Zoektocht naar de perfecte TRIP!

eblack

Newbie
Dag iedereen!

Welke natuurlijke tripmiddelen kunnen jullie me aanraden waardoor ik LANG (meer dan 3u) ga trippen? (visueel) En dat ik gewoon in een smartshop kan aanschaffen natuurlijk:)

Voorbije vrijdag 'Druids fantasy' geprobeerd met 2 vrienden en 45 Eur uitgegeven, maar het was de slechtste investering ooit!! Helemaal geen effect, behalve wat maagkrampen. Voor niets een halve dag met een lege maag rondgelopen xd
Hierbuiten heb ik wat ervaring met truffels, spacecake, weed en hasj, maar ben op zoek naar wat anders.

Heb wat info opgezocht over Salvia, maar de trip lijkt me gewoon te kort van duur.

Wie heeft veel ervaring en kennis vergaard en kan me wat aanraden?

Grtz Eblack!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
san pedro, peyote (cactussen), met die zogenaamde 'tripcapsules' als druidsfantasy, trip-e, dionnysos,.... ben je niet veel, beter kan je de werkzame stof in die capsules los kopen, 1van de hoofdingredienten van die capsules is 'zoals paperplane al vernoemde' hawaiian baby woodrose (LSA) dit geeft een behoorlijke trip van 7-12u mits correct bereid.

grts

eblack

Newbie
mandragora zei:
san pedro, peyote (cactussen), met die zogenaamde 'tripcapsules' als druidsfantasy, trip-e, dionnysos,.... ben je niet veel, beter kan je de werkzame stof in die capsules los kopen, 1van de hoofdingredienten van die capsules is 'zoals paperplane al vernoemde' hawaiian baby woodrose (LSA) dit geeft een behoorlijke trip van 7-12u mits correct bereid.

grts

Bedankt voor je reactie!

Denk dat San Pedro idd een goede candidaat is, gaat wel wat tijd pakken om het te laten groeien ntrlk. Deze vrijdag ook van plan om Salvia te proberen. Je kunt toch gewoon een weed-pijpje gebruiken om het te smoren he of is het beter om gewoon op de blaadjes te kauwen?

Grtz Eblack

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
salvia kan je beter roken ipv kauwen, een wietpijpje zou eventueel mogelijk zijn toch zou ik opteren voor een bong (met water in), dat koelt de rook veel sterker en kan je een grotere hit nemen in 1x, wel 20 tot 30 seconden inhouden die rook.

cactus kan je ook gebruiksklaar in bakjes kopen hoor in sommige smartshops... . interesse ? kan je me altijd een pb sturen, denk dat het slimmer is de naam van de smartshop hier niet te plaatsen omdat ik niet zeker weet dat een smartshops dat zo gebruiksklaar mag verkopen.

grts

edwin__

Belezen gebruiker
Een kop thee met zons opgang!
Wat ik bedoel; set & setting, hoe voel je je en wat doe je er aan je sfeer te verhogen?

mandragora zei:
salvia kan je beter roken ipv kauwen, een wietpijpje zou eventueel mogelijk zijn toch zou ik opteren voor een bong (met water in), dat koelt de rook veel sterker en kan je een grotere hit nemen in 1x, wel 20 tot 30 seconden inhouden die rook.

cactus kan je ook gebruiksklaar in bakjes kopen hoor in sommige smartshops... . interesse ? kan je me altijd een pb sturen, denk dat het slimmer is de naam van de smartshop hier niet te plaatsen omdat ik niet zeker weet dat een smartshops dat zo gebruiksklaar mag verkopen.

grts

Salvia ben ik niet echt een fan van, heb altijd nare trips gehad maar dat lag grotendeels aan mijn vrienden die de hele tijd aan het vragen waren wat ik zag en voelde, zwaar irritant, je bent in je hoofd op een andere locatie maar je hoort de hele tijd stemmen op de achtergrond.

Zware tegenvaller dus, hawaiian baby rose zaden hebben mij wel de perfecte trip bezorgd, geen vaagheid, enkel rust en kalmte.

Bovenaan