• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

zo stoned was ik nog nooit! 26/11

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja mensen! zaterdag 26/11 was ik zo stoned als ik nog noois geweest was! ik en mijn vrienden waren altijd bang dat onze ouders het zouden zien. maar zaterdag hebben we ons laten gaan! we hebben er 5 pure joints gerookt. mss niet zo speciaal voor velen van jullie, maar wij zijn ng aan het experimenteren met drugs! het was zo zalig! en wij moesten daarna nog paseren langs mijn vriendin haar oeders, het was zo erg! we hadden express koeken gaan halen voor de stank (wa geen stank is maar een extase :P ) en we beter allemaal tegelijk in onze koek en sloten onze ogen :D het was zo grappig, toen hebben we 2 uur zitten lachen en filmpjes maken van ons zelf! het was echt de max! dit zal ik zeker ng doen! misschien doen we er de volgende keer ng 1 of 2 bij! é Déétn en marilyn?! :wave:

Smoke wiet till you can fly! thats the message! :smoke: :stoned:

Een hemelse herinnering aan zaterdag 26 november 2005! Kevn, Déétn, Marilyn :stoned: :eek:

ckr ckr wel :) Je verhaal klinkt me zeer bekend in de oren hehe :) Die hele euforische sfeer zoals er altijd hing maak ik niet zo vaak meer mee helaas.

Als je nog niet zo lang gebruikt, zou ik je willen aanraden het zo min mogelijk doen zodat het iedere keer even leuk wordt! Blowen wordt nooit saai, maar als ik denk aan de tijd dat ik het nog maar eens per maand deed, was echt een geweldige tijd :D

toen ik begon met blowen hadden we 2 vuilniszakken met wiet tot onze beschikking

smoken tot we erbij neervielen maar de eerste paar maanden bleef het effect gewoon elke keer even goed.

( 2,5 jaar later)
nu moet ik zeker 1 a 2 maanden stoppen wil ik nog ZOO stoned zijn :D

de eerste keer dat ik stoned was sloeg in als een bom :eek:
ik was letterlijk in gedachten verzonken echt heel diep
maar dat is al wel weer rond 2 jaar geleden :)

Als je een tijdje stopt met blowen wordt ge weer even scheef als vroeger behalve dat er niets nieuws aan is zoals in het begin.. de eerste keren voor het een gewoonte wordt zijn idd zo veel beter dan wanneer je dagelijks blowt.. ik heb vroeger ook nog filmpjes gemaakt waarin we ons volledig lieten gaan enzo..

Lachkiks waren soms zo oonvoorstelbaar hard en lang dat mijn kaakspieren maar pijn deden na een nachtje kauwen en dat mijn maag voelde alsof ze volledig was samengetrokken van het gieren.. Na een kwartier zegt je maat die ook kreupel ligt:
"Stop het is echt niet grappig meer, mijn maag en kaken doen pijn!"

2 seconden stilte en dan weer kreupel liggen van het lachen voor 5 minuten :D
Als ge dan wel nog eens zo'n lachkik krijg ook al smoor je elke dag is het echt zo zalig dat je het ook niet meer vergeet :)

Trouwens als ik nu weer enes goed smoor zit de kans er dik in dat et weer vanda is

K people, ik ben dus die Deetn e
da was dus inderdaad zo cool. allemaal in mijn kot, in mijn zus (13) haar kamer. mijn ouders beneden van: ''en wat vinden zei toch zo grappig?''
met het excuus dat de simpsons deze keer extra grappig waren :)

al wie hier eens mee wil komen doen, is welkom :smoke:

SpacingBen zei:
ckr ckr wel :) Je verhaal klinkt me zeer bekend in de oren hehe :) Die hele euforische sfeer zoals er altijd hing maak ik niet zo vaak meer mee helaas.

Als je nog niet zo lang gebruikt, zou ik je willen aanraden het zo min mogelijk doen zodat het iedere keer even leuk wordt! Blowen wordt nooit saai, maar als ik denk aan de tijd dat ik het nog maar eens per maand deed, was echt een geweldige tijd :D

ja nostalgie hé :love: Ik geef je trouwens volledig gelijk, maar als je wilt
dat het gevoel nog eens is zoals vroeger, stop eens met blowen voor een maand ofzo en verzet je gedachtne er van en als je dan weer gaat blowen met je vrienden heb je sowieso een lachkik

gisteren trouwens ook nog één gehad.. we zaten naar zo'n programma op jim te kijken.. 'we like to party' noemt het geloof ik en er is dus zo'n kerel die altijd naar fuiven gaat en dan mensen belachelijke dingen laat voor wat drank.. niet zoo grappig maar op een gegeven moment komt hij op zo'n Jump-feest en hij begint en gast te ondervragen maar het enigste wat die doet is beginnen jumpen op zijn gorillas en de hele tijd te roepen als een aap en hij bleef zo doorgaan en hij kwam af en toe terug door de presentator te achtervolgen en deed weer hetzelfde.. het klinkt niet zo grappig, maar als je het ziet met redelijk wat joints de revue gepasseerd dan lig je normaal gezien wel plat.. zelfs nuchter zou ik plat liggen denk ik, want iklach er nu nog om als ik terugdenk :)

Jeller zei:
gisteren trouwens ook nog één gehad.. we zaten naar zo'n programma op jim te kijken.. 'we like to party' noemt het geloof ik en er is dus zo'n kerel die altijd naar fuiven gaat en dan mensen belachelijke dingen laat voor wat drank.. niet zoo grappig maar op een gegeven moment komt hij op zo'n Jump-feest en hij begint en gast te ondervragen maar het enigste wat die doet is beginnen jumpen op zijn gorillas en de hele tijd te roepen als een aap en hij bleef zo doorgaan en hij kwam af en toe terug door de presentator te achtervolgen en deed weer hetzelfde.. het klinkt niet zo grappig, maar als je het ziet met redelijk wat joints de revue gepasseerd dan lig je normaal gezien wel plat.. zelfs nuchter zou ik plat liggen denk ik, want iklach er nu nog om als ik terugdenk :)

Haahahahaha dit klinkt echt super. Mijn broer maakt af en toe ineens apengeluiden, dan lig ik ook dubbel :D

hahaha je zou inderdaad zeker plat liggen dan.. twas echt nie te doen eigenlijk.. moest ik die gast ooit int echt tegenkomen in de uitgang en hij begint het weer te doen dan lig ik gegarandeerd op de grond van het lachen ook al is de grond van de dansvloer met de goorste vuiligheid bezaaid

Terug
Bovenaan