Zelf capsules vullen met 3mmc

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?
Veel gegeten ervoor?

Nihilist88

Badass junkie
Moet er wel bij vermeldeb dat sinds vorige week plastic rietjes verboden zijn in Europa.
Nog late reactie, maar was info aant zoeken mbt zelf capsules vullen en kwam oa hier terecht. Had zelfs geen weet van dit verbod, gebruik namelijk al jaren metalen rietjes, niet zozeer voor het milieu, maar presenteert mooier en drinkt fijner n wordt koud.

MR_CHIP

Badass junkie
Nog late reactie, maar was info aant zoeken mbt zelf capsules vullen en kwam oa hier terecht. Had zelfs geen weet van dit verbod, gebruik namelijk al jaren metalen rietjes, niet zozeer voor het milieu, maar presenteert mooier en drinkt fijner n wordt koud.
rustig dat verbod geldt niet voor de consumeny

Bovenaan