zijn dit kaalkopjes ?

rednaz

Newbie
ik heb wat research gedaan op het internet naar kaalkopjes en ben de voorbije dagen even gaan rondzien, vandaag heb ik er (denk ik) enkele gevonden. dit is de eerste keer dat ik dit doe en zou graag een beetje zekerheid hebben. kan er een kenner me zeggen of dit kaalkopjes zijn ?

groeten rednaz

oollpp

Experimenterende gebruiker
De jouwe zijn wat aan de donkere kant, vergelijk de vorm maar, ik denk het wel:

JJJ

Bewuste gebruiker
Nee, volgens mij zijn dit ze niet. De linker heeft lichtere plaatjes dan de andere, te licht denk ik. Van alle drie lijkt de vorm van de hoedjes er niet op. Kleuren ze blauw?

rednaz

Newbie
nee ze kleuren niet blauw in denk inderdaad ook dat ik de foute heb. kheb juist nog een hoop paddestoeltjes gevonden die mogelijk kaalkopjes zijn, ze zijn wel wat aan de kleine kant. kzou de fotos gewoon op deze site willen uploaden. kan iemend mij zegge hoe dat moet, t'is mij nog niet gelukt.
greets

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
nr. 1 lijkt er nog het meeste op. Je kan er altijd een proeven, als ze licht naar anijs smaken zijn het kaalkopjes heb ik me laten vertellen.

Direct op de site uploaden werkt alleen als de link direct naar het plaatje gaat. Jouw links komen in een soort fotoalbum, dus zit er nog een hele site omheen. Dan werkt het dus niet. Je kan wel een gewone link maken waar mensen op kunnen klikken.

Bovenaan