ZEKER KIJKEN...

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
... voor diegene die geinteresseerd zijn. Hier in Belgie zenden ze op National Geographic Channel, nu donderdag a.s. (21 juni) iets interessant uit, en dat ik even hier wil aanhalen - en het wordt meermaals uitgezonden dus hier de uitzenddata voor de geinteresseerden :

Worlds's Most Dangerous Drug

Lisa Ling reist de wereld rond om de vernietigende werking van metamfetamine te onderzoeken. Studies naar de gevolgen van deze 'armeluiscocaine' hebben schokkende resultaten opgeleverd.

Do 21 jun --> 22:30h - Ma 25 jun --> 03:00h
Vr 22 jun --> 02:00h - Za 30 jun --> 23:00h
Zo 24 jun --> 22:00h - Zo 01 jul --> 05:00h

Ik ga donderdag zelf ook wel een kijkje nemen, hopelijk diegene die het gezien hebben dat die hier hun ei komen posten over die docu.

:wave: Bubblepunk

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Donderdag 21 juni is het de docu voor de eerste keer, de andere data zijn herhalingen, dus kans genoeg om het te zien!

Armani7

Bewuste gebruiker
BUBBLEPUNK zei:
ok leuk dat het in nederland ook wordt uitgezonden, zo mis je het niet!

er komt toch altijd nedelands reclame op national geographic :) hier in belgie is het dezelfde als in nederland hoor :)

getitd0n3

Belezen gebruiker
En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Doodkapje zei:
getitd0n3 zei:
En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk.

euh???

Hij bedoelt dat er al een link naar een torrent van deze docu is gepost op het forum: http://www.torrentspy.com/download.asp?id=1041417

ok. zulk een codetaal zeg! ik ben maar een domme belg hoor... en ik kijk er liever naar tv op ook. :wink: dat kost me geen tijd moeite alleen tv aanzetten
:wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik heb er een stuk van gezien op National Geographic Channel, vond dat ze wel tamelijk subjectief waren, en soms veel smeuig drama aan Meth gaven, wat volgens mij niet helemaal terecht is.

zommes

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Ik heb er een stuk van gezien op National Geographic Channel, vond dat ze wel tamelijk subjectief waren, en soms veel smeuig drama aan Meth gaven, wat volgens mij niet helemaal terecht is.

Hier ging ik al wel van uit dus ik heb me maar niet laten doctrineren dit keer.,

Bovenaan