zelf capsules maken

zijn er goede machinetjes ofz tekoop om zelf je 4fmp capules te maken.

en welke maat zou je moeten hebben voor ong 180mg

ik maak ze nu 1 voor 1 met weegschaal maar dit is erg vervelend werk

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Smartshops verkopen capsule machines, maar die zijn volgens mij vaak voor vrij grote capsules. Bovendien moet je er rekening mee houden dat de dosering per capsule nogal gaat verschillen als je het op die manier maakt en dat lijkt me bij 4-FA niet helemaal de bedoeling.

Ik heb zelf zo'n ding staan maar die gebruik ik enkel voor kruiden waarvoor je doseringen van boven een gram moet nemen.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Heb je misschien iets aan dit overzicht? Je kunt links op de verschillende maten capsules klikken en dan verschijnt rechts een tabel met de afmetingen en volumina. Onder het kopje "Inhoud" staat de massa, maar die is alleen bruikbaar als je een indicatie van de dichtheid van 4-FA hebt. Als je een geschikte maat hebt gevonden, kun je verder kijken waar je de capsules het voordeligst kunt kopen.

Effevrage

Newbie
http://legecapsules.eu/ haal ik de mijne. ze hebben van alles.

Ik kan je niet vertellen welke maat je precies nodig hebt om 180mg van deze stof. Ik weet namelijk niet wat het volume is van bepaalde stof. Als ik jou was zou ik verschillende soorten en maten zoeken tot je de perfecte hebt! (Of er moet een gebruiker zijn op dit forum die hier wel antwoord op kan geven)

Alles over de capsulematen etc kan je hier vinden: http://legecapsules.eu/faqs/

Mvg

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik nam altijd de 000. Maar dan hield ik genoeg over. Ik kan prima zn capsule wegslikken. 0 moeite mee.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Capsules zijn chiller in gebruik dan een vloeitje..

maar voor 4-FA lijkt me een capsuleermachine een beetje overdreven tenzij je de capsules gaat verkopen :P Als je een avondje 4-FA doet neem je toch hooguit 2 capsules lijkt me?

Ik vul die dingen altijd met een rietje, ideaal als je de juiste maat capsules hebt.

Bovenaan