnen sinds woensdag morgent, ik werd wakker en men broer kwam aanlopen met nieuwe pep die hij had kunnen regelen bij een vriend van hem op zijn werk, ok, ik test de pep, en hij was egt heerlijk, naart schjint was het Voledig pure pep zonder enige rotzooi ik had geen afkick en kon eten.. dan hebbik door gedaan van woensdag op donderdag, donderdag door gedaan op vrijdag, vrijdag op zaterdag, zaterdag bennik nieuwe gaan halen dezelfde maar dan 3 gr, zaterdag avond zwaar gaan feesten, en weer doorgedaan tot zondag, had ondertussen niet veel gegeten en niets geslapen, mijn 3gr was erdoor ik had nog een half grammetje, een vriend van me die ondertusse ook al 4 dagen bezig was bleef toen die avond bijmij, ik had ondertusse in het totaal al 4/5 gr op (ik gebruik niet veel speeed ) savonds ik werd moe.. we hebben de 2 soorten speed bij elkaar gevoegd, en elks 2 lijnen gelegd, en een half uur later een dikke lijn van 14cm en ongv een duim breed, hij wouw niet doorkomen en bleef steken dus hebbik nog een half lijntje via het ander neusgat binnen genomen en kwam hij in 1 trek door, dan begon het, ik begon egt hard te gaan en werd paranoja, zal dinges in men kamer vervorme men hoofd lag helemaal overhoop, die vriend van me ik noemde hem nick ( omdat ik in mijn hoofd het gevoel had datik dit uit gewoonte zij terwijl hij helemaal niet nick noemde ) ik had het gevoel dat we heel de nacht met 3 mensen in men kamer hadde gezeten, ik zag dingen vervormen vanuit men ooghoeke en toen ik keek was het weer weg, zwaar paranoja worden dus, de nacht was voorbij en ik ga smorgens naar de badkamer en ik verschoot me een ongeluk, mijn kaken waren voledig ingevallen ( ik ben wat dikkers dus heb dit niet snel.. ) onderkaken opgezwollen, het wit van men ogen had een geelige schijnt en waren met bloed doorlopen.. heb die maandag nog heel de dag super vaag geweest en voledig paranoja, kan iemand mij uitleggen hoe dit is gekomen, zondag in de dag zag ik er nog perfect uit had niet eens wallen en maandag morgent ineens zo erg en dan de paranoja heid..

kan iemand mij uitleggen hoe dit is gebeurd of kan komen..?

mvg.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
stomme vragen bestaan eigenlijk niet ...

Maar pep misbruik en niet slapen en weinig eten leidt gewoon tot complicaties die verschillend kunnen zijn.
Iemand met een sterke conditie kanm langer teren maar op is op.
Meer pep snuiven om vermoeidheid tegen te gaan na 3 dagen doorhalen is vragen om problemen.

Wees is eerlijk met jezelf .... 5 gram pep en je gebruikt niet veel ?
Das heel veel vind ik , en als die nieuwe pep zuiver was dan was ie nat en sappig dus erg slecht te snuiven.

Maar goed probeer is gewoon wat minder en slaap iedere 24 uur een paar uur .

PEP is lekker maar sloopt je wel.

:hearteyes:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Komt door weinig slaap en ook door de ENORME heoveelheid die jij naar binnenhebt gewerkt. Volgende keer gewoon wat slapen en eten dan is het over...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Slapen lukt vaak niet echt maar ga dan liggen al is het maar 30 minuten je lichaam pakt het op je ogen kunnen rusten.

De volgende rustpauze kan dan wel een uur zijn, misschien doezel je wel ff weg. Precies genoeg maar neem niet meer en meer werkt alleen maar tegen lijkt me.

:wink:

Stonie

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ja maar het leifst gewoon wat minder gebruike en slapen als et nacht is

Eey lysergine ook te veel speed op :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
de reden voor je gevoel van paranoia is de combinatie weinig slaap, weinig vitamine en teveel pep. Hetgeen jij beschrijft heb ik ook vaker gehad. Ik kan normaal onder pep gebruik geen hap door mijn keel krijgen, vandaar dat heftige hallucinaties en paranoia de kop kunnen opsteken.

'And it seems to me, everyone I see, is out to get me'

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Jezus waarom zo fucking veel geruiken. Ik hoef maar aan 1 ding te denken om niet te ver te gaan met speed. En dat is de dip.. :beer:

Denk ook een keer aan je lichaam. Ure biggest friend

getitd0n3

Belezen gebruiker
@snitsneus , je zegt dat je er verschrikkelijk slecht uitzag die ochtend.
Heeft iemand dat ook bevestigd? Een onderdeel van paranoia of een opkomende speedpsychose is ook dat je waanideeën hebt.
Ben zelf honderden keren naar school of werk vertrokken met het idee dat ik er erg brak uitzag, maar als ik er achter vroeg bij iemand die ik kon vertrouwen was dikwijls het antwoord, neeeuh zo slecht zie je er niet uit, enkel een beetje vermoeid. Is nu eenmaal een onderdeel van …. Depersonalisatie, derealisatie, katatonisch gedrag…. Je kan de meest vreemde ideeën hebben als je maar lang genoeg wakker blijft op speed. En ja 5 gram goeie pep over een paar dagen is gewoon een shitload chemicaliën voor je hersenen. De meeste chronische gebruikers doen er maanden over om zo een hoge tolerantie op te bouwen. Drink eens 10 tassen sterke koffie wanneer je zelden of nooit cafeïne binnenkrijgt, dan stuiter je ook van de muren. Als je dan toch zulke hoeveelheden naar binnen wilt werken, vergelijk het met een marathon en niet met een sprint. Spreiden is de boodschap. (take it or leave it, niet elk advies van een oude zak is slecht, hehe)

Bovenaan