Zojuist 2c-e aangeschaft

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist een bestelling gedaan voordat de ban ingaat. Ik kon het toch niet laten om (onder andere) 2CE te kopen 2x 5capsules met elk 10mg dus 100mg intotaal. Zijn 5 flinke trips tot 10 middelmatige trips als ik t goed heb? Ik begin de laatste tijd wat vaker te trippen en deze zou ik spijt van krijgen als ik hem nooit geprobeerd had. Ben erg fan van 2cb namelijk. Mijn favoriete psychedelic tot nu toe als ik t vergelijk met lsd en truffels. Hebben jullie advies/tips hoe ik mijn eerste 2ce trip het best kan benaderen?

Alvast bedankt.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Ik had er zelf een vrij lastige body load van gehad op 20mg en het duurde idd even lang als LSD. Nu moet ik wel zeggen dat dit niet de headspace had dat de klassiekere psychedelica teweegbrengen. Maar dat heb ik al gemerkt bij de meeste 2C-x middeltjes; dat die vooral recreationeel erg leuk zijn (ideaal voor een psytrance feestje), maar voor introspectie enzo dan weer heel wat minder.

Maar benieuwd wat jouw ervaring hierop wordt. Ik sluit me aan bij @Neo-Shulginist dat 15mg allicht een ideale startdosis is!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had er zelf een vrij lastige body load van gehad op 20mg en het duurde idd even lang als LSD. Nu moet ik wel zeggen dat dit niet de headspace had dat de klassiekere psychedelica teweegbrengen. Maar dat heb ik al gemerkt bij de meeste 2C-x middeltjes; dat die vooral recreationeel erg leuk zijn (ideaal voor een psytrance feestje), maar voor introspectie enzo dan weer heel wat minder.

Maar benieuwd wat jouw ervaring hierop wordt. Ik sluit me aan bij @Neo-Shulginist dat 15mg allicht een ideale startdosis is!
Eens: fenetylamines hebben relatief veel bijwerkingen zoals hoofdpijn en misselijkheid en een wat oppervlakkiger psychedelisch effect. Wat dat betreft blijf ik altijd meer fan van LSD.

Bovenaan