Zonde van je geld?

liquid state

Belezen gebruiker
Ik denk dat de meeste mensen waarschijnlijk al snappen wat ik bedoel
hiermee.

Wat vond jij echt zonde van je geld? gezien natuurlijke tripmiddelen/kruiden/etc?

Ik heb een aantal weken terug wat natuurlijke producten van azarius besteld en ook al gebruikt:

Yohimbe
Muira puama
tageatis lucinda.

bij de yohimbe voelde ik me wel energieker maar werd ook gevoeliger op een nadelige manier. Mijn vriendin werd er superhyper van en ook wat gevoeliger maar niet gevoeliger als mij dus liep de sex alsnog te snel slecht af. Ik heb hier een tinctuur van gemaakt. Wat ook niet al te geweldig werkt sterker nog dit werkt helemaal niet of misschien ongemerkt ( al met alwel een goed middel voor een wat hardere penis maar ook een te gevoelige penis)

Muira Puama ongeveer hetzelfde verhaal al werd dit wel gepaard met een wat lichter gevoel in mn hoofd. ook een tinctuur van gemaakt precies zoals azarius me inlichtte, maar net als bij de yohimbe erg weinig effect.

Tageatis Lucinda was aan de ene kant erg teleurstellend. want hier merkte ik helemaal niets van alleen wat ontspanner kwa spieren. maar geen CEV's zoals ze claimen te hebben. Hier heb ik ook een tinctuur van gemaakt. Maar ook dit gaf erg weinig effect.

Al met al hebben deze middelen erg weinig tot geen effect gehad.

Dus nu is mijn vraag wat vonden jullie zonde van jullie geld als het om natuurlijke middelen gaat.

Armani7

Bewuste gebruiker
dat heb je met natuurlijk producten, bij de ene werkt het niet of amper en bij de andere super hard.

azgaza

Badass junkie
Ik ga mijn geld niet uitgeven aan de leuke kruiden en andere dingen die zogenaamd een effect moeten hebben, als ze zouden werken zouden veel meer mensen ze gebruiken, en zouden ze populairder zijn en zou je er positiever bericht over horen.

proton

Belezen gebruiker
Heb paar capsules Yohimbe gekocht, gewoon om te testen, gelijk een hele pot is natuurlijk zonde als het niet zou werken.
Advies was wel 2 capsules ipv 1, dat advies goldt eigenlijk voor alle natuurlijke middelen.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
space trip...( een of andere herbal )
kreeg alleen een vaag gevoel,,misselijk heid,,en kon daarna niet meer slapen

heb ik met verscillende cap's gehad.

Bovenaan