Ziek dagen na gebruik?

Flasher

Experimenterende gebruiker
Ik heb zo'n tien dagen geleden gok ik 25 pillen gekocht voor een prijsje en aangezien ik maar af en toe gebruik dacht ik da'k hier lang mee zou kunne toekomen... niet dus. Ik was van plan om het grootste deel over te houden zodat ik en m'n buddies met nieuwjaar niet zonder vallen. Ik wou natuurlijk weten of het goeie waren dus teste ik er eentje, kreeg dadelijk zin in een tweede en zo heb ik de eerste avond er drie geslikt >> normaal blijf ik bij eentje en heb ik daar aan genoeg maar aangezien ik er toch zoveel had was de drang gewoon te groot. Heeft dit misschien te maken met het feit dat ik gewoon rustig bij iemand thuis zat?

Zo'n 4 a 5 dagen erna was ik er in geslaagd om alles naar binnen te spelen, heb er wel een stuk of 7 nog aan een maat gegeven. Ik begrijp er echt niets van, de volledig nuchtere ik zou nooit slikken puur uit verveling :-/ Kan het zijn dat je de dag erna nog een beetje in een roes verkeerd na een toch wel stevige dosis X voor iemand die het niet dikwijls doet? Want de dagen nadat alles op was zat ik wel effe in een dipje... hoofdpijn, erg moe zijn maar niet kunnen slapen, lichtflitsen soms :openmouth:

Nu ben ik al een stuk beter maar is dat normaal bij XTC dat je na gebruik zo ziek bent?? Lag het misschien aan die pillen? Want op één van die dagen toen ik effe in het donker naar de ijskast liep, opendeed en terug dicht deed, was ik door de duisternis totaal gedesoriënteerd en wist ik gewoon niet meer wat en hoe... tot ik vond waar de lichtschakelaar zich bevond.

Rare shit, heb weer een les geleerd en voortaan koop ik mn pillen wel in een kleine hoeveelheid want die shit is veel te verslavend.

bas410

ja dat kan zeker, maar volgens mij kan het ook wel met de soort pillen te maken hebben. ik heb vrijwel altijd wel een beetje dipje, maar met sommige soort pillen is het veel lichamelijker, flitsen idd als ik in bed lig etc. maargoed ik neem het nooit dagen achter elkaar dus misschien is het gewoon een soort 'grote dip'

Marklar

Belezen gebruiker
Los van het feit dat je na XTC een beetje een dip kan hebben (ieder op zijn manier), heb jij een gigantische hoeveelheid genomen in een zeer korte periode (18 binnen 6 dagen als ik nog een beetje kan rekenen). Je kan zelf toch ook wel bedenken dat je je zo ziek voel/t/de door de hoeveelheid? XTC is niet iets dat je door kan blijven gebruiken, je lichaam moet ruim de tijd hebben voor de wederopbouw van serotenine, veel mensen zweren bij 1x in de 3 maanden.

Puur uit eigen intresse, wat voor pil? (kleur, logo, etc)

Flasher

Witte kriekjes, was niet echt hard opgefokt door die pille maar wel erg gelukkig en emotioneel. Zefs de dagen erna nog, traantje wegpinke bij triestige film was wel iet wat kon gebeure :)

nutsss

Wijs gebruiker
Flasher zei:
...
Zo'n 4 a 5 dagen erna was ik er in geslaagd om alles naar binnen te spelen, heb er wel een stuk of 7 nog aan een maat gegeven. Ik begrijp er echt niets van, de volledig nuchtere ik zou nooit slikken puur uit verveling :-/ Kan het zijn dat je de dag erna nog een beetje in een roes verkeerd na een toch wel stevige dosis X voor iemand die het niet dikwijls doet? Want de dagen nadat alles op was zat ik wel effe in een dipje... hoofdpijn, erg moe zijn maar niet kunnen slapen, lichtflitsen soms :openmouth:

Nu ben ik al een stuk beter maar is dat normaal bij XTC dat je na gebruik zo ziek bent?? Lag het misschien aan die pillen? Want op één van die dagen toen ik effe in het donker naar de ijskast liep, opendeed en terug dicht deed, was ik door de duisternis totaal gedesoriënteerd en wist ik gewoon niet meer wat en hoe... tot ik vond waar de lichtschakelaar zich bevond.

Rare shit, heb weer een les geleerd en voortaan koop ik mn pillen wel in een kleine hoeveelheid want die shit is veel te verslavend.

Yep bekende verschijnselen. Ik heb het ook als ik me niet in kan houden. En dat wil zo af en toe nog weleens gebeuren.. :flushed:

Bij mij krijg ik dan een dag of 3 erna een raar gevoel in mn lijf bij lopen en bewegen, moeilijk uit te leggen een soort kriebels, ook regelmatig kortsluiting in mn hoofd, vooral als ik moe ben of in slaap dreig te vallen, een soort schok, klap, dreun door je hoofd en lijf. Ook heel kenmerkend zijn zeer realistiche, rare dromen die een beetje nachtmerrie achtig zijn.

dat houdt dan een paar dagen aan en dat is behoorlijk lastig...

XpRnz

Haha, verbaasd me dat je nog opkijkt van je dip! Het is natuurlijk niet minder als normaal, en herken de flitsen en de kortsluiting ook wel waar Nuts het over heeft. Iets om duidelijk aandacht aan te besteden; lees: voorlopig stoppen! :wink:

Mr Sossa

kortsluiting is herkenbaar, elke keer weer opnieuw last van..
heb ook vaak dat ik met mn ogen open "slaap" , alles kan zien om me heen maar ik kan me niet bewegen, lijkt wel alsof je ff verlamd bent... dat is egt zwaar klote...

maja we kiezen er zelf voor he :mrgreen:

Carlitos

Badass junkie
Yep bekende verschijnselen. Ik heb het ook als ik me niet in kan houden. En dat wil zo af en toe nog weleens gebeuren.. :flushed:

Bij mij krijg ik dan een dag of 3 erna een raar gevoel in mn lijf bij lopen en bewegen, moeilijk uit te leggen een soort kriebels, ook regelmatig kortsluiting in mn hoofd, vooral als ik moe ben of in slaap dreig te vallen, een soort schok, klap, dreun door je hoofd en lijf. Ook heel kenmerkend zijn zeer realistiche, rare dromen die een beetje nachtmerrie achtig zijn.

dat houdt dan een paar dagen aan en dat is behoorlijk lastig...[/quote]

Ja dat had ik ook..
Alsof iemand me een duw gaf of schop echt zo schok ja..
En nog van die (irritante) tinttelingen omdat het te lang doorgaat..

Mjah hoort erbij denk :wink:

disaster

Bewuste gebruiker
Ik herken je symptonen.. Dit is redelijk normaal als je te hoog doseert en het helemaal niet gewend bent. Als je het tevaak achter elkaar gaat doen, vind je het effect straks geen reet meer aan en wordt er alleen nog maar brakker van. Dus mijn advies: stop een tijdje en geef je lichaam de rust die je nodig hebt.

Carlitos

Badass junkie
Ja dat had ik ook een keer dat ik er geen reet maar aan vond toen was het ineens makkelijk om te stoppen.

Mjah toen dacht ik omdat ik het had laat ik het opmaken maar toen voelde ik het ineens wel een stuk harder en wou ik weer meer..

Als er geen reet meer aan is moet je dus stoppe en nog niet ff opmaken oid :mrgreen:

Bovenaan