Ziek en XTC?!?!

lady

Newbie
Ik heb de ziekte van Chron en zou graag weer eens een keer een pilletje slikken...
Heb het al eens eerder gedaan en toen ging alles goed maar toen had ik ook nog geen medicijnen...nu dus wel...
Kan dat samen?? Het zijn medicijnen om de pijn te verzachten en de ontstekking te remmen...

C

Chandis

Gast
Je pijnstillers zijn chemisch en xtc is een chemisch goedje. Dat kan best eens een chemische reactie uitlokken. Ik weet dat je met anti-depressiva of anti-psychotica geen xtc moet slikken. Volgens mij is de combinatie pijnstillers met xtc wel te doen. Ik weet niet wat voor effect het heeft op de werking van de xtc. Maar het hangt denk ik precies af van de bestanddelen die in je medicijnen zitten. Drugs in combinatie met wat voor medicijnen wordt sowieso afgeraden. Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat uitpakken, ookal heb je er nog zoveel over gelezen.

lady

Newbie
okee..nou ik ben benieuwd...ik neem sowieso niet zo'n hele grote hoeveelheid, 2 snoepjes denk ik..
in mijn medicijnen zit 500 mg mesalazine!
bedankt he

sander

Newbie
Het beste kun je bellen met de Drug Informatielijn (0900-1995). Zij kunnen veel uitvinden over gebruik bij ziekten of interacties tussen medicijnen en drugs.

Henkfloid

Newbie
Re:

sander zei:
Het beste kun je bellen met de Drug Informatielijn (0900-1995). Zij kunnen veel uitvinden over gebruik bij ziekten of interacties tussen medicijnen en drugs.

Bovenaan