zotste XTC ervaringen

needlefreak

Bewuste gebruiker
als je veel XTC pillen slikt (meer dan 10) dan kun je de zotste dingen meemaken. ik zal eens enkele voorbeelden geven:

-ik heb eens gehad dat ik 's nachts te voet terugkwam van een party en op straat overal doorzichtige mensen zag. ik bleef daar naar kijken en als ik dichtbij kwam waren die mensen verdwenen. je zit precies in een droom.

-ik had eens zoveel geslikt dat ik niet meer kon praten. alles wat in me op kwam vergat ik direct. ik zei 1 woord en was alweer vergeten wat ik ging zeggen. toen zat ik gelukkig bij vrienden thuis.

-kwas eens zo aan het flippen dat ik bewegingen maakte die ik niet wou maken. ik kon mezelf niet meer onder controle houden. ik kon niet meer gewoon stappen. m'n ene been trok ik bij elke stap hoog op zonder dat te willen. ik zei ook dingen zonder te beseffen dat ik het zei. het sloeg nergens op. gelukkig hebben ze me dan naar huis gebracht.

-ik heb eens een blackout gehad van meerdere uren. ik herinner me nog dat ik uit een dancing kwam en richting station liep, daarna weet ik niks meer. het enige wat ik weer wist was dat ik voor m'n deur thuis stond. alles daartussen weet ik niet meer. die dancing was meer dan 100km van mijn huis en ik heb de trein en de tram genomen waar ik niks meer van weet. wie weet wat ik allemaal uitgestoken heb?? :mrgreen:

dit zijn zo de zotste ervaringen die ik me op't moment nog kan herinneren. 'k moet wel zeggen dat ik toen ook alcohol dronk en wiet blowde. weet ik veel welke producten er in die pillen gezeten hebben toen ik zo flipte :confused:

nog mensen met zotte XTC ervaringen??

synchemic

Experimenterende gebruiker
Ja.

-Gezichten van vrienden veranderden. Een vriendin zag er uit als een varkentje, een vriend zag eruit alsof hij in elkaar geslagen was en een andere vriend leek op een duif.

-overal waren wietzakjes, zelfs tussen een joint die ik aan het draaien was. Tot ik ze probeerde te pakken, toen waren ze weer weg.

-de kraan veranderde in een lul. Dat was het raarste wat ik ooit gezien heb :openmouth:

helaas niet meer ervaringen, mijn bronnen zijn opgedroogd if you know what i mean.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Gezichten van vrienden veranderden

nu ik jou bericht lees schiet er mij iets te binnen.
ik heb ook eens gehad dat ik in de spiegel keek vanop een afstandje en mijn eigen gezicht niet zag maar dat van een onbekende. hoe langer ik bleef kijken, hoe echter het leek. pas toen ik even weg keek en weer terug in de spiegel, zag ik weer mezelf.

bbibi

Newbie
ik heb wel eens mn hele dag opnieuw beleeft als k weer in bed lag, of ik zat wel eens computerspelletjes te spelen met mn ogen dicht

callimero

Newbie
Ik heb deze dingen ook veelal meegemaakt, handen in steen zien veranderen, mensen voor een tas aanzien, overal vuurvliegjes zien of constant in een soort van tripjes raken: je komt uit een soort tripje en je blijkt midden in gesprek te zijn met iemand die je niet kent en je hebt ook geen flauw benul waar het over gaat of je komt uit je tripje op een toilet op een feest en hebt geen flauw benul hoe lang je er hebt gezeten of waar je vrienden ergens staan, erg vreemd allemaal maar heb wel gemerkt dat als ik tijdens het gebruik van xtc niet blow al deze dingen een stuk minder zijn, zeker de tripjes, ik begin nu meestal pas te blowen als ik thuis ben lekker aan het chillen op de bank met een paar vrienden juist op deze momenten vind ik al die freaky dingen wel erg leuk

ik heb ook weles op party 12 pillen gebikt :confused:

Dat was erg ik zag niks normaals meer. Al die gaste hadde koppe verbrand keigrote puiste op de kop en hoe dichter ze bij me kwame hoe minder dat werd en voor mij ging dat zo weer weg en waren ze weer normaal. Overal waren trappetjes en hekjes waar ik helemaal langsop ging lopen terwijl er helemaal geen hek was :grin: Ik zag een groot groen net hangen boven de zaal dat wou ik pakken maar lukte niet. En op de plee dacht ik dat k een bloedneus had en probeerde dat af te vegen maar dat lukte niet en van de trugreis weet ik nix meer.

Ga nog wel bikke enzo maar geen 12 meer

:) Ik heb gehad dat mijn vriendin telkens een andere bril op had die ik probeerde weg te slaan maar dan werd het weer een andere bril. Ook heb ik uit de hoek een kaboutertje zien komen en van een parasol heb ik even gedacht dat er een satelliet in mn kamer hing. Heb een keertje uit woede en frustratie hele plukken haar uit mn hoofd getrokken die ik de volgende morgen verspreid door de kamer vondt. Verder heb ik ook altijd wanneer ik in slaap probeer te komen dat ik dan mensen tegen me hoor praten waarop ik weer tegen hen terug hele gesprekken ga lopen voeren, maar op het moment dat ik mezelf dan zo bezig hoor vraag ik me schamend en lachend hardop af wat ik aan het doen ben. Heb heel vaak gezoend met een vriendin, voor de lol. :hearteyes: Heb ook vaak het gevoel gehad dat ik niet wilde dat het zou stoppen, en ook de hele tijd wilde dat mn vriendin in mn buurt was. Heb ook wel gevoelens van spijt gehad na inname maar dit had veelal te maken met plaats en moment en keuze van de avond. Ik kan wel heel erg sterke gesprekken voeren onder invloed van XTC en ik ga meestal van speed-pillen heel vreemd zitten neuriën, bijna NEUROTISCH, DWANGMATIG :wink:
De dingen die je zo bizar ziet, (visuele effecten), komen voornamelijk door de stof MDA; die in veel XTC-pillen zit.
Verder nog teveel om op te noemen gekke dingen gezien. :sunglasses:

Keep Party-ing on peepz ! :wave:
XXXXXX

Als ik XTC heb geslikt en ik lig half trippend in bed, heb ik heel vaak dat ik denk dat ik een sigaret rook :smoke:. Ik beweeg mijn hand dan elke keer naar me mond om 'm eruit te halen, maar dan kom ik (telkens weer) tot de ontdekking dat ik helemaal niet aan het roken ben... :confused:

:wave: Mensen... Keep on Trippin', but be carefull !!! :wave:

natalia

damn gebruik al van mijn 16de xtc,mor echter met mate..
Nooit meer dan 3 pilletjes gepakt.
K heb nooit vreemde dingen gezien aan mensen,die verhalen die ik hier boven lees heb ik nog nooit meegemaakt.Miss omdat ik nooit te veel geslikt heb?
T enige wat ik voor heb als ik xtc gebruik is dat mijn gezichtsveld totaal veranderd,omdat ik zowieso ni goe zie, zie ik tan super scherp..very weird :sunglasses:
K kan blijven shaken :rock: héhéhé who not?!sweating,talking..t gaat allemaal vanzelf.
TAKE CARE peepz :wave:

otherside

Newbie
- op je bed zitten na een feest en terwijl je een joint rolt ontekken dat je vloeitje 2 plakranden heeft en ook nog zeker weten dat het zo is

-als je thuis na een avond doorgaan op de bank zit duizenden spinnen (zwart met geel) ziet lopen en weten dat ze er niet zijn en toch zie je ze en als ze dicht bij komen en je blaast vallen ze uitelkaar

-elke keer als je in bed ligt droom je dat je een peuk krijg aangeboden en als je hem wilt pakken grijp je lucht en kijk je verleipt rond en denk je ``wow mooi ..........vaag ........... ´´

-bij je buurjongen zitten naar buiten een joint gaat roken en dan kijk je rond en vraag je waar we de fuck we zijn

-zo lang naar je vriend kijken dat je denkt dat hij huilt en ze gezicht van plastic is

-mensne horen praten en dan ...jahh. zeggen en op dat moment realiseer je dat je alleen dacht dat je wist waar ze over prate maar je dat gewoon spacde en voor 1 minuut weer ff zeg maar wakker ben en daar ga je weer

-je na een avond thuis komt op de fiets en keihard tegen de schutting aanrijd omdat je geen diepte ziet en en alles zo donker is

-naar de w.c. gaat omdat je dacht dat je moest pissen en als je er staat weet je niet eens waarom je daar bent

otherside zei:
- op je bed zitten na een feest en terwijl je een joint rolt ontekken dat je vloeitje 2 plakranden heeft en ook nog zeker weten dat het zo is

ik ken het, heb'k ook is voor gehad
mijn vrienden lachten zich kapot

toen ik nog niet zooow lang slikte, lag 'k is in bed, en dacht ik dat ik een vriendin van mij 2 meter verder op de grond zag zitten wenen
ik heb toen een uur zitten zeggen da ze ni moest huilen enzow, en alweer begrepen de 2 vrienden da bij me waren er niks van :)

TikkelbikkeR zei:
Als ik XTC heb geslikt en ik lig half trippend in bed, heb ik heel vaak dat ik denk dat ik een sigaret rook :smoke:. Ik beweeg mijn hand dan elke keer naar me mond om 'm eruit te halen, maar dan kom ik (telkens weer) tot de ontdekking dat ik helemaal niet aan het roken ben... :confused:

:wave: Mensen... Keep on Trippin', but be carefull !!! :wave:

-Ik heb dat heel vaak van speed... zit ik bij iemand thuis op de bank en dan denk ik dat ik me peuk heb laten vallen op de bank.

-Dus ik kijken onder de bank, boven de bank, in de bank, op de grond....
Tot iemand zegt dat je niet aan het roken ben :grin:

-Was een keer met de veters van me nieuwe schoenen bezig, 5 uur lang.... ik dacht 5min.. :flushed:

-Toen hoorde ik me moeder boven bellen met iemand en die zei dat die schoenen niet van mij waren.

-Toen dacht ik dat die schoenen niet van mij waren dus heb ik ze weer terug in de doos gedaan en heb het nog 2 uur lang gelooft ook.

-Met je telefoon zwaaien in het donker en dan zie je 15 seconden later nog steets die zelfde telefoon in slowmotion maar dan alleen het frame... vette paarse lijen. Ik heb hier een half uur mee gespeeld ofzo :grin: :grin: :grin: :grin:

-Ik liep alleen naar huis op een lange weg midden in de nacht... toen keek ik achterom en zag ik een wolf naar me toe rennen. Dus ik rennen midden op de weg en toen zag ik heel veel katten die me wouden pakken.... ik was echt kapot toen ik thuis kwam.

-Kevers en spinnen op de muren, beesten die op je springen.

-Kwam thuis op een avond en zei ik tegen me moeder 'mam, waarom heb je het huis opnieuw geverft'. Ik zag alles in andere kleuren geverft.

-Mensen die je fiets willen stelen achter je huis... 2 uur lang achter de ramen in huis gezeten kijken of ze weer kwamen.

-Muziek staat te hard op je kamer... ff zachter zetten... maar stereo toren stond niet aan.

-Gat in de weg met allemaal losse en kapotte stenen :P

-Mensen zien die er niet zijn en toch zwaaien ze terug...

-Computerkabeltje verwisselen en daar doe je 6 uur over :/

-Schaken en teteris spelen en een paar uur later ben je vergeten hoe het ookalweer werkten.. helemaal in de war... zie je die blokjes op je telefoon van het spelletje teteris naar beneden glijden en dan weet je niet eens meer wat je moet die blokjes moet doen.

-Lang naar het stoptcontakt kijken en denken dat je zelf een stopcontakt bent :/

Ik lees met veel plezier jullie verhalen over alle malle dingen jullie meegemaakt hebben.
Zelf heb ik ook wel eens meer dan 10 pillen op maar echt geen gekke dingen gezien hoor.

Wel heb ik na een aantal pilletjes te hebben genomen en een flinke joint :stoned: erachteraan, dat ik helemaal de weg kwijt ben!

Ik begin dan verhalen te vertellen en midden in een verhaal weet ik niet meer wat ik aan het vertellen was en begin even vrolijk weer over iets anders..

Ze kunnen me dan ook echt voor de gek houden! Waar ook veel gebruik van wordt gemaakt door vrienden.. hahahah
:grin:

speedygirl

Ik neem nooit echt veel xtc, probeer er zoveel mogelijk voor te zorgen dat ik mezelf toch nog iets of wat onder controle heb. Ik ben nu eenmaal een meisje :)

Wel herinner ik me 1x toen ik bij een vriend van mij thuis aant playstationen was , dat was dat spel GTA 3 . Een ganse nacht hebben toen gespeeld. Toen ik de volgende dag buitenkwam vergeleek ik alles wat ik zag met beelden uit dat spel. Was wel raar maar heb het maar 1 keer voorgehad bij xtc.

Op speed daarentegen heb ik al zottere stoten gedaan, mja das een te lang verhaal :wave:

speedygirl

kaboutertjes zei:
Ik lees met veel plezier jullie verhalen over alle malle dingen jullie meegemaakt hebben.
Zelf heb ik ook wel eens meer dan 10 pillen op maar echt geen gekke dingen gezien hoor.

Wel heb ik na een aantal pilletjes te hebben genomen en een flinke joint :stoned: erachteraan, dat ik helemaal de weg kwijt ben!

Ik begin dan verhalen te vertellen en midden in een verhaal weet ik niet meer wat ik aan het vertellen was en begin even vrolijk weer over iets anders..

Ze kunnen me dan ook echt voor de gek houden! Waar ook veel gebruik van wordt gemaakt door vrienden.. hahahah
:grin:

Hangt er vanaf welk soort pillen je neemt, er is nogal veel verschil tussen de ene en de andere. Ook vind ik pure mdma veel anders voelen dan xtc pillen, my opinion :wave:

MystiX

:smoke: Het enige vage wat ik heb meegemaakt is dat ik vooruit liep en alles kwam maar niet dichterbij en dan na een kwartier tot de ontdekking komen dat je nog helemaal niet bent begonnen met het lopen. :confused: :openmouth: :rolleyes: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

natalia

zotste xtc-ervaring!!aha xtc thuis in uwen zetel nemen(nie veel natuurlijk) samen met mijn ventje!!!en ja da geeft vonken zu :openmouth: :openmouth: :)

t schaamlijkste wat ik ooit al meegemaakt heb op xtc (t was wel combinatie met alcohol) we waren met een ganse bende in a'pen beland in éen of andere disco,en tegen de ochtend strompelen we met zijn allen buiten!!en plots zie ik daar nen dj met zijnen platenbak buiten komen en met allemaal bodyguards rond hem,en ik nor dienen dj roepen,héy ik ken jou ,k ken jou :flushed: :flushed: :flushed:
Mor dienen dj is vree gekend in Belgie,en dienen dj tegen mij "ah ja van waar?!!" en ik tegen hem "hoe noemde gij nu weer"alé help mij ne keer!!
en den dj en al die bodyguards lachen met mij overdreven,en ja lap toen had ik eindelijk door wat zijn naam was!!
dienen dj had nen gansen nacht nen super set en al gespeeld voor ons!!!amai da was SCHAAMLIJK!!! :flushed: :flushed:
Mor ja k heb toch nog een kusje van hem gehad!hihihi

dus dope maakt u ongeloofelijk skeel en dom héhéhéhé :smoke:

Calabria

Newbie
hmmm een beetje late reactie, maar goed...

ik ben nu iemand die heel erg vlug hallucineert (zelfs met weed heb ik een paar keer gehallucineerd, is echt wel uitzonderlijk geweest)

vorig jaar heb ik 5 keer xtc genomen zonder iets te voelen (slechte pillen) en een half jaar geleden deed ik het nog eens en toen voelde ik het wel.

maar ik had het laat op de avond gedaan toen ik uitging dus ik moest alweer bijna naar huis...

daar kon ik natuurlijk niet slapen, dus ik lag gewoon klaarwakker in mijn bed, lichten uit, koptelefoon op, muziek aant luisteren

ineens kwamen er uit mijn spiegel 2 zwarte mannetjes en die begonnen daar een partij te dansen! de ene stond zogezegd op een podium en de andere gewoon op de grond. Nou, die konden dansen seg :)
en daarna zag ik een reus op mijn kamer, ineens zat er een meisje op mijn bed, er stonden 2 gasten aan een "bar" (wat eigenlijk gewoon mijn boekenkast was),... was erg grappig!

Nu heb ik vorige keer na een half jaar nog een keer xtc genomen
eerst veel gedronken, toen weer op het einde een pilletje
maar ik bleef bij een vriendin slapen, en die wist helemaal niet dat ik xtc op had
dus die dadelijk aant slapen want zij was moe
ik nog 4 uur klaarwakker op haar kamer gezeten
maar ik was niet alleen :) ik werd vergezeld van allemaal mensen die in de kamer rondliepen (enfin dat zag ik, maar was er helemaal niet)
in elke hoek van de kamer zag ik andere mensen, precies alsof ik nog in de discotheek was
ik zag ook een paar vrienden van mij enzo, en een man met een hele lange nek (wat eigenlijk gewoon de gordijnstaaf was :))
ik wist natuurlijk dat ik gewoon aan het hallucineren was, maar ik kwam niet meer bij van het lachen

de dag erna toen ik ging slapen zag ik het weer (toen was ik op mijn eigen kamer), de xtc was al lang uitgewerkt, maar ik was al bijna 36uur wakker, had heel weinig slaap gehad enzo
en toen zag ik een klasgenoot van mij op mijn bureaustoel zitten en hij was bezig op de computer en ook weer helemaal aant dansen (zittend dan)

ik heb iets met dansende mensen :)

aquarel

ik hoor bij de old gebruikers vrees ik, en ik heb ook al bizare dingen gezien en meegemaakt.

ik zag eens onder invloed van xtc, een hele reeks van ongeveer 15 minuten, the simpsons op mijn muur.
de hele familie was aanwezig in het verhaal en ook alle kleuren, maar de kleuren waren allemaal donker.
donkergeel, donkergroen enz...
geflipt was dat, maar ik bleef kijken omdat ik het fun vond.

ik had samen met een vriend eens 150 pillen gekocht.
wij hadden verschillende video's gehuurd, voor die nacht.
om de 10 minuten slikte wij een pil.
ik moest naar de wc, en mijn nieren blokeerden, ik kon niet meer plassen.
ik zat een uur op die wc, en het wou maar niet lukken..
wij hebben toen verplicht een dokter moeten bellen die van wacht was.
want ik kreeg pijn in mijn blaas, ik had toen ook liters bier gedronken.
de dokter belt aan en vraagt wat er scheelt.
wij praten in omwegen want we durven het niet rechtuit zeggen van die xtc.
opeens zegt de dokter, luister als jullie niet zeggen wat er juist scheelt dan kan ik jullie niet helpen.
we hebben het hem dan uitgelegd...hij neemt uit zijn koffertje een naald met een plastieke koortje dat hol is vanbinnen (om bloed mee te trekken)
steekt die naald in de bal zak en tapt die urine af..
toen hij weg was, heb ik het nog enkele keren moeten doen om te kunnen...drinken zeg maar :)

er zijn nog vele leuke verhaaltjes, maar het typen ben ik momenteel beu..

Mac...

Badass junkie
Denk dat je op bijna iedere dug (of combinatie van) wel zotte dingen kunt meemaken. Veel verhalen die ik lees zijn echt van die trippy gevallen, waarbij je denkt dat er iets is, maar het is er niet. Ook niet meer weten waar je nou over aan 't lullen bent is ook zo'n goeie... "waar hadden we 't over?" en niemand die 't weet natuurlijk. Ook heb ik zelf wel 'ns tijdens deep-space mensen gevraagd of ze me een hamer uit de kruiwagen wouden pakken. Maar op dat moment dacht ik ook echt dat ik aan het werken was, maar ja. Maar denk dat groot verbruikers echt wel hele vage dingen mee kunnen maken, die tevens ook alleen gebeuren als je wazig bent. :mrgreen:

Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . :openmouth:

Heb ook nog wel een leuke...:)
Zit je helemaal wazig van 5 pilletjes terug van Qlubtempo in de hemkade,
op de trein te wachten.
En je denkt effe een lekkere joint te gaan draaien.
Totdat je aan het brokkelen bent en iemand vraagt hoelaat het is,
en hop alles op de grond en daarna gewoon droog voor je uity gaan zitten klijken.
Totdat iemand zegt he waar is di joint dan :P

Na een tijdje :P ...
Mensen met grote kapsels zien
En daar in heel grote haarspelden :mrgreen: en toeterjes en zo
En elke lamp vormt een lijn met de bas :openmouth: Freaky was dat :mrgreen: ma het bleef fijn kwas juist aant zwemmen in het volk

Okey ik maak elke x wel wat mee als ik snoep:wink:

Ff de leukste en de meest vreemde op een rijtje

-Gaten in de grond zien
-Overal hekken of tafels zien
-IJs op de grond en sneeuw (hartje zomer:confused:)
-Vrachtwagens die zomaar verdwijnen en ik maar zoeken waar ze waren
-WC's die overstroomde
-Mensen die in elkaar geslagen leken tot dat ik ff goed keek. Toen waren ze weer normaal
-Brillen
-Beugels

En ga maar door zo. Misschien dit weekend wel weer wat op Thunderdome. Naja, ik zie wel

:wave:

keutje

Newbie
en of ik rare dingen mee heb gemaakt..

- de grond zwiebelde helemaal onder mij weg..
- de weg was heeeeel zagt alsof ik op een kussen liep..
- mijn bed ging op en neer.
- alles bewoog..
- mijn armen voelde als veters aan.. zo soepel..
- pijn in mijn borstkast ( van die hele koude pijnlijke steken)
- zag allemaal kleurtjes overal..
- had het gevoel alsof mijn bek op me sgoot lag..
- wist neit waar ik heen moest kijken..
- lag op bed en praate gewoon maar door.. zonder dat ik wist waarover en zo..

- 3 dagen later zag ik nog kleurtjes en lag ik nog helemaal na te trippen..
- zag allemaal rare dingen die er niet eens waren.. herkende nix meer..
- was bang
- en week lang strond ziek geweest...

en nog wel meer maar kan er f fniet op komen.. zo voelde ik me van afgelopen weekend.. en een weekend eerder..
ben te hard gegaan en ben lekker doorgetript en voel me nu nog vet ziek..
maar komt omdat er lsd in de pillen zaten die we hadden.. :flushed:
hehe...

XTC078

Newbie
hahaha echt prachtig al die verhalen :) :) ik heb zelf ook al aardig wat mee gemaakt:

- gezichten van vrienden die verandere in een mongooltje of wat dan ook(of gewoon mijn eigen gezicht in de spiegel:P :wave:
- naar boven lopen wetend wat je gaat doen.. boven komen en je afvragen: WTF DOE IK HIER? :grin: weer naar benee lopen en dan o ja! dat ging ik doen.. en dan weer naar boven.. haah en dan soms de 2e keer WEER vergeten wat je boven komt goed.. VETTE LOL WHAHAHA
- 100 meter verderop mensen zien lopen.. ernaartoe lopen en dan zien dat er helemaal niemand is.. haha en die mensen kunne soms wel 4 of 5 meter groot zijn:grin:
- op een parkeerplaats staan achter de ahoy op een zondag om 7 uur smorgens.. weg gestuurd worden door de politie omdat het betaald parkeren weer ingaat. omdraaien en weer vrolijk verder praten met de rest en vergeten dat de politie er staat:grin:
- in bed liggen en denken dat er iemand tegen je staat te praten.. gaat er dan een gesprek mee voeren en even later realiseer je je dat er helemaal niemand is en dat je tegen het niets aan het lullen bent.. haha echt GEWELDIG

en zo kan je nog wel ff doorgaan:grin: ik ben er zelf mee gestopt ik ben nu 19 en ik slik al overmatig sinds mijn14e... mijn maag is behoorlijk naar de klote ik word altijd misselijk de laatste tijd als ik een pilletjes slik.. dus kijk uit.. overmatig gebruik en ik verzeker je dat je naar de klote gaat.. net als ik:P gelukkig doe ik het niet meer.. dat zoude meer mense moeten doen..

keutje

Newbie
whehe
vet lachen om dat allemaal te lezen..
veel dingen herken ik ook wel.. whahaha
heb ook een keer gehad lag ik in bed proberen te slapen en zag ik allemaal van die smeerkaasbakjes staan die ik op kon stapelen.. of een auto vol met zwarte stippen.. en ik zag sinterklaas op zn bek gaan..
egt vet vaag allemaal.. maar wel lachen :wink: whaha :) :stoned:

XTC078

Newbie
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
KANKER XTC PILLEN HEBBEN HEEL MIjn MAG NAAR DE KLOTE GEHoLPEN.. tis ff leuk tot het eind nabij is.. veel suc6 met naar de klote gaan allemaal

Bal0n

Badass junkie
XTC078 zei:
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
KANKER XTC PILLEN HEBBEN HEEL MIjn MAG NAAR DE KLOTE GEHoLPEN.. tis ff leuk tot het eind nabij is.. veel suc6 met naar de klote gaan allemaal

Mag ik vragen hoevaak jij gebruikt(e)?

L-Mack

Ik wist niet dat je zo hard kon hallucineren van mdma. Ik heb zelf al vaak xtc gebruikt maar ik had alleen zo vervormingen en soms denk je dat je iets ziet maar als je goed kijkt is het weer weg. Alleen van paddo's krijg ik zulke halucinaties als jullie hier beschrijven.

L-Mack

L-Mack zei:
Ik wist niet dat je zo hard kon hallucineren van mdma. Ik heb zelf al vaak xtc gebruikt maar ik had alleen zo vervormingen en soms denk je dat je iets ziet maar als je goed kijkt is het weer weg. Alleen van paddo's krijg ik zulke halucinaties als jullie hier beschrijven.

Ik neem mijn woorden terug. Met nieuwjaar heb ik 8 pillen gepakt en toen heb ik heel veel dingetjes gezien die er eigenlijk niet waren alleen kan ik me niet meer goed herinneren wat ik juist allemaal gezien had. Wel herinner ik me dit nog: ik kwam om 9 uur s'morgens thuis en toen ik binnen was zat men vriend waar ik die nacht mee uitgeweest was in de hoek van de kamer, hij zat en hij was net een budha-beeldje. Toen ik dichterbij kwam werd hij alleen maar groter!!! Gelukkig verdweem hij na enkele seconden weer :mrgreen:

Kheb nog maar 2xgebruikt, dus echt vreemde verhalen heb ik niet. Maar khad dus afgelopen weekend n halfje genomen(weet niet wat t was, n groene pil :openmouth: )Maar kwou helemaal nie stampen, kwou zitten en praten en gekke geluidjes maken. Was echt super geweldig. Kvond t ook n mega kick om naar de wc te gaan en door die gang naar de wc te stampen en dat iedreen me dan zag haha. Achter de dj hing n groot scherm waar de hele avond porno op werd vertoont. Op een gegeven moment was ik de porno zo beu dat ik het helemaal niet meer zag haha. In de taxi opweg naar het station leek het net of de taxi allemachtig hard ging en scherpe bochte maakten, terwijl die vent maar 50 reed haha. ook nog stom zitten ouwehoeren over bolussen... :confused: iig tging echt helemaal NERGENS over..

Op Qlimax heb ik ongeveer een uur met een poedel rond gelopen, terwijl dr helemaal geen poedel was haha. (was btw de 1ste x dak had geslikt)

groenroker

ghehehe vette lol om dat allemaal te lezen prachtig gewoon ik zat eens uuren achter mekaar met me hand van links naar rechts te bewegen vlak voor me hooft en met me kop rondjes te draaien lol :wave:

hho

Newbie
Ik was een keer met een paar vrienden in de Hemkade (jaartje of 4 geleden) en had 2 dextertjes gehad. Op een gegeven moment komt die vriend van mij vragen of ik nog wat voor em had (had er nog :sunglasses: die heb ik aan em meegegeven. Sprak ik em later aan de telefoon wist ie er niets van. Blijk die dingen dus gewoon aan een wildvreemde meegegeven te hebben :flushed:

hho

Newbie
Ow ja en ik zie op feesten altijd overal bekenden lopen. Spreek ik ze aan, praat ik er 5 minuten mee en ineens verandert hun gezicht naar diegene die ze eigenlijk zijn..... blijk ik dus 5 min tegen een wildvreemde de raarste verhalen te houden... :flushed:

crazyboy

Newbie
soireé

tuurlijk kan je hallucineren van xtc, als je onder invloed van xtc bent is de rook van wiet net een engeltje dat op je tong plast. :smoke:

-op een soreé heb ik eens pure alcohol,wiet, en xtc gemengd ,
ik wist echt niet meer waar ik stond. de tijd ging sneller voorbij
we zaten daar al 5u en ik had eerder het gevoel dat het maar 10 min waren, mijn ogen draaide naar boven,
mijn handen maakten bewegingen waar ik geen controle meer op had.
en langs de andere kant voelde ik mij heel goed.

-ook lag ik soms in mijn bed en werd ik terug naar momenten gezwierd die ik eerder die dag beleefde.

-voetballen die op mijn muur aan het springen waren.

-de armen van een dj op een poster zijn beginnen bewegen.

-in een dicotheek is eens het gezicht van een vriend veranderd in dat van een andere vriend met een piercing die 2 meter verder stond.

-s'morgens om 7u op een parking (na het uitgaan):mijn vriend was een joint aan het rollen en plotseling gooit hij hem op de grond wij allemaal kwaad want het was het enige wat we hadden
hij wist zelf niet waarom hij dat gedaan had en
ff later kwam de combi net de parking op gereden. :confused:

-een te grote hond die ik later in mijn wijk ook nog zag rondlopen
later bleek dit een plastic koe te zijn.

-mijn gezicht waar een schaduw over kwam.

-ooit had ik eens bang omdat ik dacht dat ik uit elkaar ging spatten
was wel heel paranoiä toen. :flushed:

maar het liefst ga ik gewoon naar een discotheek een dansje maken, daar wil ik wel liever niet hallucineren dus rook ik daar geen joints meer. :sunglasses:

:wave: :) :) :) :) :) :wave:

Bovenaan