Zoekende

Juudster

Newbie
Goedenmiddag allemaal

Ik ben sinds kort gestuit op het idee om te kijken welke "medicatie" past aangezien je van drugs meer en meer gaat gebruiken en dit idee leek me veiliger om bij mij de gewenste resultaat te raken.

Ik ben op zoek naar iets wat mij energieker maakt en focus geeft. Ik ben vaak moe en na een paar uurtjes werk ben ik weer moe en moet ik bij slapen Het idee dat ik iets kan gebruiken dat ik goed de dag kan doorkomen zint me wel. Gewoon wat enegieker en wat leuker het leven en wat meer focus

Ik heb zelf speed geprobeerd het helpt wel maar voor kortere periodes en het idee dat ik bij moet nemen meer en meer, zint me niet. Met speed ben ik ook wel vaker afgeleid en een praat graag en kan weer geen focus leggen.

Hebben jullie misschien tips voor mij, ik heb in principe niet veel nodig maar iets wat ik gecontroleerd kan gebruiken.

Veel liefs

Juudster

Juudster

Newbie
Heb je al eens gekeken naar de oorzaak van je vermoeidheid? Dat lijkt me een duurzamere oplossing dan een stimulant zoeken om je de dag door te helpen.
Ja ben nog steeds bezig maar na jaren wachten, ben ik een beetje zat. Heb vaak aangegeven hey probeer hiermee te helpen. Maar elke keer die positieve benadering, je doet het zo goed bla bla ben ik een beetje zat. Elke keer maar dezelfde behandelingen omdat mijn "diagnose" zo is gesteld. Van medicatie veranderen doen ze niet zo snel, slik al 15 jaar hetzelfde. Ik voel me niet gehoord en lopen makkelijk over mij heen.

Ik wil zelf gaan kijken wat er past en eventueel kijken of ik die aan medicatie aangepast te krijgen. Maar ik ga nu steeds vaker op zoek naar uppers maar het idee dat ik hiervan een mildere effect kan hebben. Ben ik bereid om te experimenteren.

Weet zeker dat de "medicatie" alleen niet helpt en nog een lange weg heb begaan maar ik wil toch wat proberen.

Bovenaan