zenuwgevoel?

Frisko

Badass junkie
hoi,heb een vraagje...
ik heb een half jaar ofzo wekelijks bijna coke gebruikt...soms een half grammetje,soms een gram,soms iets meer!,maar ik merk,ik kan er vanaf blijven want ik heb hier nog 2gr liggen voor te verkopen!
maar ik voel soms zo een zenuwachtig gevoel vanbinnen,...
wat ik dan demp door een joint te roken of gewoon iets te gaan doen(buiten met de honden bezig zijn oid)
is dit het gevoel wat verslaafde mensen ook krijgen??
het is echt van moment tot moment...
heb met nieuwjaar 2gr erdoor gejaagt omdat het me laatste keer ging zijn:)
heb me nu voorgenomen om zeker 3 maanden GEEN coke meer aan te raken en dan nog es een grammetje gaan halen!
zal het me lukken?ik denk zelf van wel:)
heb er toch een goed oog in :grin:

hoi hoi

matthijs

Badass junkie
Nou, het gaat redelijk goed geloof ik! Als je er al die tijd vanaf hebt kunnen blijven lukt dat nu vast ook wel.

Frisko

Badass junkie
mathijs zei:
Nou, het gaat redelijk goed geloof ik! Als je er al die tijd vanaf hebt kunnen blijven lukt dat nu vast ook wel.
tuurlijk,de grammen liggen gewoon op mn kamer,dus kan er nu naartoe gaan en een snuif nemen als ik wil,maar dit wil ik niet,en ik wil niet in een viciueze cirkel terecht komen...
mag ik me dan tot de NIET-verslavingsgevoelige mensen rekenen?
miss heeft het er ook mee te maken dat ik het gebruikte als ik me al goed voel en niet OM me goed te voelen??

spacekonijn

Badass junkie
Frisko zei:
mathijs zei:
tuurlijk,de grammen liggen gewoon op mn kamer,dus kan er nu naartoe gaan en een snuif nemen als ik wil,maar dit wil ik niet,en ik wil niet in een viciueze cirkel terecht komen...
mag ik me dan tot de NIET-verslavingsgevoelige mensen rekenen?
miss heeft het er ook mee te maken dat ik het gebruikte als ik me al goed voel en niet OM me goed te voelen??

helemaal waar frisko!
sommige mensen hebben gewoon een verslavingsgen in zich zitten , en meestel hebben die mensen ook familie leden die verslaafd zijn of drugs problemen hebben.
zoiets is genetisch bepaald

HDA

Bewuste gebruiker
Allemaal goed en wel, mensen die verslavingsgevoelig zijn of niet...
Ik vind mezelf niet verlslavingsgevoelig, ik drink zelfs haast nooit alcohol... Enkele jaren geleden heb ik coke geprobeerd, en daarna nog eens en nog eens. In het begin ging het over een gram sporadisch delen met drie, daarna was het een gram per persoon, en nog een beetje later een gram per persoon per weekend. Dit heeft zo'n 3 maand geduurd, tot ik besefte dat ik de vrijdagnamiddag al dealers zat op te bellen om mijn voorraadje voor 's avonds te hebben.
Dat was het moment dat ik er mee gekapt ben, en heel af en toe nog heb gebruikt (1 gram per 3 maand) en nu heb ik het volledig afgezworen. Ik denk dat mijn laatste lijntje dateert van een 9-tal maanden geleden.

Vrienden van mij hebben me zelf al een lijntje gepresenteerd, maar ik heb het afgewezen, om de simpele reden dat ik terugdenk aan die maanden dat ik elke week gebruikte. Ik hoef het niet meer, ik voel me prima, heb een schat van een vriendin die van mijn gebruik op de hoogte is, en ik voel niet de minste neiging om een gram te gaan bestellen.

Het begin (na die maanden 'vrij intensief gebruik' (relatief natuurlijk) was echter wat moeilijk, daarom denk ik dat iedereen kan verslaafd worden aan coke, of je nu 'verslavingsgevoelig' bent of niet...
Ik bleef constant cafés te mijden waar ik heb gebruikt, of mensen te zien die mij kennen van in die periode... Nu begint de situatie na een jaar of zo zich te normaliseren. Ik heb weer meer zin om buiten te komen, weg te gaan, het enige waar ik niet meer tegen kan is uitgaan tot het terug licht wordt. Dat doet mij te veel denken aan die tijd...

Verslavingsgevoelig of niet, het is en blijft gevaarlijk en iedereen moet goed beseffen waar hij/zij aan begint !
:)

Frisko

Badass junkie
ik vind mezelf echt terug in jou verhaal dude...
ik merkte idd ook wel dat ut tijd werd om ermee te kappen voork mezelf moest laten opnemen oid...maar mn wil(van het niet te doen) is nog sterker @ the moment dan de wil van het "cokemonster"...
zullen zien hoe het uitdraait,van de 1ste moment ik mezelf weer overtuigd krijg van een snuif te nemen laat ik mezelf opnemen(want dan weet ik van mezelf dat de bal aan het rollen is)

mzzls and i'll keep you updated :grin: :grin: :grin:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
Als je wil stoppen met de drugs, zou rondhangen op een drugsforum dan een steun voor je zijn..? of zou t juist als trigger werken (dat je er juist meer zin van krijgt in drugs, doordat je er steeds over leest)?

HDA

Bewuste gebruiker
Ik heb er geen enkel probleem mee om hier de ervaringen te lezen. Nu ja, ik ben ook gestopt... Ik heb me vandaag aangemeld, en ook al was ik een 'recreatief gebruiker', enough was enough...
In het begin dat ik niet meer voor de lol drugs gebruikte, dacht ik inderdaad heel vaak aan gebruiken. Toen zag ik ook overal waar ik ging mensen onder invloed. Nu raakt het me niet meer.

Ik heb het geluk gehad om een heel leuke vriendin te hebben ontmoet, en ik doe niks om die relatie op het spel te zetten. Ik heb daar ab-so-luut geen behoefte aan. Daarenboven ben ik 29 jaar, en vind ik dat een beetje te oud ben om van partydrugs te snoepen. (ik weet het, het is een heel subjectieve mening hierover, maar goed)

Ik wil wel lezen en horen wat anderen denken over bepaalde drugs, en lezen wat de effecten zijn, en ik zal ook mijn mening formuleren waar ik vind dat dit relevant is, maar het enige waar ik nu aan verslaafd blijf zijn sigaretten :cry: en seks. :grin:
(en koffie, maar goed...)

Frisko

Badass junkie
pfff,heb er weer zin in @ the moment!!!
niet persé zin in coke wat ik voel!!
maar zin in IETS :( :( :(
mensen die dit herkennen?

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
pfff,heb er weer zin in @ the moment!!!
niet persé zin in coke wat ik voel!!
maar zin in IETS :( :( :(
mensen die dit herkennen?
ja dat herken ik. dan rook ik meestal een joint om het te gevoel te minderen.

snuggz

Newbie
ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" :grin:
grtzzzzzzz

Jeller

Badass junkie
goed bezig frisko, als je er nu af kan blijven ook la heb je het in huis ben je helel goed bezig :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
snuggz zei:
ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" :grin:
grtzzzzzzz

Ik gebruik die witte duivel al 12 jaar.Heb soms dat zenuwachtige gevoel,niet altijd meestal uit verveling denk ik.*onrust in je flikker* op sommige momenten zoals savonds tussen 7 en 9 en alleen als ik meer dan 4 dagen niets gebruikt heb.

Alchohol is een grote tricker voor de coke omdat ze als je al wat langer gebruikt een relatie met elkaar hebben gekregen.
*Ik was nog op hun bruiloft*hehe..

Ik drink dus door de weeks helemaal geen druppel alchohol meer sinds een paar jaar,wat ik als groot voordeel zie van mijn coke gebruik,ik dronk vroeger bijna elke dag wel een paar biertjes.

Nu gebruik ik alleen nog in het weekend en alleen als ik ga stappen of met kameraden ff zo'n avond willen hebben met veel zuipen en slap geouwehoer.

Out!

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
snuggz zei:
grtzzzzzzz

Ik gebruik die witte duivel al 12 jaar.Heb soms dat zenuwachtige gevoel,niet altijd meestal uit verveling denk ik.*onrust in je flikker* op sommige momenten zoals savonds tussen 7 en 9 en alleen als ik meer dan 4 dagen niets gebruikt heb.

Alchohol is een grote tricker voor de coke omdat ze als je al wat langer gebruikt een relatie met elkaar hebben gekregen.
*Ik was nog op hun bruiloft*hehe..

Ik drink dus door de weeks helemaal geen druppel alchohol meer sinds een paar jaar,wat ik als groot voordeel zie van mijn coke gebruik,ik dronk vroeger bijna elke dag wel een paar biertjes.

Nu gebruik ik alleen nog in het weekend en alleen als ik ga stappen of met kameraden ff zo'n avond willen hebben met veel zuipen en slap geouwehoer.

Out!
mjah,kheb al meer dan 2 weken niks coke meer gebruikt nu!!,is echt een gevoel net of ik moet naar de wc,maar ik moet niet,echt vlinders in mn buik,weird,ZIN IN IETS GEWOON!!!???

pfff,maia ben toch niks gaan halen ofzo,dus kan me nog best goed beheersen!heb mezelf voorgenomen 3 maanden totaal geen coke meer te gebruiken en dan nog eens... :grin:

Frisko

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
vlinders in mn buik,weird,ZIN IN IETS GEWOON!!!???

Hehe yep herkenbaar..Ik moet iets!!! gvd...hehe
pff zwijg me ervan,word er soms ziek van van mn eigen vanbinnen op te vreten!!! :( :( hoop dat da gevoel nog weggaat!!! :rolleyes: :( :)

melissa

Wijs gebruiker
weet je wat ik denk (zeker weet eigenlijk) :P
t gebruik van coke in recreatieve vorm is over t algemeen gewoon een trigger in samenhang met omstandigheden.
t feit dat jij 2 gram hebt liggen en er toch vanaf kan blijven zegt al genoeg.
doordeweeks heb je een baan,(en we willen natuurlijk niet onze (brave) colega"s niet in de ogen durfen te kijken omdat je waarschijnlijk rond 9 uur nog lichtelijk strak staat).
maar dan is t weekend,tijd voor een biertje en nog eentje en...........toen lag er 2 gram coke lonkend in de kast.ach what the .....
zo werkt t hier ieder weekend(ondanks alle goede bedoelingen om dit weekend is echt van t weekend te genieten :confused: )
zwak he????? :flushed:

melissa

Wijs gebruiker
ik vind dit forum echt te gek
ik herken zoveel dingen...........
ook ik ken dat gevoel van (zenuwen)op zaterdag middag al(tot misselijkheid aan toe,bijna zoals ik had toen ik klein was 1 dag voor mijn verjaardag.)
nee en dan mijn vriend.......je hoeft op zaterdag maar "coke"tegen hem te zeggen en hij zit al op de wc whahaha
errug he.
2 pakjes sigaretten achter mekaar leegpuffen(op t eind maak je gewoon de ene sigaret met de ander aan,aansteker waarom)
en oh waarachtig de liter fles baco is alweer leeg....rij jij ff naar de plaatselijke snackbar om met je vertiefde harsens ff een paar biertjes te halen.
en gezellig dat die zaterdag avonden zijn,vol van goede discussies en mensenlievendheid.
tot die laatste sniffel........
en iedereen ineens niet zo spraakzaam meer is,maar slapen er de komende tig uur ook nog niet inzit.
en dan heb ik t nog niet eens over de day after,als ik en mijn vriend alles behalve rozig tegen mekaar doen en er weer 3 kids rondrennen om 12 uur die terug gebracht zijn door oma(terwijl ik nog geen oog dicht heb gedaan)
hay ma.....(ieder oog contact ontwijkend)ja ja t was weer laat gisteren......
oh al die rook tja we hadden visite zet zo ff een raampje open......

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
[(op t eind maak je gewoon de ene sigaret met de ander aan,aansteker waarom)
behalve rozig tegen mekaar doen en er weer 3 kids rondrennen om 12 uur die terug gebracht zijn door oma(terwijl ik nog geen oog dicht heb gedaan)
hay ma.....(ieder oog contact ontwijkend)ja ja t was weer laat gisteren......
oh al die rook tja we hadden visite zet zo ff een raampje open......[/quote]

Tjeezz..
Alsof je een verslag hebt geschreven van een van onze avondjes hier haha.

cocaientje

Experimenterende gebruiker
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet

Frisko

Badass junkie
cocaientje zei:
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!

Frisko

Badass junkie
WATCH,ik voel me weer goed in mn vel...
zenuwgevoel is naar mijn mening aan ut minderen,dus denks dat die cokeduivel met pensioen is in mn brein!!!!
voel me echt weer goed nu,minder schijtgevoel,niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!

zaterdagmorgens waren we naar een café geweest...komt mn broer zn ex-meisje naar me toe,vrieg ze achter pillen aan mij(die ik niet had,mdma was net op dus jah)
vroeg ze of ik een lijntje coke wou hebben(van uitstekende kwaliteit zei ze)
ik heb al mn moed bijeen geraapt en nee gezegd,en eerlijk gezegd,ik voelde me erna zooo goed dat ik nee heb kunnen zeggen!was echt fier op mezelf! hihihi

denks dat we de geestelijke verslaving verslaan hebben!!,MAAR,ik ga nog nie TE vroeg juichen,want wie weet sluipt ie daar nog ergens rond dusssss..

keep you in touch!!

mzzls en nou ga ik even schaatsen op de vijver hier tegenover!!!

mzzls :wave: :wave: :wave: :wave: :stoned:

shakes

Belezen gebruiker
Frisko zei:
niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!

Snap je dan niet dat iedereen dat bij het eerste lijntje zegt? Zo begin je weer van voor af aan, als je DENKT dat je niet meer afhankelijk bent moet je juist volhouden, want je denkt dat je dan niet nog een keer verslaafd word want "je weet hoe het gaat", "je kan het nu onder controle houden" etc.

Je stopt ECHT of je gaat gewoon door zeg ik altijd maar.

Frisko

Badass junkie
ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja... :wave: :wink:

shakes

Belezen gebruiker
Frisko zei:
ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja... :wave: :wink:

Stel ik stop met roken voor 3 maanden ofzo, en dan denk ik van "ben zo lang gestopt, nu heb ik wel weer een sigaretje verdient!" dat is natuurlijk helemaal fout. Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen ofzo, moet je gewoon zelf weten maar dat is wel een verkeerde gedachten en ik weet zeker dat meer mensen hier daarmee eens zijn.

Frisko

Badass junkie
Frenky zei:
Frisko zei:

Stel ik stop met roken voor 3 maanden ofzo, en dan denk ik van "ben zo lang gestopt, nu heb ik wel weer een sigaretje verdient!" dat is natuurlijk helemaal fout. Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen ofzo, moet je gewoon zelf weten maar dat is wel een verkeerde gedachten en ik weet zeker dat meer mensen hier daarmee eens zijn.
akkoord,maar ik heb altijd gezegd dat ik niet in 1 keer zal stoppen,van wekelijks naar niks is ook maar :rolleyes: hoor...
en het is heus niet dat ik ramverslaafd ben...(hij sluipt ergens rond,maar kan het nog in bedwang houden...)
ben ook weer niet zo verslavingsgevoelig maar ik merk toch dat ut verslavende boel is!!

maia we zien wel weer...3 maanden clean is nog altijd 2 maanden verwijderd van vandaag hé :wave:
heb er toch een goed oog in dus jah.

mzzl :wave:

angie123

Bewuste gebruiker
Zodra het woord Coke al valt moet ik naar de wc. nu trouwens niet geweest dus je kunt er wel over schrijven :) Ik heb het zelfs meer dan een jaar niet gedaan en toen weer zo langzaam opgepakt en zelfs na dat ene jaar stoppen, moest ik weer rennen toen ik het in mijn tasje had zitten klaar voor gebruik!!! Het gaat volgens mij nooit meer helemaal uit je hoofd. Als ik later in een verpleeghuis achter de geraniums zit, wil ik nog af en toe wel eens een pijpje pakken. :openmouth:

HDA

Bewuste gebruiker
Tegen die tijd hebben we de wondere werking van de geraniumblaren ontdekt, en zitten alle ouwe besjes aan de geraniums...
:grin:

angie123

Bewuste gebruiker
Zullen we dan maar die blaadjes eens proberen??? Wie weet wat voor een effect dat op je hersencellen heeft. Misschien krimpt jullie dikkie daar niet zo erg van.

Brice

Newbie
Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt :(
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.

keep you updated?

angie123

Bewuste gebruiker
Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt.

Brice

Newbie
angie123 zei:
Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt.

het is nochtans toch net daarvoor dat die pillen er zijn, toch...

Frisko

Badass junkie
Brice zei:
Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt :(
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.

keep you updated?
hoelang ben je inmiddels gestopt???
ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen... :angry: :( :( :(

Brice

Newbie
Frisko zei:
Brice zei:

keep you updated?
hoelang ben je inmiddels gestopt???
ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen... :angry: :( :( :(

Kben 2 jaar gestopt, kheb er geen probleem mee gewoon omdat'k weet wat het met mensen kan doen...
Kijk maar eens naar een film waarin iemand meespaald die aan de coke zit, het zal wel duidelijk zijn wie de slechtste acteur van de hoop is :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
cocaientje zei:
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!
moehahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da wil ik toch eens eerst zien :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
gelijk we dit weekend nuchter gingen blijven zeker :stoned: :stoned: :stoned:
coke gaat goed voor te stoppen maar de rest prrrttttt :L

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
cocaientje zei:
moehahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da wil ik toch eens eerst zien :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
gelijk we dit weekend nuchter gingen blijven zeker :stoned: :stoned: :stoned:
coke gaat goed voor te stoppen maar de rest prrrttttt :L
haha naja,... :kots: moet er toch eens ooit van komen hé platte :wave:

Bovenaan