""Z'on spul""

Ik zal maar eerst ff zeggen dat ik helemaal nieuw hier op dit forum ben en totaal geen ervaring met drugs heb. :tearsofjoy: Dus neem het me dan ook niet kwalijk als (voor de ervarenen) domme vragen stel! Ik raak toch de laatste tijd steeds meer geinteresseerd in drugs. Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is alcohol. Oeeeh, denk je dan he? =P Naja ik wil dus rustig aan beginnen het ook niet te erg laten worden. Gewoon wat dingen uitproberen. En voordat ik dat doe wil ik natuurlijk eerst wat informatie en ervaringen :wink: Ik wil proberen zo verantwoord mogelijk met drugs te experimenteren/omgaan. Oke..

.. hier komt mij eerste vraag..

Er bestaat "z'on spul" dat je inademt en dan voel je nix meer. Ik weet niet hoe het heet en waar je het krijgt.

Voor mensen die de film THIRTEEN gezien hebben. Daar gebruiken ze het ook. In de film zit het in een soort van flesje..

Ik hoop dat jullie met hem gebrekkige informatie wat kunnen.

Gr. V.

MissDior

Bewuste gebruiker
Lachgas is dit!

Je koopt patronen, (bij blokker bijv) en een slagroomspuit.
Vult een ballon met het gas, en dan via de ballon weer inademen!
Groetjes!

minn

Badass junkie
In de film Thirteen gebruiken ze lachgas volgens mij. Van écht lachgas weet ik niet zoveel, maar als je een keer ong 10% van het echte gevoel wilt voelen, koop een stuk of 5 slagroombussen in de supermarkt met een zak ballonnen (met de zoekfunctie kan je ook n hoop vinden over lachgas).
De bus hou je rechtop ipv omgekeerd, rechtop komt namelijk het gas eruit wat je nodig hebt. De balon heb je om het tutje heen gedaan en zo spuit je het gas erin. Balon hoeft niet helemaal vol. Neemt de balon eraf en zet m aan je mond en adem diep de lucht in die uit de balon komt.
een bus kun je ong 1 a 2 keer gebruiken. De slagroom wordt zonder het gas een vieze smurrie.
Je voelt niet veel, dat zeg ik wel. Maar altijd te proberen als je wilt.
Nogmaals, probeer de zoekfunctie maar even :)

J0rrit

Badass junkie
minn zei:
In de film Thirteen gebruiken ze lachgas volgens mij. Van écht lachgas weet ik niet zoveel, maar als je een keer ong 10% van het echte gevoel wilt voelen, koop een stuk of 5 slagroombussen in de supermarkt met een zak ballonnen (met de zoekfunctie kan je ook n hoop vinden over lachgas).
De bus hou je rechtop ipv omgekeerd, rechtop komt namelijk het gas eruit wat je nodig hebt. De balon heb je om het tutje heen gedaan en zo spuit je het gas erin. Balon hoeft niet helemaal vol. Neemt de balon eraf en zet m aan je mond en adem diep de lucht in die uit de balon komt.
een bus kun je ong 1 a 2 keer gebruiken. De slagroom wordt zonder het gas een vieze smurrie.
Je voelt niet veel, dat zeg ik wel. Maar altijd te proberen als je wilt.
Nogmaals, probeer de zoekfunctie maar even :)

je voelt niet veel? dan weet ik niet hoe weinig jij hebt gepakt, want van 2 patronen voel je echt wel heftig he. :)

zommes

Badass junkie
Minn heeft het niet over patronen maar echt van die voorgemaakte slagroom.

Maar ik raad inderdaad de patronen aan als je lekker hard wil gaan.

paupie

Bewuste gebruiker
hahah je voelt nie veel :grin:. Ik heb wel es 3 patronen in me longen gehad. Zooo dat is dus echt wel heftig hoor. Alleen jammer dat het echte effect maar 1 minuutje duurt. Daarna ben ik altijd nog een uurtje een beetje gaar/stoned-achtig.

^_^

Bewuste gebruiker
Heb nog nooit lachgas gedaan. Toch maar keer proberen als iedereen het lachen vind :wink:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik heb is met wat vrienden van me zo'n bus gekocht die ze ook in restaurants gebruiken enzo, 30 euro kost zo'n ding ofzo. Wel grappig is het, is in 1 keer heel heftig en is ook weer zeer snel weg. Daarom gooi je er elke keer dat je het doet ook wel gelijk een heel doosje met 10 capsules doorheen :P Ik vind lachgas leuk om wel is te doen, maar meer ook niet want ik vindt het effect daar veel te kort voor.
Een vriend van me heeft trouwens nadat zijn arm uit de kom was een echte bus lachgas toegedient gekregen, dat schijnt wel echt te vet te zijn :smoke:

Ik heb nu de patronen al bij de blokker gekocht van iSi. Maaaar... nu heb een geen slagroomspuit. Ben vorige week de hele tijd opzoek geweest naar zo'n ding. Maar hij was overal uitverkocht. En als die te koop was weet ik nog niet of ik hem wel zou kopen zo'n ding kost 50 euro! Ik heb het geld niet op mn rug groeien! Nou heb ik gelezen dat je dat ook met een fietspomp die op patronen werkt kunt doen, dus ik vandaag met een vriendin de bouwmarktEN, fietswinkel en sportwinkel in geweest en na gevraagd. De sportwinkel en de fietswinkel hadden ze, alleen... ze passen er niet in. :angry: (ben btw ondertussen nog 20 euro kwijt geraakt. naja ik heb ook al heel wat mensen na gevraagd voor een slagroomspuit maja niemand heeft zo'n ding. Na als ik zkr wist dat ik lachgas heel leuk vind en het ook vaker ga doen enzo, zou ik misschien nog overwegen een dure slagroomspuit te kopen. Miss dan toch wel tweedehands.
Is er nog een andere manier om het lachgas van de patroon in een ballon te krijgen? Of is er misschien hier iemand heel lief die me zijn slagroomspuit wil uitlenen? :mrgreen:

× V.

J0rrit

Badass junkie
Veronica D. zei:
Ik heb nu de patronen al bij de blokker gekocht van iSi. Maaaar... nu heb een geen slagroomspuit. Ben vorige week de hele tijd opzoek geweest naar zo'n ding. Maar hij was overal uitverkocht. En als die te koop was weet ik nog niet of ik hem wel zou kopen zo'n ding kost 50 euro! Ik heb het geld niet op mn rug groeien! Nou heb ik gelezen dat je dat ook met een fietspomp die op patronen werkt kunt doen, dus ik vandaag met een vriendin de bouwmarktEN, fietswinkel en sportwinkel in geweest en na gevraagd. De sportwinkel en de fietswinkel hadden ze, alleen... ze passen er niet in. :angry: (ben btw ondertussen nog 20 euro kwijt geraakt. naja ik heb ook al heel wat mensen na gevraagd voor een slagroomspuit maja niemand heeft zo'n ding. Na als ik zkr wist dat ik lachgas heel leuk vind en het ook vaker ga doen enzo, zou ik misschien nog overwegen een dure slagroomspuit te kopen. Miss dan toch wel tweedehands.
Is er nog een andere manier om het lachgas van de patroon in een ballon te krijgen? Of is er misschien hier iemand heel lief die me zijn slagroomspuit wil uitlenen? :mrgreen:

× V.

ja, zorg dat je met nog een andere persoon bent. Je zet de patroon tussen de bankschroef. Je laat iemand een schroefdraaier op het kopje van het patroon zetten, en dan zachtjes met een hamer er opslaan, zodat er maar een heel klein gat ontstaat, dan doe je vlug een ballon eroverheen. Omdat het patroon zo koud wordt als het open gaat, blijft de ballon vanzelf kleven en kun je ondertussen gewoon een ander patroon in de bankschroef zetten.

En ja, HET IS GELUKT!! :grin: :grin: :grin: ipv een bankschroef heeft gewoon iemand de patroon met een tang vast gehouden. We hadden wel 4 man nodig. Een met de tang die de patroon vast houdt, een die de ballon erover trekt, een die er meteen schroevendraaier opslaat en een die de gevulde ballonen vast houdt. =p maar het is gelukt!

Het was echt vet!
Dinsdag weer!
:grin:

× V.

Imke

Badass junkie
4 man, dat moet nogal een gebeurtenis geweest zijn. :)
Nou ja, het is je gelukt en dat is het voornaamste.

fun

Bewuste gebruiker
Kijk gewoon eens als er ergens een rommelmarkt is.
K heb er toen in Heerlen toevallig 2 kunnen kopen voor n euro p/stuk.

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:
ja, zorg dat je met nog een andere persoon bent. Je zet de patroon tussen de bankschroef. Je laat iemand een schroefdraaier op het kopje van het patroon zetten, en dan zachtjes met een hamer er opslaan, zodat er maar een heel klein gat ontstaat, dan doe je vlug een ballon eroverheen. Omdat het patroon zo koud wordt als het open gaat, blijft de ballon vanzelf kleven en kun je ondertussen gewoon een ander patroon in de bankschroef zetten.

Als het misgaat hou je wel de nodige brandwonden over, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.

Ja we hadden ook idd allemaal een of twee brandwondjes. Als je vinger ook maa ff in aanraking komt met het gas of de patroon dan wordt die helemaal wit. Was wel ff schrikken, maar we hebben er nix ergs aan overgehouden :wink:

Bovenaan