Zieke man 43j

Green1978

Newbie
Hallo,
Mijn naam is Jurgen en 43j en heb zeldzame botziekte nu heb ik 20j verslaafd geweest aan alles en laatste was Hero pompen , nu ben ik 10j clean heb 2kids geplaatst in verleden bij ouders en nu heb ik nog dochter van 12 bij me en 21j gehuwd nu ik neem nog steeds methadon 90mg , nu in pijnkliniek willen ze me daarom niet helpen en ik denk zelf aan zelfmoord soms en steeds snacht's pijn , heb nu al ampullen morphine gekocht dark web en oxy etc maar nu denk ik steeds meer aan heroïne , WAT MOET IK DOEN , HELP EN INFO aub grts Jurgen de domme toxicomaan maar ik wil niet hervallen in die bende en terug dealen voor de vuiligheid en terug in gevangenis ben juist weg van collectieve schuldbemiddeling ook dus nieuwe start , help aub , door msoc die bleven methadon geven voor men pijn maar nu blijkt dat Da niet goed ervoor is en kunnen ze me niet behandelen grts

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wat zegt je huisarts?
Begrijp ik het goed dat je sinds 10 jaar methadon gebruikt, samenwoont met je vrouw en 12 jarige dochter?

Zoek hulp via de huisarts! Ga niet zelf dokteren met morfine en oxy van het darkweb. Ze zijn verplicht om jou te helpen.

Als je acuut suïcidaal bent, bel dan 113.

Precies, zelf dokteren is het laatste wat je moet doen. Ga naar de arts en vertel welke medicijnen je gebruikt. Dan kan de arts je goed helpen. Dokteren hebben toch een geheimhoudingsplicht.

Beterschap!

Paranoize.

Badass junkie
Hallo,
Mijn naam is Jurgen en 43j en heb zeldzame botziekte nu heb ik 20j verslaafd geweest aan alles en laatste was Hero pompen , nu ben ik 10j clean heb 2kids geplaatst in verleden bij ouders en nu heb ik nog dochter van 12 bij me en 21j gehuwd nu ik neem nog steeds methadon 90mg , nu in pijnkliniek willen ze me daarom niet helpen en ik denk zelf aan zelfmoord soms en steeds snacht's pijn , heb nu al ampullen morphine gekocht dark web en oxy etc maar nu denk ik steeds meer aan heroïne , WAT MOET IK DOEN , HELP EN INFO aub grts Jurgen de domme toxicomaan maar ik wil niet hervallen in die bende en terug dealen voor de vuiligheid en terug in gevangenis ben juist weg van collectieve schuldbemiddeling ook dus nieuwe start , help aub , door msoc die bleven methadon geven voor men pijn maar nu blijkt dat Da niet goed ervoor is en kunnen ze me niet behandelen grts
Waarom willen ze je niet helpe vanwege je methadon gebruik? Wat is dat voor onzin! Zou je misschien wat beter kunnen uitleggen waarom ze je niet willen helpen vanwege die methadon als je dat zelf überhaupt weet. Ben benieuwd... Vind het triest voor je man, ik hoop dat je hulp kan krijgen.... Ze kunnen moeilijk verwachten dat je van de meta af gaat kicken als je al zo lang gebruikt te gek van woorden!

• Like
Waarderingen: Syl

Green1978

Newbie
Ze willen op men methadon geen sterke medicatie geven voor men pijn en ik voel daar toch niets van enkel de pijn verlicht heb ziekte van berwhterw

Syl

Badass junkie
Heb eindelijk vandaag telefoon gehad en ze gaan me opnemen in OLV ziekenhuis in Aalst en methadon eindelijk afbouwen en mij eindelijk helpen thanks voor info iedereen grts Jurgen
Wat super fijn om te horen..!!!. 😊
Heeel veel sterkte gewenst... ❤️🍀🌹

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
heb ziekte van berwhterw

Dat is toch niet zo'n zeldzame botziekte. Bechterew valt onder reumatische aandoeningen. Ikzelf heb het ook maar de complexere vorm S.A. of SpondylArtropathie. Een verzamelnaam en Berchterew is 1 onderdeel daarvan. Voorlopig leefbaar zonder al te veel medicatie en enkel pijnmedicatie wanneer echt nodig. Als je lange tijd opiaten gebruikt komt de ziekte steed harder opzetten merk ik uit eigen ervaring. Ook druggebruik, verdovende middelen en roken maakt de ziekte veel meer ondragelijk. Nooit biologicals gekregen voor de ziekte?

Wel goed dat je opgenomen word en dat ze de methadon gaan afbouwen. Als je echt je weg niet vind in medicatie of denkt terug te vallen in druggebruik raad ik je wietolie aan. Dit is het enige wat bij mij effectief pijnvrij slaap bezorgde.

Bovenaan