Zelfde naam als..

Mindgamer

Badass junkie
Zou jij er problemen mee hebben, wanneer dat knappe, lieve meisje, of jongen :rolleyes:
Dezelfde naam heeft als één van jouw ouders?

Ik zelf zou het niet kunnen om seks te hebben met een vrouw die dezelfde naam als mijn moeder draagt :tearsofjoy:

Wakkoe

Belezen gebruiker
Hoe kom je dr bij :P ..maarja, het zou in ieder geval wel apart zijn, maar ik zou het wel kunnen ja, gewoon geen naam noemen tijdens de seks :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Haha, nog niet over nagedacht maar ik denk dat dat wel een beetje raar is :grin:
Niet dat ik het ervoor zou laten :P

tomz0r

Badass junkie
Ik noem mijn ma sowieso nooit bij mijn voornaam. Dus zou het denk ik niet zo'n probleem vinden.

caatje

Badass junkie
Wat heb jij soms rare gedachtes hahaha. Ik heb het nooit meegemaakt dus kan het je niet zeggen. Maar als ik er zo eens over nadenk...nee laat maar. Zo vind ik het ook een verschrikkelijk iets om sex te hebben in het huis van je (schoon)ouders. Of nog erger....het bed van je ouders.

Serenity

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik noem mijn ma sowieso nooit bij mijn voornaam. Dus zou het denk ik niet zo'n probleem vinden.

Same here.
En seksen in het bed van de ouwelui is superchill, ze hebben een véél relaxter bed :openmouth:

Serenity

Badass junkie
Hmmm, zie daar niet zo'n probleem in. Zou je het dan ook erg vinden om seks te hebben op het bed van je vriendje terwijl hij daar ook met andere dames seks in heeft gehad?

Drientje

DF-koning
Ik selecteer ze gewoon op naam, en anders geef je haar toch een andere naam? Bloempje, schatje, scheetje ETC.

Flameon

Badass junkie
Weet je wat het pas echt kut is en dat heb ik meegemaakt:
Twee exen hebben dezelfde naam hahaha!

Eentje vond ik het erg jammer dat het uit ging, had ik serieus wel iets verdriet van. Paar maanden later leer ik een meisje kennen met exact dezelfde naam en je schreeft het precies hetzelfde.

Ik zal denk ik weinig meisjes tegen komen op aarde met dezelfde naam als mijn moeder, maar ach sowhat dat zou me niet zoveel uitmaken. Een meisje met mijn vadersenaam zal ik wel niet tegen komen :wink:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn ex heeft dezelfde naam als mn vader, vond t helemaal niet erg. Nooit over nagedacht ook op die manier plus ik noem mn vader nooit bij zn naam.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Ik noem mn ouders nooit bij de naam dus dat zal geen probleem zijn.
Een vriendin met de naam van mn broertje zal ook niet voorkomen :tearsofjoy:

Maar als je er een probleem van maakt als een leuke meid dezelfde naam heeft als iemand die je kent... waar ligt dan de grens? Hop! Op zoek naar de meest unieke namen.

Aking

Wijs gebruiker
Heb t gehad... mn ex heette marjolijn, mn pleegmoeder marjolein...

Gewoon niet bij stilstaan :mrgreen:

caatje

Badass junkie
Serenity zei:
Hmmm, zie daar niet zo'n probleem in. Zou je het dan ook erg vinden om seks te hebben op het bed van je vriendje terwijl hij daar ook met andere dames seks in heeft gehad?

Dat is toch niet het bed van je ouders.... Je kunt niet na elk vriend(innetje) een nieuw bed kopen, dus ja dat boeit me niet. Een hotel koopt ook niet na elke gast een nieuw bed en je weet niet wat die daar gedaan hebben.

ZI09

Bewuste gebruiker
Whaha, hoe kom je er op :grin: .

Maar ehm, ja, ik zou het wel vervelend vinden een chick te hebben met dezelfde naam als mijn moeder, die ik overigens gewoon "mam" noem.
Gelukkig is de kans dat het me overkomt volgens mij nihil. Ik heb nog nooit iemand ontmoet met haar naam, inclusief op het internet en viavia contacten.

En seks in het bed van mijn ouders lijkt me ook niks. Nooit gedaan, en dat houd ik graag zo.
Mijn bed is super relaxt, alleen wat krapper :P .

Djo

Badass junkie
Mindgamer zei:
Zou jij er problemen mee hebben, wanneer dat knappe, lieve meisje, of jongen :rolleyes:

Ik zelf zou het niet kunnen om seks te hebben met een vrouw die dezelfde naam als mijn moeder draagt :tearsofjoy:

Ik vind het een bizarre, rare uitspraak van jou Mindgamer! Er zijn genoeg andere dingen om je druk over te maken. Als het dadelijk de vrouw van je dromen is. Ze alles in huis heeft wat jou helemaal gek maakt op haar. Dan zou je er niks mee willen, omdat ze toevallig dezelfde naam als je moeder draagt? Tis te hopen voor je, dat je moeder een naam heeft die niet meer of niet meer veel voorkomt. Al komt al het ouwe weer terug. Nou, ja, ik vind het in elk geval een domme uitspraak! :rockband:

@Drientje: Wat een walgelijke koosnaampjes kalk je daar neer! Ik heb daar zowiezo al iets tegen!

Ape

Badass junkie
Hahaha mindgamer hoe kom je er op :P
Ik zou het niet kunnen, ik zou de hele tijd aan me ma denken als ik klaar zou komen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Flaffie

Wijs gebruiker
Alleen als ze Bep of Truus zou heten zou ik geen sex met haar willen. Anders valt er altijd over te praten :grin:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:

:P, nooit bij stil gestaan. Wel met een ex, dat is ook apart

Bovenaan