Ziek na mdma/ alcohol

Goedemiddag,

Ben nieuw op dit forum en ik hoop dat ik hier geholpen kan worden.­
Afgelopen zaterdagnacht mdma gebruikt.­ (gesnoven) in combinatie met whiskey.­ De gehele nacht leuk gehad en samen met 2 anderen geen last ervaren.­ We hielden de tijd bij en 1 van ons dronk niks.­
De persoon die niet dronk begon einde van de nacht flink over te geven en viel daarna in slaap.­ Ik en de ander hebben wat geslapen erop zondag middag weer bij.­ Echter ben ik nu op woensdagmiddag nog steeds ontzettend misselijk en beroerd.­ Ik kan niks eten en of drinken en heb mezelf nog niet eerder zo beroerd gevoeld.­ Ik heb een aantal andere medicatie, maar nooit last gehad.­ Omdat ik een medische geschiedenis heb en voorheen vaker een leuk feestje heb meegemaakt ging ik er vanuit dat het minder zou worden, maar tot nu toe niks.­ Heb ook koorts gehad.­
Ik heb de huisarts om anti misselijkheidstabletten gevraagd, maar die wil me eerst zien.­ Achteraf voel ik me vreselijk stom en weet niet wat ik moet doen.­ De huisarts alles vertellen? Of herkennen anderen deze klachten? De andere 2 hebben nergens meer last van.­ gewoon uitzitten ? Ontgiften?

Het waren mdma kristallen 0,7 gram, 0.­1 speed en 0,1 sos over ongeveer 12 uurtjes plus de whiskey.
De mensen met wie ik was vertelden dat je dit behoort te snuiven.­ Voorheen heb ik enkel sos, speed en xtc gehad.­ Ik weeg 50 kg.­ Man.­ 30 jr.­

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik zou het de arts gewoon vertellen, een dokter heeft altijd een beroepsgeheim. De besproken onderwerpen blijven strikt tussen jullie. Daarnaast is het misschien ook wel fijn dat je er met iemand over kunt hebben. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar je hebt ook behoorlijk veel drugs gecombineerd. Je lichaam geeft nu een heel duidelijk signaal af.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Je hebt veel gecombineerd en ook heel veel mdma genomen en ik weet niet hoeveel whiskey. Maar van zo'n dosis mdma alleen, zou iedereen wel een week ziek zijn. Je moet de dosis mdma op je lichaamsgewicht afstemmen (+/- 1,5 X je lichaamsgewicht in milligrammen), dat zou in jouw geval 85mg opleveren voor een goed effect en geen 700mg.

0,1 gram speed is ook een aardige snuif en de combinatie speed-mdma is extra belastend. Die coke en alcohol zullen ook wel hun bijdrage hebben gehad, maar de hoeveelheid mdma is waarschijnlijk de allergrootste boosdoener.

Snowblind

Belezen gebruiker
Blauwplafond zei:
heb mezelf nog niet eerder zo beroerd gevoeld.­ Ik heb een aantal andere medicatie, maar nooit last gehad.­ Omdat ik een medische geschiedenis heb en voorheen vaker een leuk feestje heb meegemaakt ging ik er vanuit dat het minder zou worden, maar tot nu toe niks.­ Heb ook koorts gehad.­

:rolleyes:

Je slikt hopelijk geen SSRI-antidepressiva?
Hoeveel whiskey heb je gedronken? 50 kilo is wel een erg laag lichaamsgewicht. Deze 4 soorten drugs tesamen gebruiken is sowieso al de goden verzoeken maar met een dusdanig gewicht al helemaal.
Wordt me niet helemaal duidelijk op welke wijze je jezelf beroerd voelt maar met 700mg MDMA frituur je je hersenen. Zeker in combinatie met 2 andere uppers.

Niet zo vreemd dat je jezelf megaslecht voelt nu. Zoek medische hulp. Zeker als je misselijk blijft. Gezond eten is de basis voor je herstel. :wink:

MeejheM

Badass junkie
mdma en alcohol = fout
mdma en speed = fout
teveel mdma = fout
mdma en sommige medicijnen = fout
sommige medicijnen en alcohol = fout
sommige medicijnen en speed = fout
mdma en niet drinken(als in alcoholvrij) = fout

je hebt waarschijnlijk een dikke vette kater en een maagzweer.

Bovenaan