Ziek

Baksteen

Newbie
Beste allemaal,
Een vriendin en ik hebben zaterdag op AMF roze yingyangs genomen.
Op de nacht zelf ging alles helemaal lekker.
Sinds Maandag zijn we alleen allebei echt heel ziek.
Erge koorts, opgezwollen keel, spugen en de hele dag aan het trillen.
Omdat we allebei precies dezelfde klachten hebben vraag ik me af of dit door zaterdagnacht kan komen?

X

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hey Baksteen,

Allereerst welkom op het forum!

Om in te gaan op je vraag, het kan wellicht met de pillen te maken hebben, heb je ze getest? Hoeveel heb je genomen? Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie gewoon ziek zijn, deze tijd van het jaar komt dat nogal vaak voor. Je afweersysteem kan eventjes een dipje hebben gehad door het gebruik van MDMA, waardoor je sneller ziek geworden bent.

Beterschap!

Baksteen

Newbie
Hey Panda!

Dankjewel !(:

Ik heb ze niet laten testen maar wel al andere keren gebruikt dat t wel gewoon goed ging de dagen erna.
Ik denk dat we im totaal beide maar 1 op hebben: het was helemaal vergruist en niet uit het zakje te krijgen.

Hoop idd echt dat het gewoon ziek zijn is want wil dit nooit meer, heb me nog nooit zo ziek gevoeld...
Heb nu ook heel veel speeksel in mn mond en kan niks binnen houden..
Als het over een paar dagen nog zo gaat moet ik dan dokter/ouders inschakelen?

X

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Naar de dokter kan je sowieso gaan, als je niet wilt dat je ouders het weten, ze hebben namelijke een zwijgplicht. Als het echt niet gaat kan het geen kwaad om eventjes bij de dokter langs te gaan, die kan je natuurlijk beter helpen als dit forum. Je hebt in ieder geval niet teveel gehad en gezien het feit dat je de pillen al eerder zonder problemen hebt gehad hoeft het niet per se met de pillen te maken te hebben, maar ik kan dat niet zeker weten natuurlijk. Na 3 dagen koorts is het wel handig om eventjes naar de dokter te gaan. Veel succes en beterschap!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben ook wel eens ziek als ik drugs heb gebruikt, omdat m'n weerstand dan omlaag gaat, hele nacht niet slapen, veel te veel energie verbruiken, slecht eten etc... Lijkt me niet heel raar, toch? Als je meer dan 3/4 dagen koorts hebt moet je wel ff de dokter contacten.
En er heerst echt van alles hè, kan best zijn dat jij en je vriendin gewoon hetzelfde hebben opgepakt.

Bovenaan