Zou ik dat kunnen doen?

Extisi

Wijs gebruiker
Ik wil xtc gaan nemen, maar niemand wil meedoen..
Ze durven niet, en willen er vanaf blijven, is wel verstandig, maar ik wil het toch proberen.
Zou ik rond het slapen gaan zo'n pilletje kunnen nemen, en dan die uurtjes maar op mijn kamer vertoeven?
Als ik een jointje rook vermaak ik mezelf ook altijd, met andere er bij is wel leuker maar als ik alleen ben verveel ik me ook nooit...
Zou ik bijv. eerst in me eentje een halfje kunnen nemen? Moet ik nog ergens aan denken?

TrippyShit

Badass junkie
Of het kan? Ja, waarom niet? :P Tiss wel verschrikkelijk saai vind ik zelf. Heb 1x een tijd in mn 1tje gezeten met mdma op en vond er barweinig aan. Zat heletijd mensen te bellen. Ook mensen die ik beter niet had kunnen bellen op zo'n moment :P Mdma moet je met je vriendin of met je beste vrienden doen. Of tijdens uitgaan natuurlijk. In je eentje vind ik HEEL erg zonde van je 1e keer mdma. Die is bij 90% van de mensen de allerbeste en mooiste keer. Zou zonde zijn als je dat verpest door een half pilletje te nemen en je op je kamer af te zonderen.

Je kan beter gewoon even wachten tot er mensen mee willen doen. Ik beveel het je bijna :P

Scorp

Newbie
Ik kan me niet voorstellen dat XTC leuk is als je helemaal alleen bent. Ik denk dat je je dan eenzaam tot zelfs paniekerig gaat voelen. Neem het gewoon als er vrienden bij zijn desnoods nuchtere.

Extisi

Wijs gebruiker
Oke, dat vroeg ik me dus af. Maar ik kan het nooit doen..
Ik ben óf op school, óf werk, of gewoon thuis bij mijn ouders. Dat kan ik nooit verbergen..
Dus vond ik het wel een goed plan om in me eentje te doen als iedereen slaapt..
Maar dat is dus niet zo'n strak plan?

caatje

Badass junkie
Alleen gebruiken doe ik het meest. Ik vermaak me prima met een beetje muziek luisteren, tv kijken, computeren. Het is wel lekker als je ook wat rond kunt lopen zonder dat je stress moet hebben van je ouders. Waarom niet wachten totdat ze eens een avondje weg gaan? Als ze wat vroeg op de avond vertrekken heb je toch lekker wat tijd voor jezelf.

Het enige probleempje: wat als je je niet lekker voelt of bang wordt? Dat zou mij dan weer bezig houden.

Extisi

Wijs gebruiker
Mijn ouders gaan nooit avondjes weg..Dat is mijn probleem. Plus ik heb nog een paar broers rondlopen..
Ik ben echt nooit alleen thuis...en ik wil gewoon de tijd hebben om te nemen, en ik dacht dat snachts perfect was. :) Haha.
Plus ik heb erg nette vrienden die niet aan de drugs zitten...dus als ik zo'n pilletje zou nemen met hun er bij, zouden ze dat niet kunnen waarderen denk ik ..
Ze hebben al iets tegen jointjes...

TrippyShit

Badass junkie
caatje zei:
Alleen gebruiken doe ik het meest. Ik vermaak me prima met een beetje muziek luisteren, tv kijken, computeren. Het is wel lekker als je ook wat rond kunt lopen zonder dat je stress moet hebben van je ouders. Waarom niet wachten totdat ze eens een avondje weg gaan? Als ze wat vroeg op de avond vertrekken heb je toch lekker wat tijd voor jezelf.

Het enige probleempje: wat als je je niet lekker voelt of bang wordt? Dat zou mij dan weer bezig houden.

Maar vind je dat hij zijn 1e 'speciale' keer hieraan moet verneuken? Dat raad ik toch wel heel erg af. Tegen niemand kunnen zeggen hoe geweldig het wel niet is en dat met elkaar kunnen delen??

Wacht gewoon tot er andere meedoen OF doe het terwijl hun iets anders doen desnoods? In mn 1tje lijkt mij niks.. en strak plan? Ja strak wel, plan zelf vind ik niks :P

Flameon

Badass junkie
Het is wel mogelijk om het alleen te gebruiken, maar ik zou het je niet aanraden.
1) als het fout gaat voor jou gevoel en in paniek raakt ben je maar alleen
2) lekker in de discotheek / samen met je partner komt het denk ik de eerste keer beter tot zijn recht

Extisi

Wijs gebruiker
Mijn vrienden zijn anti drugs...Die vinden het al erg dat ik een joint opsteek bij hun in de buurt..

tomz0r

Badass junkie
Extisi zei:
Mijn vrienden zijn anti drugs...Die vinden het al erg dat ik een joint opsteek bij hun in de buurt..

Ga in je eentje naar een feestje en doe het daar.
En je kan heus wel iemand vinden uit je omgeving die wel met je mee wil doen. Goed zoeken.

anoniempje

Bewuste gebruiker
met xtc op kan je het beste gaan stappen !!!!! :rockband:

heb je de leukste tijd van je leven .....(vind ik dan)

wat de hell ga je doen alleen in je kamertje das niks aan hoor!!

maar je ieder zijn ding

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat is zo...dan verveel je je ook... maar ik heb gewoon een rare omgeving. :confused: haha.
Ik ben de enige in mijn familie en vriendenkring die jointjes opsteekt, en dit dus ook wil proberen. Maar als niemand mee doet...dan is de lol er gauw af.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Je kan wel alleen doen, maar voor de eerste keer is het niet aanteraden.
Weet eerst hoe je eropreageert dan kan je inschatten als je alleen thuis kan zitten met xtc.
met xtc wil je graag praten, bewegen , dansen, enz.

Gaan je vrienden ook nooit op stap? dan kan je toch gewoon eentje nemen en niks zeggen,
en wel lol hebben?
Of ga naar een houseparty kom je vanzelf leuke gasten tegen!

als je bij je ouders woont is aftevragen als het verstandig is om je eerste keer xtc te gaan proberen naar mijn idee.

anoniempje

Bewuste gebruiker
mmmm zat even natedenken''het is grootste tijd dat je je waardering gaat geven aan je ouders en zal trakteert op een weekendje center parcs

heb je alle tijd

TrippyShit

Badass junkie
Je hoeft toch niet zaterdag of zondag om 12uur in de middag thuis te komen :P
Desnoods ga je een uurtje eerder weg van het feest ofzo?

Daar zijn natuurlijk meer dan genoeg opties voor te bedenken.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
In je eentje, 's nachts, op je kamer..?
dat is echt een heeeeeel sleeecht idee!

Ten eerste, als je pil begint te werken MOET je iets doen, op je stoel blijven zitten is geen optie. Het is wel ontzettend lekker om in je bed te krieoelen maar dat is na een kwartier wel weer leuk geweest natuurlijk.

Je wilt/moet muziek luisteren want dat klinkt ge-wel-dig. "s nachts kun je dat niet als iedereen slaapt tenzij je een mp3/ipod oid hebt natuurlijk.

Ik heb 1 keer in m'n uppie een pirkie gedropt puur om te weten hoe leuk het is. En het is zeker heel erg leuk, je hebt de tijd om allemaal dingen op een rijtje te zetten in je leven. Het is heerlijk om na te denken op de fiets bijv. met muziek. Ik weet niet of je rookt maar roken is op dat moment ook vet chill, blowen al helemaal.

Als je nou toch besluit het in je eentje te doen, doe het dan niet binnen maar buiten. Je moet de wereld van een andere kant zien en dat gaat in je kamertje moeilijker dan buiten denk ik. Plus dat je heel veel mensen tegen gaat komen en dat is echt lache :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Ook nog in je eentje rondlopen buiten? Jullie geven em rare ideeën :P

Ik blijf erbij dat je de first magic time niet moet verpesten door het alleen te doen.
Ga gewoon een keer uit, je ziet genoeg mensen die het ophebben waar mee je in contact komt dan. Desnoods doe je het als je vrienden ook meegaan als enigste. Je bent iig niet alleen dan.

Opties voor het ouders probleem heb ik al gegeven.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Omdat je eerste ervaring is kan het wel heftig zijn als je mischien alleen bent, en het niet kan "delen"" om mooi te zeggen.
Mischien kan je dan in paniek raken, zoals iemand eerder al had gezegd, wat ga je doen dan naar papa en mama, zijn die ook gelijk op de hoogte.
EN zoals trippy shit al zei dacht ik, het kan je eerste keer echt verpesten dan.
Mag je nog niet op stap van je ouders?
Uit raam klimmen, bij vrienden zogenaamd gaan logeren, zijn mogelijkheden genoeg...
mmm :wink: of breng ik je nu op slecht ideeen.

ga gewoon naar een houseparty kan je wel alleen heen gaan . :rock: en iedereen (vroeger tenminste)
is onder invloed en daar krijg je vanzelf de leuktste contactien

steelpad

Experimenterende gebruiker
Je zal er achteraf spijt van hebben, de nood aan mensen om je heen & praten wordt altijd groot bij mij. wacht een andere keer af :wink:

anoniempje

Bewuste gebruiker
hahaha en je kan aan iedereen wel de liefde verklaren :sunglasses:

ja zeker het leukste om op stap te gaan :rockband:

hé en wie weet onmoet je wel een leuke meid heb je gelijk nog een geweldige lekkere nacht erbij :hearteyes:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik ben van plan het vanavond te doen. Ik heb iemand gevonden die ook wel wil proberen. Een vriendin van mij gelukkig :wink: Haha.
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
1 tip van mij :grin:
Als je wilt solotrippen op x, maak dan een wandelingetje fzo.
Ik heb me op die manier toch goed kunne amusere.
Een wandelingetje van ong 10km denk ik, door bossen enz :hearteyes:

:wave:

anoniempje

Bewuste gebruiker
nou kijk eens aan :grin: een leuke dame zelfs dat wordt vast wel gezellig :hearteyes:

Slik eerst maar eens die xtc en dan kan jevanzelf wel inschatten als je er bij wil blowen, ik deed het wel, maar vooral op het einde van de nacht zeg maar, als je waus bent hoef je namelijk niet perse te blowen, kijk maar vanzelf :wink:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb het geprobeerd, maar ik had weinig last van iets...vond ik best wel jammer...ik had me gericht op een leuke avond. Het was idd wel leuk, gezellig, maar van mijn pilletje merkte ik bijna niks.
Helaas..maar ik heb er nog 1 :P een andere, dus die kan ik ook gebruiken binnekort.

anoniempje

Bewuste gebruiker
mooi toch, ik heb het ook nooit kennen begrijpen, hoe iemand op 1 pil helemaal van de wereld is en staat te spacen, zelfs al moest het zo sterke pil zijn , moest ik altijd een paar nemen op een nacht.

Mischien heb je ook een hoge tolorantie en heb je daarom niet zo veel gemerkt, als je ongeveer nou 2 uur pakt naar je 1 pil hebt genomen, en je merkt weinig , dan kan je gerust nog een 2e nemen. :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:

Het effect kan zeker lang aanhouden, ben al vaak scheef thuis gekomen.
Je kan het normaal wel een beetje verbergen, als het natuurlijk niet TE erg is :tearsofjoy:

Extisi

Wijs gebruiker
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik zit nu binnen. Heerlijk warm. Bij vrienden. Super.
Ik voel me heel lekker als ik loop, mijn muziek klinkt echt geweldig in me oren...van mijn I Pod, en ik hou van mijn broer. HIj is thuis gekomen van een weekendje weg, en ik heb hem meteen geknuffeld. Ik hou van hem..
Ik voel me echt goed...volgens mij werkt ie beter als gister. Ik voel me heerlijk. En ik vind alles leuk. En ik ga nu weer even tijd door brengen met mijn vrienden :)
Ooh ik hou van het leven.

anoniempje

Bewuste gebruiker
nou zo heb je niemand en dan zit je opeens in vol huis met vrienden!

zei toch dat lekkerste is om te gaan stappen met xtc dan wil je dansen,enz

Extisi

Wijs gebruiker
Ik dans al heel lang, en belde me moeder om te zeggen dat ik van haar hield.
OOh ik voel me zo lekker.

underworld

Wijs gebruiker
ik zou als ik jou was ook alsje thuis bent heerlijk je mp3 speler aan zetten, op bed gaan liggen en lekker wegdromen.. :wink:

o ja en probeer wat leuke dingen zoals:

langzaam door je benen gaan en dan weer opstaan
labello op je lippen smeren
een massage krijgen :hearteyes:

CHIASME

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:

haha je verwachtte die inslag iets te snel :P leuk om te lezen dat het daarna hartstikke leuk was :grin: :xtc: :hearteyes:

Bovenaan