Zelf XTC pil persen?

bertusch

Newbie
Hi community,

Ik heb op het moment 5 (voor mij) enorm sterke pillen (280 mg is mij verteld, nog niet laten testen), ik krijg ze via via omdat ik geen dealers wil kennen, ze zijn wel altijd oke (ieder voordeel heb zn nadeel). Nu neem ik normaal gesproken een kwart - halfje van een 180 mg pil op een feestje en mocht het een lange dag zijn tot driekwart van die pil. 280 mg is dus een stap verder wat van mij niet perse hoeft. Ik vroeg me af of het mogelijk was om simpel van een halve pil (140mg) weer een hele pil te maken (zodat hij makkelijk te breken is op een feestje) of dat ik gewoon een halfje mee moet nemen en dan maar voorzichtig afbijten.

Thanks alvast!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Optie 3 : Haal een pillen snijder bij de apotheek. Maak kwartjes van die pil en neem die mee.
Of maak 1 of meerdere pillen fijn , weeg een pil en daarna in 4 delen en in vloeitje doen en doorslikken. Zelf pillen drukken word erg duur , en is omslachtig voor eigen gebruik.

Enjoy!

Fool

Badass junkie
Je hoeft geen pillen bij een dealer te laten testen? Dat kan gewoon bij een overheidsinstelling die ervoor bedoeld is. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat ze sowieso testen, dan weet je zeker wat er in. 280mg is erg sterk en komt bijna niet voor, maargoed desalniettemin wel mogelijk.

De laatste optie van Tijdloos lijkt mij dan het meest praktisch, dan kun je echt precies bepalen hoeveel mg je inneemt per keer. Heb je uiteraard wel een weegschaal nodig die op zijn minst nauwkeurig Is op de 10 mg, maar die heb je al voor een paar tientjes. Als je een weegschaal wilt die op de mg nauwkeurig gaat dan moet je rekenen op minstens 2 keer zo duur. Klinkt misschien wat omslachtig maar Is nog steeds makkelijker en goedkoper dan zelf pillen drukken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zoals hierboven gezegd twijfel ik ook wel aan de sterkte van je pil maar er gaan gekke dosissen rond. Als je zekerheid wil laat je ze zelf beter testen bij een testcentrum in nederland.

Zelf pillen gaan drukken lijkt me wat gek, crushen en afwegen lijkt me het betere idee.

bertusch

Newbie
Ik ga ze in ieder geval, ook op basis van jullie reactie, even laten testen op kwantiteit. Zelf drukken is dus geen optie (ik koop liever een festival kaartje dan...). Ga ze gewoon netjes breken / snijden en dan in een vloetje of capsule.

Het zijn trouwens gele Mario bullets, pillreports geeft goede recensies, maar de kleur op de foto's wijkt wat af van wat ik heb. Ik heb lichtgele met zwarte en witte spikkels erop. Iemand hiermee bekend?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
bertusch zei:
Het zijn trouwens gele Mario bullets, pillreports geeft goede recensies, maar de kleur op de foto's wijkt wat af van wat ik heb. Ik heb lichtgele met zwarte en witte spikkels erop. Iemand hiermee bekend?
Des te meer reden om het te laten testen! Aan speculeren over de inhoud doen we niet aan (zie forum regel 10)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
bertusch zei:

Het enige die je een antwoord kan bieden is het testresultaat van een testcentrum bij jou in de buurt :) .

Tijdloos zei:
Aan speculeren over de inhoud doen we niet aan (zie forum regel 10)

Inderdaad, dan komt smartie met de grote hamer :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

www.drugs-test.nl :rolleyes:

Bovenaan