Ziek?

Winehouse

Badass junkie
Fliptrip heeft gelijk

Van pep heb iik ook welleens gekotst
toen had ik de hele dag als zitten snuiven en niks gegeten
toen vond me maag dat bommetje d'rbij niet echt fijn

en van wiet, alcohol, mdmda ook ja :rolleyes:

Dopezilla

Badass junkie
Bommetjes van het een of ander en pillen gecombineerd met cola zijn geen beste combinatie. Dat heb ik wel ontdekt.

Op een te nuchtere maag mdma nemen wilt ook wel eens tot braken leiden bij mij.

En vroeger heb ik zoals zovelen wel gebraakt van het drinken. Dat heb ik ondertussen wel afgeleerd, gelukkig.

Olle

tripkikker

Experimenterende gebruiker
nog nooit ik kan nooit kotsen ook al wil ik het :( best vervelend als je aan het kokhalsen bent en van dat gevoel af wilt zijn. laatste jkeer kotsen was toen ik 7 was... maar me wel een paar keer goed ziek gevoelt :P

blu

Bewuste gebruiker
Laatst heb ik nog een paar keer gebraakt van de "drugs". Ik kwam een keer rond een uurtje of 5 thuis van het uitgaan (beetje dronken, weinig gegeten vanaf 's middags), en toen leek het me wel een strak plan om een joint op te steken (en helemaal op te roken) die ik nog ergens had liggen. Dit resulteerde in een duizeligheid die zijn weerga niet kende en een paar keer kotsen. Wel lekker geslapen toen.

Ook een keer toen ik naar huis liep na een feestje waar ik een paar pilletjes had gesnoept en voor de rest de hele avond braaf water had gedronken. Ik voelde me binnen al een beetje misselijk, zo'n soort misselijkheid die je wel eens krijgt als je teveel water hebt gedronken. Toen ik eenmaal over straat liep kwamen er ineens 2 golven waterkots uit. Daarna voelde ik me ook prima, en na een jointje ben ik ook weer lekker in slaap gevallen. Volgende keer iets minder fanatiek water drinken, en tussendoor een paar keer iets zoets drinken dus.

Flameon

Badass junkie
Bommetje pep 73% (teveel erin ook nog) op een vrij nuchtere maag. Ik heb me wat afgebraakt, golvend braken zelf hier in de tuin. God god dat was me een avondje en nachtje wel. Vergeet het nooit meer.
Braken van andere drugs (ook van alcohol) doe ik vrijwel nooit.

duimpje

Belezen gebruiker
Ik had een keer best wat bier gehad en toen een hasj joint. Ik smokete nog niet zo lang.
Ik heb me weinig vaak zo slecht gevoeld. Ik werd zo misselijk als wat en ben maar snel naar huis gefietst. Ik kon mijn ogen nauwelijks open houden en ben twee keer tegen een stilstaande auto opgefietst. Voor mijn gevoel was ik een half uur onderweg voor wat normaal 10 minuten is.
Als ik er op terug kijk was het heel onveilig in het verkeer. Thuis heb ik toen nog mijn maaginhoud geleegd en ik heb nog wat details die ik liever voor mijzelf houd weggelaten :wink:
Als ik te veel alcohol op heb werkt blowen sowieso erg slecht en ook alleen te veel alcohol heeft me een paar keer doen :kots:
Maar ja, hierin ben ik niet de enige.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Spor

Wijs gebruiker
Nou, waar ik "ziek" van word is eigenlijk maar weinig:

5-MeO-AMT om te beginnen, daar werd ik goed misselijk van en dat kwam er snel genoeg weer uit, 4-AcO-DMT is mijn maag ook niet erg blij mee en word ik meestal flink misselijk van al dan niet met kotsen. Maar psylocine lijkt mn lichaam ook niet al te goed mee om te gaan, meestal met paddo's of truffels is het óf geen effect, óf misselijkheid met al dan niet kotsen. Verder bij opiaten zoals oxycodone en o desmethyltramadol op recreationele dosis na een geruime tijd, meestal na 2-3 uur effect dat ik pas hoef te kotsen. Maar opiaatkotsen is niet erg, dat is zelfs bijna "fijn". Alleen de voorafgaande misselijkheid is minder prettig.

Eigenlijk is bij al die dingen kotsen vrij normaal, behalve bij 4-AcO-DMT en Psylcine. Van andere rc's of bekende harddrugs die ik gebruik hoef ik normaalgesproken bij normaal gebruik niet te kotsen.

Elohtibbar

Badass junkie
Van psylocine is het toch niet raar om misselijk te zijn? Ik ken maar weinig mensen die niet misselijk van truffels of paddo's worden. :)

Dopezilla

Badass junkie
Van keta wil ik soms wel eens gaan kokhalzen. Van het weekend gebeurde het weer. Niet vanwege het effect, maar vanwege de gore smaak van die kledders die je keel in zakken na het snuiven. Gadverdamme. De vieste drug ooit! Heb wel alles binnen gehouden, want ik houd niet van kotsen. Sterker nog, ik vind het één van de meest afgrijselijke dingen die er zijn.

Olle

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Afgelopen zaterdag nog gekotst door drank en pep. Ik had niet teveel gedronken en snuiven doe ik sowieso niet teveel, maar ik werd ineens misselijk en het kwam er gewoon spontaan uit.

Heb 1 keertje gekotst van wiet, en het overgrote deel komt toch door alcohol.

Dopezilla

Badass junkie
Rabbithole zei:
Van psylocine is het toch niet raar om misselijk te zijn? Ik ken maar weinig mensen die niet misselijk van truffels of paddo's worden. :)
Ik ken maar weinig mensen die dat wel worden. :confused:

Olle

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja iedereen heeft het wel eens gehad. Voornamelijk gebeurd het bij mij na teveel zuipen en het jointje toch niet kunnen laten staan. Zo ook dit weekend, paar wijntjes, beetje bier, jagermeister en 2 kleine lijntjes coke. Toen de coke uitwerkte en ik een jointje rookte werd de alcohol versterkt doordat de coke was uitgewerkt en door het blowen. Toen kon ik alleen nog maar voor me uit staren, toen ben ik op het balkon gaan zitten. Was best wel raar, mn hoofd zakte steeds weg en zag helemaal wazig en 'vlakken' overlapten elkaar (in mn zicht). Na een tijdje ging het gelukkig wel weer over en kon ik gewoon normaal naar huis fiesen. Maar fijn was het niet! (het naar huis fietsen wel, haha dat vind ik altijd geweldig onder invloed, maar het niet lekker voelen)

Wat een oud topic btw!

Spor

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Rabbithole zei:
Ik ken maar weinig mensen die dat wel worden. :confused:

Ik eigenlijk ook... Ik nouja, ik ken héééél veel mensen die truffels eten of zelf paddokits hebben staan. Die worden voor zover ik hoor en zie nooit ziek, terwijl ik dat eigenlijk altijd van psylocibine en aanverwante stoffen (4-aco-dmt) word. Daarbij heeft het weinig tot geen werking - in ieder geval niet genoeg voor mij om eerst ziek voor te worden.

Vroeger, voordat ik met illegale drugs begon (toen waren paddo's nog legaal) werkte ze prima en werd ik ook niet ziek.

Elohtibbar

Badass junkie
Hmm vreemd, heb in september met m'n broer en twee vrienden truffels gegeten en iedereen werd misselijk, m'n broer en één vriend moesten ook kotsen. En ken heel veel verhalen van mensen die misselijk worden van de zure truffelsmaak en ook wel van paddo's. Wat een mysterie.. :P

Dopezilla

Badass junkie
Rabbithole zei:
Hmm vreemd, heb in september met m'n broer en twee vrienden truffels gegeten en iedereen werd misselijk, m'n broer en één vriend moesten ook kotsen. En ken heel veel verhalen van mensen die misselijk worden van de zure truffelsmaak en ook wel van paddo's. Wat een mysterie.. :P
Ah, van de smaak bedoel je? Ja, daar heb ik niet gauw last van, ik kan wel wat hebben wat dat betreft. Zoals ik eerder al zei is enkel ketamine een probleem wat dat betreft. Ik heb ook altijd wat te drinken bij de hand als ik dat gebruik, omdat die kledders zo vies zijn dat ik er soms wel van over m'n nek ga.

@Spor: jij bent een raadsel. o_O

Olle

Lood

Experimenterende gebruiker
Dopezilla zei:
Van keta wil ik soms wel eens gaan kokhalzen. Van het weekend gebeurde het weer. Niet vanwege het effect, maar vanwege de gore smaak van die kledders die je keel in zakken na het snuiven. Gadverdamme. De vieste drug ooit! Heb wel alles binnen gehouden, want ik houd niet van kotsen. Sterker nog, ik vind het één van de meest afgrijselijke dingen die er zijn.

Olle

Moet je niet te dikke lijnen zetten ! en niet voor stofzuiger spelen maar gewoon rustig inademen met evt. een neusgat dicht gehouden. Als je het zo doet komt t wel goed ik heb zelf bijna nooit nosedrip.
En mocht t toch gebeuren kom ik wel overheen persoonlijk vindt keta zelfs "lekkr" te noemen :tongueout: als 't niet te veel is. Pep is wel echt goed smerig :kots:

Neyezz

Newbie
2Cb heeft mij ziek gekregen, ik liep, wou een sigaret roken, en na de 1e hijs kwam alles eruit. Gelukkig vond ik het niet erg, het was alleen vreemd dat het gebeurde. Vervolgens het nog heel gezellig gehad met de wc (die echt een paleis leek) dus echt geen probleem verder.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Misselijk ben ik van Hawaaiien Baby Wood Rose geworden, maar niet erg genoeg om er van te willen/hoeven kotsen. Totdat het effect van de LSA goed negatief was heb ik het binnen gehouden, utieindelijk maar de welbekende vinger-in-de-keel techniek toegepast.

Met blowen heb ik weleens een accute braak-reflex gehad. Er was niks aan het handje, lekker chillen in een parkje (had wat bier op) en we roken een jointje. Paar hijsjes. Lekker :)
jointje gaat rond, komt weer terug bij mij, ik neem 1 hijs en heb die nog niet half geinhalleerd en zonder dat ik er ook maar iets tegen in kon brengen barf ik de halve speeltuin onder :kots: Geen misselijk gevoel voor, tijdens, of na het incident, was niets aan de hand...
We stonden daar en het was echt: hijs, kots, gezicht als deze smilie :confused: en alles was weer zoals 5 seconden daarvoor: Prima!.
Heel raar :confused:

Alcohol kon ik als tiener (14 tot 1:sunglasses: echt shitloads van zuipen waar ik tegenwoordig nokkie van ga, en de volgende ochtend gewoon fris en fruitig opstaan. Tegenwoordig (21jr) zijn de katers gigantisch en maakt mn lever onophoudelijk salto's tegen mn ruggegraat na een avondje drinken. Ongelofelijk. Een van de redenen waarom alcohol echt al mijn interesse heeft verloren.
En die katers zijn er al na minder alcohol dan in de periode dat ik geen katers had :confused:

Verder heeft drugs mij nooit echt ziek gemaakt :) Dat wil ik houden zo ook, naar mijn idee toch een teken van je lichaam dat je niet goed bezig bent!

Bovenaan